3 maanden motorloos..

Powerslaaf_is_exit

MF veteraan
18 feb 2003
1.362
1
Dubbel gevoel hier achter de kompjoeter. Zojuist heb ik mn combinatie verkocht.
De nieuwe is al besteld maar moet nog gebouwd worden dus de komende 3 maand zit ik wel zonder.

De nieuwe motor kan eind halverwege december naar Assen om aan te laten passen, dan hoop ik dat EML 'm in januari kan inplannen voor de aanbouw van de bak. Dan moet ie nog gekeurd worden en wat accesoires erop, al met al hoop ik dan dat ie eind februari klaar is zodat ik vanaf maart er weer vol tegen aan kan.

Was nog wel van plan om morgen een stuk te rijden en dinsdag had ik 'm nog mee willen nemen naar Assen maar dat zullen we maar niet meer doen.

Eind van de week breng ik 'm naar de nieuwe eigenaar, vanmorgen voor het laatst schoongemaakt.

DSC00734.jpg


Afijn, ik ga nog een bak koffie pakken en nog even verdrietig zijn. '(
 
Mijn diepste medeleven.. :( ..afscheid nemen valt altijd zwaar

maar over 3 maanden weer gassen met je nieuwe zijspan :+
 
Balen zeg, dat ie weg is (gave combi trouwens :} ). Tja, dan moeten wij je maar 3 maanden vermaken he...
 
Balen zeg, dat ie weg is (gave combi trouwens :} ). Tja, dan moeten wij je maar 3 maanden vermaken he...

En de nachtmerrie duurt voort :+

Nee, na een paar biertjes ben ik al weer wat positiever. Ik ga gewoon een winterslaap oid doen om gevoelsmatig z.s.m. in maart 2005 terecht te komen ;)

Mss morgen de Fazer van Pa maar ff illegaal mee nemen.

@280 km/h R-6: iets over de 240 de teller, maar eigenlijk is 200 hard zat op zo'n combi.
 
En de nachtmerrie duurt voort :+

Nee, na een paar biertjes ben ik al weer wat positiever. Ik ga gewoon een winterslaap oid doen om gevoelsmatig z.s.m. in maart 2005 terecht te komen ;)

Mss morgen de Fazer van Pa maar ff illegaal mee nemen.

@280 km/h R-6: iets over de 240 de teller, maar eigenlijk is 200 hard zat op zo'n combi.

Zet je zelf de wekker of moeten wij je in maart wakker maken? :+

Wat wordt de volgende motor eigenlijk??
 
Shit....


....ben ik toch weer wakker gemaakt.

Inderdaad MP, dat was ik. En jij was daar ook? Kan me geen miss piggy meer voor de geest halen ;)
 
He, mooi man! ff niet dan, maar die muppet van 'oet morn' zegt dat het gaat sneeuwen, dus....

Mooi dat je je motor hebt kunnen verkopen! Maar die foto met die heftruck is wel eigenaardig....hebbie hem aan een africaan verkocht via internet? :+

Heb begin dit jaar al eens je verhaal gelezen, respect! Wel ff een piccie plaatsen, he, als je je nieuwe barrel hebt....

veel plezier!
 
Gefeliciteerd :) Of is het Sterkte '(

[me]Kofferrek zoekt al een hele tijd een heftafel maar een vorkheftruck is natuurlijk ook een optie :} [/me]
 
Gefeliciteerd én sterkte mag ook ;)

[me]Powersl@ve vindt dat iedereen zo'n heftruckje thuis zou moeten hebben[/me] :+

DSC00743.jpg


8-)
 
brrrr wat een foeilelijk ding, maar wie ben ik ;)

maar hoe zit dat nou is dat een gewone busa met een karretje of iets anders want ik zie iets wat op een tankdop lijkt op het karretje :? of is dat chemist toilet?
 
brrrr wat een foeilelijk ding, maar wie ben ik ;)

maar hoe zit dat nou is dat een gewone busa met een karretje of iets anders want ik zie iets wat op een tankdop lijkt op het karretje :? of is dat chemist toilet?

:Z karretje....bakje....goh een z i j s p a n ;)
En inderdaad, iets wat op een tankdop lijkt heb je goed! [me]Powersl@ve roept nu een ober om je een limonade te regelen![/me] :+

8-)
 
sorry dat ik je wakker heb gemaakt, maar ik heb wel genoten van je rondjes hoor. Leuk die driewieler op twee wielen. En dat geluid. Best wel een straaljager. Maar jammer dat je zonder zit. Hopen op een slechte winter dan mis je hem niet zo.

Weltrusten dan maar.

MP
 
Jammer Maurice, maar als jet je echt teveel wordt mag je gerust in de bak van mijn V7 combinatie... Doe Rob en Theo maar de groeten van die Guzzirijder uit Sittard!
 
Maurice,

Ik heb nog een vijftal foto's van jou en je ex-motor. Ik wil ze wel opsturen, maar ja ik wil je niet wakker maken. Of nog verdrietiger. Dus vraag ik het maar of je ze wilt hebben??? Laat het maar horen.

MP
 
Terug
Bovenaan Onderaan