3 Het HOLEC-Ridderkerk topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smit

MF veteraan
23 apr 2003
11.860
8
Hardinxveld
=====Holec Groep Ridderkerk=====

De naam van dit topic is sindskort verandert, het plan was ooit om met een aantal mensen uit Ridderkerk een fotomiddag te organiseren....dat ging helaas NIET door, maar er is wel een hechte, gezellige groep ontstaan "Holec Groep Ridderkerk" door dit topic. *D

Het HOLEC-Ridderkerk topic
2 Het HOLEC-Ridderkerk topic 2
En hier dus deel 3

Kom je uit de buurt van Ridderkerk, en wil je es gezellig wat andere motorrijders uit jou streek leren kennen, aarzel niet en "meld" je ff bij de laatste pagina van dit topic. 8-)

In dit topic ouwehoeren we een beetje en komen ideen tot stand, de Holec Groep Ridderkerk heeft nu zelfs een eigen kleine site/forum voor bijvoorbeeld filmavonden of stapavonden te organiseren :} . De gewone ritten spreken we echter meestal via DIT topic af. :] We rijden zowel op goede avonden als weekenden, en verzamelen ergens tussen 12.30 en 14.00 bij de bocht in het weekend, en rond 18.30 en 19.30 s'avonds.
De precieze tijd spreken we meestal in af de dag van tevoren (op de laatste pagina van dit topic) 8-)

De holec bocht, te zien op het plaatje hieronder, is onze verzamelplaats...
Tot ziens bij de bocht,

Vriendelijke groeten van alle Holec riders ;)

full



8-) UPDATE, Meteen eventjes de TT-assen kwestie erbij gezet }) 8-)
=============================================================================
 
Laatst bewerkt:
TT ASSEN POST:
Omdat we vorig jaar al met een enorm grote groep van de Holec de Dutch TT hebben bezocht ...kuch kuch en nog apart van elkaar ook, maar ondanks het toch wel gezellig was.

Nu dus het plan om met zijn allen richting de TT te gaan op donderdag 23 vrijdag 24 en zaterdag 25 juni. Hoeveel dagen zien we per persoon wel, en ook het vervoer zien we wel.

optie:

Met zijn allen op een camping dichtbij het circuit, we kunnen dan proberen een bus te regelen voor alle spullen, dus dan kun je
1 met lege motor erheen rijden
2 met de trein gaan
3 gewoon eventueel nog met de auto (handig voor plaatselijk vervoer...allowel een busje ook wel voldoet)

Daarin nemen we de tenten, BBQ, eten & drinken + geluidsinstallatie, zodat we ons eigen kampf :p daar hebben.


De nacht van Assen:
12_dscf0038.jpg


Ik wil voor dit jaar wel weer de kaartjes regelen, en vermeld er gelijk ff bij dat ik op een nader te noemen datum ALLE kaartjes in 1x bestel....zodat we met de groep op dezelfde rij/tribune zitten, wel zo leuk :)

Als voorkeurstribune de strubben tribune, prijs zal ongeveer rond de 55 euro per kaartje zijn en voor 10 euro extra kan je ook nog op donderdag & vrijdag kijken bij de trainingen. (hadden Pisang en ik afgelopen jaar eigelijk wel kunne doen, is slechts 5 euro per dag.

Kaarten wil ik bestellen voor (eind) April (ivm beschikbaarheid), en dan moet het geld al op mijn rekening staan.


Dus, wie gaan er allemaal mee en welke optie zou je willen??
- smitjr = in
- Pisang = in
- MarcelRSV = in
- Switch = in
- Aussie = in
- Kittige Kawa = in (camping,bij goed weer) ;)
- MarcoZ (weet het nog niet, miss alleen de racedag)
- Hackwar ?
- Makster ?
- Yamaha FZR ?
- Gier ?
- Faust ?
- Foggy ?
- Gek op een r6 rsv ?
- Frank_Booyaa ?
- Harrie ?
- Peter ?
- Dutchgixxer (gaat wel, maar in vakantiepark)
- Alsmaargaan! (gaat wel, maar met andere club?)
- de rest die ik nu vergeet ?
- wie nog meer ;) :?


Mocht het tervergeefs slecht weer worden, en 1 groot baggerfestijn op de campings, dan kunnen we bij de zus van Anouk intrekken... Die heeft namelijk nog een woonlaag vrijstaan, waar we kunnen verblijven (&overnachten) :}

Reageer ff allemaal aub, ik wil dit wel goed georganiseerd hebben zodat het een waanzinnig weekend gaat worden!! (Ik bel jullie zowieso nog wel }) )

Voor discussie in ons eigen forum klik hier:
http://holec.hackwar.nl/e107/forum_viewforum.php?3
 
Laatst bewerkt:
Gaap denk laat ik ook maar effe posten in het nieuwe topic. Ik weet nog steeds niet wat ik ga doen met me fiets verkopen of houden wordt een beetje gek ervan hmmm
 
assen heb ik geen zin in
kijk wel op tv
kan ik te minste alles zien

Gewoon mee gaan naar die campings man, 3 dagen feesten man! Nacht van Assen, gasten hun bike zien verkrachten op de camping, (bedoelt of niet), en jah dan de race natuurlijk nog!
Maar vooral de dagen ervoor zijn wel relax!! :}

Dus ;)
 
Ik twijfel nog om naar de daadwerkelijke TT te gaan eigelijk :X

hihi... ik snap je stiekem wel een beetje.. :+ Vorig jaar ook niet geweest en lekker voor de buis gehangen... hahahaha.. Maar ik ga natuurlijk wel dat weekend met jullie bieren en meerijden in de stoet naar de baan.. altijd lachuh en goed voor "the feeling".. :9 :P
 
hihi... ik snap je stiekem wel een beetje.. :+ Vorig jaar ook niet geweest en lekker voor de buis gehangen... hahahaha.. Maar ik ga natuurlijk wel dat weekend met jullie bieren en meerijden in de stoet naar de baan.. altijd lachuh en goed voor "the feeling".. :9 :P
Beetje posen, goed bezig :9

2 dagen lam zijn is altijd goed :X , maar idd, je ziet op TV meer. En om nou voor 55€ met koppijn :9 4u op lang een plank zitten...

[me]pisang is in twijfelmode.[/me]
 
Op een plank. Wanneer je opstapt wordt je een met je motor je voelt iets wat je compleet maakt je weet dan wat je miste en DAT NOEM JIJ EEN PLANK! :P
 
Op een plank. Wanneer je opstapt wordt je een met je motor je voelt iets wat je compleet maakt je weet dan wat je miste en DAT NOEM JIJ EEN PLANK! :P
Zeggen sommige dat ik crack gebruik :X O-)

En zelfs smitje redt het nog wel om in 4u naar Assen te rijden hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan