3 weken men moto, schuiverke :)

Gifkikker

MF veteraan
16 sep 2002
5.174
0
Belgie
heb de grond dus gekust vandaag met men RSV :)

zit je eerst een uur heftig rond te bollen, klaverbladen , kniekes leggen, ga je tegen dek aan 60 per uur op een rond punt terwijl je niet eens plat gaat -O- (was op men gemak op weg naar huis aant rijden), bij nadere inspectie lag er er benzine of olie op de baan. voelde men voorwiel glijden en voor ik het wist lag ik er.

iets van een 10-13 meter gegleden, rsv heeft niet echt noemenswaardige schade buiten de bekende dingen.

men richa pak van welgeteld 5 dagen oud heeft ook zen zegening gehad (is het trouwens normaal dat het loskomt aan de stiksels van zo'n kleine schuiver?)

zelf heb ik niks, geen schrammeke , zelfs geen gedeukt ego :) *O*

foto's volgen nog als ik ze kan verkleinen
 
tis wel balen, maar er zijn idd ergere dingen.

maar je kan gelukkig de wegbeheer ofzo aansprakelijk stellen dacht ik.
 
tis wel balen, maar er zijn idd ergere dingen.

maar je kan gelukkig de wegbeheer ofzo aansprakelijk stellen dacht ik.
Betwijfel ik, de dader is niet bekend. En of je hun aansprakelijk kunt stellen daarvoor? Kan misschien net gebeurd zijn zodat zij geen tijd hadden om het op te ruimen?

Met m'n scooter ook zoiets gehad: overduidelijk modder van een boer op het fietspad (door weiland heen). Kreeg niets vergoed omdat niet bekend was wie de veroorzaker van de modder was.. B|
 
mja, ging er zowiezo al vanuit dat ik het zelf moet betalen

kan er mss nog een naked van maken

mini-HPIM2054.JPG

mini-HPIM2055.JPG

mini-HPIM2056.JPG

mini-HPIM2057.JPG

mini-HPIM2058.JPG

mini-HPIM2059.JPG

mini-HPIM2060.JPG

mini-HPIM2061.JPG

mini-HPIM2062.JPG

mini-HPIM2063.JPG

mini-HPIM2064.JPG

mini-HPIM2065.JPG

mini-HPIM2066.JPG

mini-HPIM2067.JPG
 
Probeer alles van een positieve kant te bekijken..
Dit is maar materiaal...
er zijn ergere dingen in het leven..

veel sterkte met de herstellingen..
 
Of het normaal is weet ik niet maar toen die gast van het MW forum op de druppel in de decor ging hong zijn (Richa) pak ook in flarden vaneen, met de nodige vleeswonden er bij....was een osaka ofzo dacht ik
 
Of het normaal is weet ik niet maar toen die gast van het MW forum op de druppel in de decor ging hong zijn (Richa) pak ook in flarden vaneen, met de nodige vleeswonden er bij....was een osaka ofzo dacht ik

hmmm, was zowiezo van plan om naar de winkel te gaan om van men tak te maken, betaal je zoveel geld voor een pak scheurt het bij een belachelijke schuiver al uiteen, wat ging het geweest zijn bij een schuiver aan 120?
 
klote dat het gebeurd is, maar zoals debugger hieronder zegt, het is maar materiele schade

je kan erom treuren, maar wat helpt het je verder?

knap dat je zo je emotie uit kan schakelen.
toen ik ik op mn bek was gegaan had ik ook zoiets van "gelukkig ben ik zelf heel" maar kon toch niet ff dat baal gevoel negeren :+
 
je was vlakbij loppem dan kon je direkt bij franky raes om onderdelen gaan. ben er gister ook nog geweest, zit in de oude zaak van de bmw moto's.
blijft rottig natuurlijk die schade.
 
ik weet er niet het fijne van maar idd aansprakelijk stellen die gemeente..
heb je ook foto's van de olie oid?
 
knap dat je zo je emotie uit kan schakelen.
toen ik ik op mn bek was gegaan had ik ook zoiets van "gelukkig ben ik zelf heel" maar kon toch niet ff dat baal gevoel negeren :+

hehe had ik ook (dieselspoor), maar ongeveer 3 seconden gigantisch kwaad geweest, daarna kon ik er wel om lachen, had de motor amper 4 dagen. |( -O- _O-

Politie is er bij geweest, en die vroegen of ik wel weer door durfde te rijden, dus ik rijd gelijk met hun weg, en trap met hoogst illegale snelheid (100 waar je 50 mag) voorbij het busje. toen ik ervoor reed ff mijn duim opgestoken. En ze antwoorden ook met opgestoken duim. :P
 
knap dat je zo je emotie uit kan schakelen.
toen ik ik op mn bek was gegaan had ik ook zoiets van "gelukkig ben ik zelf heel" maar kon toch niet ff dat baal gevoel negeren :+

na een tijdje went dat :)

Misschien nog 1 positief puntje.............je kniestuk is ontmaagd :o : O-)

was ervoor ook al ontmaagd hoor :)

je was vlakbij loppem dan kon je direkt bij franky raes om onderdelen gaan. ben er gister ook nog geweest, zit in de oude zaak van de bmw moto's.
blijft rottig natuurlijk die schade.

ik zat in loppem :) die moto komt van bij franky, en ik weet dat hij er geen stukken voor heeft :)
 
Balen '( , maar gelukkig valt de schade aan motor en jezelf mee.

tis wel balen, maar er zijn idd ergere dingen.

maar je kan gelukkig de wegbeheer ofzo aansprakelijk stellen dacht ik.
Onzin... Wegbeheerder aansprakelijk stellen heeft alleen zin als die aantoonbaar nalatig is geweest. Dus, maw, als ze wisten dat er lag en het is toch niet opgeruimd. Bij het waarborgfonds heb je (een klein beetje) meer kans. Dit valt dan onder afgevallen lading. Maar om bij het waarborgfonds iets voor elkaar te krijgen moet je minimaal 2 getuigen (inclusief jezelf) hebben. En het moet echt wel duidelijk zijn dat er wat lag (politierapport, bijv.) dat van een ander motorvoertuig afkomstig was.

Al met al weinig kans dus, in dit geval. En hoe het in België geregeld is, heb ik al helemaal geen idee van.
 
just terug van apriliadealer, totale kostenplaatje van dit grapje is 1742,32 euro :)

dit is als ik alles wat kapot gegaan is vervang
 
Terug
Bovenaan Onderaan