3 Juni Herdenking 48th / René Bruggeman - Hönningen (D)

hay hay bedankt dat je het heb opgestuurd:):)
je hoefd je niet te verontschuldige je kan ook niet overal aan denken toch...

lekker even paar dagen weh alleen jammer van het weer
tot3juni
 
Ik ben d'r ook natuurlijk.

En meteen een kickje voor dit topic.

Hoewel een reminder me voor de meeste overbodig lijkt.
 
Wat ik me bedenk; Clown verteldde dat hij, toen hij er langs kwam, zijn zwarte lintje (die van de uitvaart) aan het verkeersbord geknoopt had.... ga ik ook doen.

Hebben jullie dat lintje ook nog? Zou leuk zijn als er een hele bos kwam te hange :)
 
Wat ik me bedenk; Clown verteldde dat hij, toen hij er langs kwam, zijn zwarte lintje (die van de uitvaart) aan het verkeersbord geknoopt had.... ga ik ook doen.

Hebben jullie dat lintje ook nog? Zou leuk zijn als er een hele bos kwam te hange :)
ja... zit nog steeds aan m'n spiegel... gaat dus mee
 
Die van mij hangt in het motorskuurtje te wachten op woensdag. Ik had dat idee ook al in het achterhoofd dus hij gaat zeker mee. :Y
 
Lint hangt bij mij ook nog aan de spiegel. Gaat dus mee.

PC ook. Hoop dat dit keer de virusscanner niet een foute update doet. Gaat de avatar van het zwart af. Wil de zwarte avatar voorlopig niet nodig hebben!!
 
Beste mensen,

Ik wil jullie een gezellig, veilig en bijzonder weekend wensen. Ik zal donderdag tussen 12 en 13 uur in gedachten mee gedenken met jullie.
(René zal vast ergens vandaan een oogje op de herdenking en het weekend houden :) )

Groet, de buuv van René
 
Beste mensen,

Ik wil jullie een gezellig, veilig en bijzonder weekend wensen. Ik zal donderdag tussen 12 en 13 uur in gedachten mee gedenken met jullie.
(René zal vast ergens vandaan een oogje op de herdenking en het weekend houden :) )

Groet, de buuv van René
Dank je wel. We denken ook aan diegenen die er niet bij kunnen zijn maar voor René wel belangrijk waren. :Y
 
hallo....

ik kom morgen ook maar mij werd gezegt dat het 2.5 uur rijden was...
nu kijk ik op ineternet en is het 3.5 uur ben bang dat k een verkeerd adres heb zouden jullie mij misschien het goei adres kunnen geven

bedankt alvast
 
hallo....

ik kom morgen ook maar mij werd gezegt dat het 2.5 uur rijden was...
nu kijk ik op ineternet en is het 3.5 uur ben bang dat k een verkeerd adres heb zouden jullie mij misschien het goei adres kunnen geven

bedankt alvast
Via telefoon en mail en routeplanners opgelost.

Bij eventuele vragen belt Chantallie mij.
 
In memoriam​

René Bruggemann

rent.jpg


4666046876_3fb09057e9.jpg


"At the going down of the sun and in the morning, we will remember them"​
 
Laatst bewerkt:
Voor René;

'ze zeggen dat het goed komt, ze zeggen er alleen niet bij wanneer'

Knuf Wilma!





(ik krijg het plaatje er niet in :( )
 
Lieve René,

Nu op dit moment, terwijl ik dit post, staat er een mega groep motorrijders bij de plek waar jij verongelukt bent. Voor jou! Je dochter is erbij, een collega,, mensen van de aprilliaclub en de groep die mee was en de rest van hét MF weekend.

Je weet dat ik daar graag bij was geweest maar ik kreeg het niet geregeld en ik weet dat jij daar begrip voor zou hebben!
Vrijdag ga ik hen vergezellen, jaja René, ik rijd mee *O*
En het weer; geen buitje te bekennen alleen maar zon 8-)

Lieverd, we missen je, dit weekend is voor jou!!!

Kus en Knuf Sjimmie/Wilma!
 
Wij waren daar, samen met enkele nabestaanden en goede vrienden van hen, op 3 juni aanwezig en hebben een gedenksteen van ca. 30x20 cm en een kleine pet (zo zal ik het maar even noemen) bij de ongevalsplek achtergelaten.

Dat was weer een heftig moment.
 
hallo,,,

ik wil even jullie allemaal bedanken voor wat jullie hebben gedaan en ook op 3juni..
ben blij dat ik wel ben geweest.. vond het een mooit gebaar van de steen..

ik wil vragen of de fotos naar mij kunnen worden gestuurd..??


het klinkt raar maar ondanks wat er is gebeurd heb ik wel een gezellige dag gehad..
 
hallo,,,

ik wil even jullie allemaal bedanken voor wat jullie hebben gedaan en ook op 3juni..
ben blij dat ik wel ben geweest.. vond het een mooit gebaar van de steen..

ik wil vragen of de fotos naar mij kunnen worden gestuurd..??


het klinkt raar maar ondanks wat er is gebeurd heb ik wel een gezellige dag gehad..


is niet raar hoor, het wás ook gezellig, bijvoorbeeld bij de lunch, toen de spanning eraf was zeg maar. Goed toch? Ga maar snel lessen, kun je volgend jaar mee want zo gezellig is het ALTIJD tijdens de motorweekendjes :)
 
Laatst bewerkt:
He Chantal

Bedankjes zijn altijd leuk om te krijgen maar we hebben het heel graag gedaan. :Y

Ik vond het in ieder geval heel stoer dat je er was en inderdaad: ondanks de omstandigheden was het uiteindelijk nog heel gezellig.

Ik heb ook wat foto's gemaakt, ik zal ze wel mailen.

Misschien ooit tot ziens :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan