3 Het HOLEC-Ridderkerk topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
aankomend weekend maar ff meeten in de bocht
dan kan iedereen zijn nieuwe fiets ff showen

zijn er toch inmiddels aardig wat die geswitcht zijn
zo mooi is mijn fiets nou ook weer niet hoor, na de hele winter buiten gestaan te hebben O-)

+ dat ik jullie niet bij kan houden dan :P
 
Moet helaas toch echt wachten tot 1 maart '(


nou helaas: :z |(
full
 
@ Aussie;

Poging 2 dan maar O-) , ben je toevallig vandaag aan het toeren geweest met de Fazer :?

Zo, ja, wellicht dan rond 18.15u bij de Intratuin in Ambacht, komende vanuit de richting Ames dealer, rechtsafslaand richting het ziekenhuis.... :W

Dan klinkt tie wel lekker ja, met die dempahs....
 
@ Aussie;

Poging 2 dan maar O-) , ben je toevallig vandaag aan het toeren geweest met de Fazer :?

Zo, ja, wellicht dan rond 18.15u bij de Intratuin in Ambacht, komende vanuit de richting Ames dealer, rechtsafslaand richting het ziekenhuis.... :W

Dan klinkt tie wel lekker ja, met die dempahs....

:N
Wel gereden :]
Heb mijn eigen stalker 8-)
 
Dat er weinig "nou helaas kan ie er pas 1 maart uit" te treuren valt, omdat hij alleen maar met droog weer rijdt ;)

Hackwar6 is "de opperstamperposer" :Y :+

We (vriendje en ik) hadden het er vandaag nog over dat, als je met dit weer ontspannen op de motor zit (en dan helemaal vanochtend), je helemaal lekker aan het rijden bent als het eenmaal een graadje of 20 is met een zonnetje op je knar.

Posen is leuk, rijden is het leukst! ;) O-)
toch??
 
We (vriendje en ik) hadden het er vandaag nog over dat, als je met dit weer ontspannen op de motor zit (en dan helemaal vanochtend), je helemaal lekker aan het rijden bent als het eenmaal een graadje of 20 is met een zonnetje op je knar.

Posen is leuk, rijden is het leukst! ;) O-)
toch??


Klopt, is helemaal waar. :)
Punt is dat ik (en Hackwar6 waarschijnlijk ook) alleen maar voor me plezier rijdt, en dat houdt dan vaak in sportief rijden :] ...Dat is een flink stuk gevaarlijker met lage temperaturen icm een nat wegdek, dus veel lol heb ik er dan niet meer mee.
Tuurlijk liggen de grenzen allemaal anders, maar je ik rij liever met droog weer. Ik heb wel vaker in slecht weer gereden, en toen ook meteen de motor schoongemaakt, maar dat wil ik met de Duc (open koppeling icm regen :N ) niet doen. Pekelsporen blijf je bijna altijd wel zien. Dat je zekerder rijdt als het dan droog weer is klopt, het voelt dan ook veel lekkerder, maar dat gevoel heb ik nu ook als het weer 10+ graden is en helemaal met 15+ :X O-)
 
Klopt, is helemaal waar. :)
Punt is dat ik (en Hackwar6 waarschijnlijk ook) alleen maar voor me plezier rijdt, en dat houdt dan vaak in sportief rijden :] ...Dat is een flink stuk gevaarlijker met lage temperaturen icm een nat wegdek, dus veel lol heb ik er dan niet meer mee.
Tuurlijk liggen de grenzen allemaal anders, maar je ik rij liever met droog weer. Ik heb wel vaker in slecht weer gereden, en toen ook meteen de motor schoongemaakt, maar dat wil ik met de Duc (open koppeling icm regen :N ) niet doen. Pekelsporen blijf je bijna altijd wel zien. Dat je zekerder rijdt als het dan droog weer is klopt, het voelt dan ook veel lekkerder, maar dat gevoel heb ik nu ook als het weer 10+ graden is en helemaal met 15+ :X O-)

stupid.gif
 
Klopt, is helemaal waar. :)
Punt is dat ik (en Hackwar6 waarschijnlijk ook) alleen maar voor me plezier rijdt, en dat houdt dan vaak in sportief rijden :] ...Dat is een flink stuk gevaarlijker met lage temperaturen icm een nat wegdek, dus veel lol heb ik er dan niet meer mee.
Tuurlijk liggen de grenzen allemaal anders, maar je ik rij liever met droog weer. Ik heb wel vaker in slecht weer gereden, en toen ook meteen de motor schoongemaakt, maar dat wil ik met de Duc (open koppeling icm regen :N ) niet doen. Pekelsporen blijf je bijna altijd wel zien. Dat je zekerder rijdt als het dan droog weer is klopt, het voelt dan ook veel lekkerder, maar dat gevoel heb ik nu ook als het weer 10+ graden is en helemaal met 15+ :X O-)

Is ook weer waar. :)

Ach, voor beide is wat te zeggen. Waarschijnlijk zou ik met een fiets als de jouwe ook niet iedere dag naar mijn werk rijden.

is trouwens wel een beetje afhankelijk van het soort werk, als ik bijv proffesioneel playboy zou zijn, zou ik het waarschijnlijk juist wel doen. O-)

Mijn Thunderace is wat dat betreft toch meer een woon-werk fiets.
dan wel een woon-werk fiets met net een beetje extra. })

Anyway; laat maar weten wanneer je naar de bocht gaat om te posen, kom ik ook wel even langs! :Y *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan