3 motoren op één jaar tijd!!!

LAten we het zo zeggen. Ik ben van alle 3 de totals financieel niet slechter geworden.


dat vind ik knap , dan ben je de eerste die aan dit soort akkefietjes geld verdient , moet toch wel een heel gulle verzekering zijn of ze weten de details niet ??
 
dat vind ik knap , dan ben je de eerste die aan dit soort akkefietjes geld verdient , moet toch wel een heel gulle verzekering zijn of ze weten de details niet ??

Of het is 3x door de tegenpartij zijn verzekering vergoed...

Maar normaal zou je iig meer premie gaan betalen. Maar goed, hij wil het niet zeggen en das zijn goed recht :)
 
Wat moet ik gaan doen dan? Gaan zitten janken? Trust me dat heb ik ook gedaan, maar ben allang blij dat het al die keren goed is gegaan. Laat me tenminste 1 lolletje ervan hebben. Ben MF-Total-Rider-No1. Beter iets dan niets ;)


zolang je het jezelf aandoet moet je het zelf weten maar ik denk dat anderen die met je meerijden (ook op het circuit) daar anders over denken , dan zal de lol er snel af zijn :Y :Y
 
Jullie denken echt dat ik gek ben he? Alle 3 de keren was het me eigen stomme schuld. (Oke misschien een beetje gek ;) ) En ja, tuurlijk ben ik omhoog gegaan in me premie. Maar niet veel. Ik heb nog steeds 20% no claim. Daarin tegen heb ik geen prive auto (leasebak) dus die verzekering betaal ik niet. Nu ga ik niet meer op de openbare weg rijden dus een motor verzekering hoef ik ook niet meer te betalen.

En op het circuit kan je vallen ja. Gelukkig heeft iedereen iets moeten tekenen waarin staat dat ie zelf verantwoordelijk is. Ik ga toch ook tegen niemand van te voren zeggen dat ik hem liever niet op het circuit wil hebben omdat ie misschien wel kan gaan vallen. Dat is het risico.
 
Zou je denken dat dat het is? Nee, het zit vele malen dieper. Ik kan me gewoon niet inhouden. Elke bocht moet de knie aan de grond en bij elk recht stuk het voorwiel in de lucht. En ja, dan gaat het vaak fout.
aha... dan beheers je de motor wel maar jezelf niet....
hoog tijd voor een voortgezette therapie bij de psycholoog
 
Jullie denken echt dat ik gek ben he? Alle 3 de keren was het me eigen stomme schuld. (Oke misschien een beetje gek ;) ) En ja, tuurlijk ben ik omhoog gegaan in me premie. Maar niet veel. Ik heb nog steeds 20% no claim. Daarin tegen heb ik geen prive auto (leasebak) dus die verzekering betaal ik niet. Nu ga ik niet meer op de openbare weg rijden dus een motor verzekering hoef ik ook niet meer te betalen.

En op het circuit kan je vallen ja. Gelukkig heeft iedereen iets moeten tekenen waarin staat dat ie zelf verantwoordelijk is. Ik ga toch ook tegen niemand van te voren zeggen dat ik hem liever niet op het circuit wil hebben omdat ie misschien wel kan gaan vallen. Dat is het risico.
Je bent iig van de OBW af.. :X
Dat stelt weer een hoop moeders gerust.
En het wordt mij ook weer een beetje duidelijker waarom ik met mijn 2 tot nu toe opgebouwde schadevrije jaren geen all-risk verzekering kan betalen of iig te duur vindt. Bedankt man!


:r
 
Wat loop je nou te zeiken man. Alsof jij niet wilt dat de verzekering uitbetaald als je een ongeluk krijgt/hebt/maakt.

Maar goed ik snap zelf dat je ook niet helemaal 100% bent in je koppie. Want wel een BB willen rijden maar hem niet All Risk verzekeren. Dom dom dom..
 
Ik loop te zeiken.
OK.
Dan weet ik dat.
Ik zal wel gek zijn denk ik.
:?
Ik zou er iig niet trots op zijn als ik mijn BB door mijn eigen schuld TL rijdt.
En dat heb dan ff niks met centen te maken. (Zo duur wastie nou ook weer niet)
 
Ik loop te zeiken.
OK.
Dan weet ik dat.
Ik zal wel gek zijn denk ik.
:?
Ik zou er iig niet trots op zijn als ik mijn BB door mijn eigen schuld TL rijdt.
En dat heb dan ff niks met centen te maken. (Zo duur wastie nou ook weer niet)

Jij denkt dat ik het leuk vind om ze continue total te rijden. Maar vergis je niet. Menig traantje is er bij mij op de vloer gevallen.
Als het jou overkwam dat ben je ook tevreden dat de verzekering het dekt.

Alsof ik het leuk vind om met mijn hobby te moeten stoppen.

Maar goed Back-Ontopic bitte
 
[Nog 1 keer OT dan.. Sorry TS!]

Ik, en velen met mij, vind het alleen vreemd dat je er zo mee te koop loopt.
Aan je avatar te zien en in je postings te lezen, lijkt het of je er trots op bent. Well...I'm impressed!
 
Hahaha das nog niks.

Ik Ruilde Afgelopen December mijn R6 in voor een VTR SP1.
Die reed ik totall loss in Juni.

Toen kocht een VTR SP2.
Die ruilde ik in op den GSXR 1000 K3.

Die K3 reed ik total loss binnen 3 dagen.

Toen kocht ik een GSXR 750 K5.
Die reed ik total loss in 4 dagen.

En nu heb ik een CBR 600 FS. En die mag niet meer op de openbare weg (das verboden terein voor mij geworden)

Kolére kerel :X

Hoe hoog is nu jou verzekering ;)

:W
 
En op het circuit kan je vallen ja. Gelukkig heeft iedereen iets moeten tekenen waarin staat dat ie zelf verantwoordelijk is. Ik ga toch ook tegen niemand van te voren zeggen dat ik hem liever niet op het circuit wil hebben omdat ie misschien wel kan gaan vallen. Dat is het risico.

Sorry Tyl , je hebt geen gelijk , als je dus zelf beweert dat je je zelf niet kan beheersen ben je juist op het circuit een gevaar voor anderen , ik moet er toch niet aan denken dat je achter me zit en mij in je overmoedigheid mee neemt, of kan ik dan de schade bij je claimen , lijkt me niet toch ?? en dat tekenen is niet alleen voor de verantwoordelijkheid voor jezelf maar zeker ook t.o.v. van je mederijders :Y :Y
 
True daar heb je gelijk in. Maar op het circuit mag je niet wheely's maken. Dus daarmee kan ik al niet meer vallen. Tevens rij je altijd een opwarm ronde. Dus koude banden kunnen het ook niet zijn. Ach dan moet het wel goed komen. En trust me. Met iemand naast me of strak achter me doe ik geen gekke dingen hoor. Ben wel gek in me hoofd maar dom niet.
 
Sorry Tyl , je hebt geen gelijk , als je dus zelf beweert dat je je zelf niet kan beheersen ben je juist op het circuit een gevaar voor anderen , ik moet er toch niet aan denken dat je achter me zit en mij in je overmoedigheid mee neemt, of kan ik dan de schade bij je claimen , lijkt me niet toch ?? en dat tekenen is niet alleen voor de verantwoordelijkheid voor jezelf maar zeker ook t.o.v. van je mederijders :Y :Y

Mooie fiets, voor mij nog even sparen... :o
 
beste motorfreaks,ik zou het wel leuk vinden als we ons nu eens allemaal terug op de thema van de topic gaan richten please... :] :Y :W
 
Niet zenuwachtig, (relatief) veel koppel en windbescherming zijn volgens jou startpost belangrijke zaken.

Dan zeg ik:

VFR.

Is niet te vergelijken met een Soes 7,5 Gix K4.
Maar ik denk dat jij een aantal concessies moet doen.
Heb geen ervaring met de Soes maar ik denk dat die op het gebied van windbescherming weinig punten scoort. En ik denk dat als je SS wilt rijden je altijd met je kop in de wind zit. Die dingen zijn nou eenmaal niet op comfort ontworpen of iig minder. :)
 
Als je zoveel motoren in een jaar verslijt tja wat moet ik daarop zeggen ga eens voor je zelf na waar wil ik op rijden wat is mijn doelstelling wat verwacht ik in een motor sportief toer of oude lullenfiets daarna ga je naar een dealer en vraagt verscheidende motoren te proberen.Daarna ga je weer naar huis en gaat eens over de motor en de kleur van je fiets nadenken.Dan ga je weer terug en maakt je keuze. :Y :Y :Y :Z _O- _O-
 
ja ik ben vandaag gaan kijken naar een suzuki gsxr 600 en 750,nu serieus afgeprijsd bij belgische dealer wegens komst k6 nieuw model.daar was ook een anniversary 600 bij.de gele 750 heb ik ook goed bekeken maar heb besloten om te wachten tot het salon in brussel helft januari om de 600 en 750 te bekijken.kleur is voor mij heel heel belangrijk.dus het wordt denk ik de 600 k6 full black ;) ;) ;) nu nog uitzoeken hoe het nou zit met dat verschil in koppel tussen 600 en 750,de dealer wist me al wel te zeggen dat het zeker niet spectaculair is..toch een proefrit vragen denk ik. :] :W
 
Ben het jaar begonnen op een Busa, maarja, dat trekt toch niet helemaal de keien uit de straat. Daarom in mei de Busa omgewisseld voor een TL1000R. Leuke brommer maar niet mijn model; logische volgende stap, een Cagiva Raptor 1000, zelfde blok, ander model. Alleen dan hap je dan wel heel veel vliegen. Om dat tegen te gaan de Raptor ingeruild tegen een 1800 Goldwing, hele fijne fiets alleen de wegenbelasting is vanwege het hoge eigengewicht ook erg duur. Tijd voor een lichtere brommer, dat werd dus een Suzuki Marauder 250. Zo'n ding trekt niet echt hard op natuurlijk maar het cruist wel erg fijn bij 60 per uur. Maarja, na anderhalve week ben je toch uitgekeken op zo'n wannabe-chopper en dus is het tijd voor een echte chopper. Je kunt er lang en breed over ouwehoeren maar de enige echte chopper komt natuurlijk uit Amerika en verliest weleens een carterpannetje; een Harley dus. Welk model vraag je je af; nou, de V-Rod leek me wel een mooi ding. Dat was dus ook echt een mooi ding alleen vind ik het zo lelijk dat je het ventiel zo goed ziet in een dichte velg. Het chopper-rijden op zich dat beviel wel dus de volgende mocht best wel weer een Amerikaan zijn. Het nam even zoeken in beslag (3 weken en 7 carterpannen) maar uiteindelijk vond ik dan toch wat ik zocht. De Boss Hoss. Dat rijdt natuurlijk als een zonnetje en vooral het gebrek aan versnellingen maakt van het rijden een genot. Wat wel snel gaat irriteren is dat je dus echt nooit asfalt ziet omdat er ZO'N gigantische radiateur onder hangt. Op zoek dus naar een motor zonder radiateur. Wat blijkt mijn buurman van rechtsonder (woon in een flat, vandaar) toevallig net te koop te hebben staan??? Juist, een Marine Y2K. Wat een vliegtuig (of beter; helicopter) zeg, zo'n Marine. Wat doen die kneuzen in Den Haag een week nadat ik de pk'tjes los had gereden van mijn Marine??? Gooien ze de brandstofprijzen omhoog. Bummer!! Inruilen die handel!! Iets zuinigers dus. Zo'n CB500'tje schijnt niet veel te verbruiken dus die maar aangeschaft. Erg grappig zo'n Honda 4-cilinderblok maar qua geluid is het dus echt 3 keer niets. Dan maar een V-Max waar de dempers kapot van zijn. Dat maakt herrie!!! Maarja, oom agent vond het te veel herrie. Na zoveel brommers op een jaar kon ik maar één conclusie trekken; ik koop maar weer snel zo'n fantastische Busa. Geen gezanik, altijd lol.


(wel een rode want die zijn het snelst)


(sorry beste moderaters voor de berg onzin)
 
hahahaha pauluske das wel lachen ;) ;) ;) ja,ik ben blijkbaar niet de enige,je kan dan nog tenminste zeggen dat je veel heel verschillende motoren gereden hebt,lijkt me een verrijking...maar effe serieus:heb jij de lotto gewonnen man???grappig dat je dan terugkeert naar de busa.ik kies ook voor een gixxer 600 of 750,de 1000r en busa vind ik te duur voor mij en eerlijk gezegd beetje bang,dat zijn toch raketten! :W *O* ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan