3 Juni Herdenking 48th / René Bruggeman - Hönningen (D)

He Chantal

Bedankjes zijn altijd leuk om te krijgen maar we hebben het heel graag gedaan. :Y

Ik vond het in ieder geval heel stoer dat je er was en inderdaad: ondanks de omstandigheden was het uiteindelijk nog heel gezellig.

Ik heb ook wat foto's gemaakt, ik zal ze wel mailen.

Misschien ooit tot ziens :W

als je een mooie hebt Hans, dan kun je die ook wel hier plaatsen. Of enkele. Vind ik wel passend eigenlijk.
 
is niet raar hoor, het wás ook gezellig, bijvoorbeeld bij de lunch, toen de spanning eraf was zeg maar. Goed toch? Ga maar snel lessen, kun je volgend jaar mee want zo gezellig is het ALTIJD tijdens de motorweekendjes :)

jah was gezellig bij de lunch... ik wil zeker snel lessen ga er ook zeker achteraan.. en als ik hem heb zo ik best wel met jullie mee willen jah...
 
He Chantal

Bedankjes zijn altijd leuk om te krijgen maar we hebben het heel graag gedaan. :Y

Ik vond het in ieder geval heel stoer dat je er was en inderdaad: ondanks de omstandigheden was het uiteindelijk nog heel gezellig.

Ik heb ook wat foto's gemaakt, ik zal ze wel mailen.

Misschien ooit tot ziens :W

zou heel fijn zijn als je de fotos zou willen mailen kan ik ze me broertje ook laten zien en hem een beetje een indruk geven hoe het was..

dankje wel net wat ik zei ben blijd at ik wel ben geweest..

hopelijk houden we wel contact
 
k hoorde dat er een filmpje op ineternet stond..

ik ben even wezen zoeken maar ik kan hem niet vinden..
kan iemand mij die site sturen


bedoel je dat filmpje op de plaats van het ongeval tijdens het opruimen enz?

Als je je PB even open zet dan stuur ik je die link, ik zet hem niet op MF :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan