3 Het HOLEC-Ridderkerk topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zooo Beurs was weer erg gezellig, lekker groot en veel spullen.
Helaas niet kunnen slagen voor
- mooi zwart kuipruitje (beursactie 10%...Pffrrt |( )
- rode drukplaat koppeling (niet de juiste gevonden)
- achterspatbord (te duur en ze wilde het hangende exemplaar niet verkopen :? |( )

- Porno spiegeltjes waarschijnlijk zaterdag ophalen O-) (als ze staan)

Ojah, en ik heb van de KNMV een mini slipcursus gedaan, op een natte betonnen beursvloer en een BMW F650 ABS (met en zonder geoefend, ABS is dan echt een must) met zijwielen :+
 
nogmaals bedankt biatch :P

btw, mooie fiets heb je gekocht, honda verrader :Y
Mis de Honda kwaliteit nu al :(

- Remmen is een ramp (veelste soft en geen feedback)
- (voor)vering is een ramp
- Lak is een ramp (snel blanke laag extra)
- Algemene afwerking (lasnaden enzo) is kut vergeleken met Honda of Yamaha

Ruilen? :9

Loopt wel achterlijk hard voor een 600 :+
 
Mis de Honda kwaliteit nu al :(

- Remmen is een ramp (veelste soft en geen feedback)
- (voor)vering is een ramp
- Lak is een ramp (snel blanke laag extra)
- Algemene afwerking (lasnaden enzo) is kut vergeleken met Honda of Yamaha

Ruilen? :9

Loopt wel achterlijk hard voor een 600 :+

1) Stalen leidingen
2) Instellen, is toch volledig instelbaar?
3) Poser :+
4) Rijden!

Conclusie: Je bent verwend! Maar wel een hele gave motor en een mooie opvolger voor de CBR!
 
1) Stalen leidingen
2) Instellen, is toch volledig instelbaar?
3) Poser :+
4) Rijden!

Conclusie: Je bent verwend! Maar wel een hele gave motor en een mooie opvolger voor de CBR!
1) Lost dat rare "waar blijft het gevoel" probleem niet op, is algemeen bekend probleem bij dit model.
2) Zo hard als je wilt, gaat toch echt tot het eind van de veerweg bij lomp hard remmen.
3) Als ik er naar kijk zie ik het er al afvallen ;(
4) :N , kudtweer

Maargoed, geen recht van spreken jij, mede Suzuki-overloper :W :+
 
Laatst bewerkt:
Mis de Honda kwaliteit nu al :(

- Remmen is een ramp (veelste soft en geen feedback)
- (voor)vering is een ramp
- Lak is een ramp (snel blanke laag extra)
- Algemene afwerking (lasnaden enzo) is kut vergeleken met Honda of Yamaha

Ruilen? :9

Loopt wel achterlijk hard voor een 600 :+

Grappig... Alle bladen zijn al jaren (en ook nu weer) razend enthousiast over de soes supersport series.

Enige punt van kritiek zijn de soes kleuren....
 
:N
zoals je zelf al zei
de bike vind je eng omdat die zo hard gaat
en dan kom je met van die smit excuses
Smit-excuus == Vooraf excuus
Dit is gewoon achteraf conclusies trekken :P

Grappig... Alle bladen zijn al jaren (en ook nu weer) razend enthousiast over de soes supersport series.

Enige punt van kritiek zijn de soes kleuren....
Kleur is een kwestie van smaak, lijkt me geen reëel (min)punt :X
Soes remmen zijn al sinds jaar en dag de slechtste van alle jappen, toch de bladen wat beter lezen ;)
En dat je met hard remmen (duurt gewoon ff, maar het kan wel :9 ) aan het eind van je veerweg komt...ik weet het niet maar dat mag gewoon niet gebeuren bij een dergelijke motor |(
 
Wie is dat nou :X
full
 
@ -=Peter=-

Effe hele andere vraag, weet jij of men je moet staande houden voor niet handsfree bellen in de auto? O-)

Ja, staandehouding is verplicht. Hoewel men ook achteraf de identiteit van de bestuurder kan vaststellen en zijn verklaring vragen. Maar, dit gebeurt in de praktijk vrijwel nooit.
 
Maargoed, geen recht van spreken jij, mede Suzuki-overloper :W :+

Hahaha, merken maken mij nou echt helemaal niks uit.

Als de veerweg een probleem is (bv op de Norschleife) en je kunt het niet bijgesteld krijgen (ingaande demping moet toch wel voldoende in te stellen zijn?), progressieve Hyperpro veren erin? Mijn SV had dat ook, staat bekend om zijn slappe vering, nu remt ie als een jekko zonder ver in te veren.
 
Hahaha, merken maken mij nou echt helemaal niks uit.

Als de veerweg een probleem is (bv op de Norschleife) en je kunt het niet bijgesteld krijgen (ingaande demping moet toch wel voldoende in te stellen zijn?), progressieve Hyperpro veren erin? Mijn SV had dat ook, staat bekend om zijn slappe vering, nu remt ie als een jekko zonder ver in te veren.
Komen er ook op. Maar vind het vrij "apart" dat een motor in dit segment zonder al te veel moeite tot (óók als de ingaande demping compleet dichtzet) het eind van de veerweg komt, werkelijk nog nooit van gehoord ook :X
 
Ok dat scheelt :P

Hetzelfde natuurlijk dan ook voor geen gordel? O-)

Draag gewoon die gordel, kost je anders 75,-. Veel te duur geworden. Maar daarbij is staandehouding ook verplicht, al kan bovenstaande procedure ook gehanteerd worden.

@Pisang, gelijk heb je wel dat dat niet op een hypersport van 2004/2005 hoort te gebeuren. Een SV kan ik me nog wat bij voorstellen, maar inderdaad, een GSX-R...
 
Draag gewoon die gordel, kost je anders 75,-. Veel te duur geworden. Maar daarbij is staandehouding ook verplicht, al kan bovenstaande procedure ook gehanteerd worden.
zonder staande houden lijkt me ook lastig te bewijzen dat je geen gordel om hebt of dat je niet handsfree aan t bellen was....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan