3 weken motor pret in europa

Inderdaad een mooi set. Is dit met bestaande of zelf gemaakte beugels ?
De beugels zijn van die boemerang dingen en daar heb ik zelf iets voor op de blade gemaakt. Dat was eenvoudig te maken, je moet wel een beetje handig zijn.
dan zitten ze ook echt stevig. Ik heb ze ook op de CB1000R gebruikt. Dat was het bredere model, maar dat maakt qua bevestiging niks uit. Op de GSR600 zitten ze hier ook.
De koffers waren variërend van een tientje tot drie tientjes voor een set.


0F39EAA9-8E8D-48DD-92B3-1C6FEF92E540.jpeg


6EAEDEF4-072A-4FCB-8F67-F5E1143042A7.jpeg
 
De beugels zijn van die boemerang dingen en daar heb ik zelf iets voor op de blade gemaakt. Dat was eenvoudig te maken, je moet wel een beetje handig zijn.
dan zitten ze ook echt stevig. Ik heb ze ook op de CB1000R gebruikt. Dat was het bredere model, maar dat maakt qua bevestiging niks uit. Op de GSR600 zitten ze hier ook.
De koffers waren variërend van een tientje tot drie tientjes voor een set.


Bekijk bijlage 1450671

Bekijk bijlage 1450672

Nou het zal allemaal wel heel voordeling zijn, en iedereen moet ook zeker z'n eigen keuzes maken hierin, maar IK vind ze bijzonder lelijk, en wil niet gezien worden met dit soort kisten op m'n brommert ;-)
 
Nou het zal allemaal wel heel voordeling zijn, en iedereen moet ook zeker z'n eigen keuzes maken hierin, maar IK vind ze bijzonder lelijk, en wil niet gezien worden met dit soort kisten op m'n brommert ;-)
Het enige wat nu in mij opkomt naast een welgemeende 🙄en “wat zou het“ is dat ik steeds kan blijven herhalen wat ik er eerder over gezegd heb. Maar ja, dat is nou het risico van iets posten op een forum, er is er altijd wel iemand die je de broekspijpen probeert te bevochtigen, meestal zijn het de zelfde lui hiero, dus dat is nieuw, iemand anders die het doet. Er zijn ook lui die van die grote dure aluminium koffers achterop flikkeren voor een belachelijk bedrag, die zijn net zo föcking lelijk of zelfs nog veel lelijker en die hebben dan ook nog een fortuin voor betaald. Laat mij maar lelijk op een beperkt budget zijn. Want ongeacht of je nu twintig of tweeduizend euro hebt betaald koffers zijn gewoon lelijk en het maakt ook werkelijk geen reet uit of je nou een all-road of wat dan ook hebt het is en blijft lelijk net als een bontkleed op je zadel leggen. Fucking wansmaak nummer 1 waar je teveel voor hebt betaald.
 
Het enige wat nu in mij opkomt naast een welgemeende 🙄en “wat zou het“ is dat ik steeds kan blijven herhalen wat ik er eerder over gezegd heb. Maar ja, dat is nou het risico van iets posten op een forum, er is er altijd wel iemand die je de broekspijpen probeert te bevochtigen, meestal zijn het de zelfde lui hiero, dus dat is nieuw, iemand anders die het doet. Er zijn ook lui die van die grote dure aluminium koffers achterop flikkeren voor een belachelijk bedrag, die zijn net zo föcking lelijk of zelfs nog veel lelijker en die hebben dan ook nog een fortuin voor betaald. Laat mij maar lelijk op een beperkt budget zijn. Want ongeacht of je nu twintig of tweeduizend euro hebt betaald koffers zijn gewoon lelijk en het maakt ook werkelijk geen reet uit of je nou een all-road of wat dan ook hebt het is en blijft lelijk net als een bontkleed op je zadel leggen. Fucking wansmaak nummer 1 waar je teveel voor hebt betaald.
Ik vind mijn FJR zonder koffers pas lelijk. Tis een kwestie van smaak dus in dit geval heeft niemand gelijk. Over die alu koffers, als je ze kan betalen waarom niet? Een GS1200 vind ik persoonlijk het mooiste met alu koffers,
 
Ik vind mijn FJR zonder koffers pas lelijk. Tis een kwestie van smaak dus in dit geval heeft niemand gelijk. Over die alu koffers, als je ze kan betalen waarom niet? Een GS1200 vind ik persoonlijk het mooiste met alu koffers,
Des te meer je van een FJR of GS1200 bedekt hoe mooier die word, een shoveltje met aarde doet dan ook wonderen.


Ghehehehe sorry man, het is een open doel hè? Maar goed, als je hier niet tegen kunt dan heb je een Rapporteerknop die je mag gebruiken. over het wel of niet kunnen betalen?
En als je het over “kunnen betalen” gaat hebben dan ben ik bang dat begrijpend lezen niet je sterkste punt is. Dan is mijn advies om mij maar op je negerlijst te zetten.
 
Des te meer je van een FJR of GS1200 bedekt hoe mooier die word, een shoveltje met aarde doet dan ook wonderen.


Ghehehehe sorry man, het is een open doel hè? Maar goed, als je hier niet tegen kunt dan heb je een Rapporteerknop die je mag gebruiken. over het wel of niet kunnen betalen?
En als je het over “kunnen betalen” gaat hebben dan ben ik bang dat begrijpend lezen niet je sterkste punt is. Dan is mijn advies om mij maar op je negerlijst te zetten.
Zal ik niet doen hoor. Kan over het algemeen je reacties wel waarderen👍
 
Het enige wat nu in mij opkomt naast een welgemeende 🙄en “wat zou het“ is dat ik steeds kan blijven herhalen wat ik er eerder over gezegd heb. Maar ja, dat is nou het risico van iets posten op een forum, er is er altijd wel iemand die je de broekspijpen probeert te bevochtigen, meestal zijn het de zelfde lui hiero, dus dat is nieuw, iemand anders die het doet. Er zijn ook lui die van die grote dure aluminium koffers achterop flikkeren voor een belachelijk bedrag, die zijn net zo föcking lelijk of zelfs nog veel lelijker en die hebben dan ook nog een fortuin voor betaald. Laat mij maar lelijk op een beperkt budget zijn. Want ongeacht of je nu twintig of tweeduizend euro hebt betaald koffers zijn gewoon lelijk en het maakt ook werkelijk geen reet uit of je nou een all-road of wat dan ook hebt het is en blijft lelijk net als een bontkleed op je zadel leggen. Fucking wansmaak nummer 1 waar je teveel voor hebt betaald.
Een forum wordt inderdaad gemaakt door reaguurders die het al dan niet met je eens zijn. Wel jammer dat je daar zoveel aanstoot aan beleefd, zou toch niet nodig moeten zijn. Als we het allemaal met elkaar eens waren, dan was het hier pas echt een saaie boel. Ik kan de reacties van mensen eigenlijk altijd wel waarderen, ook als ze minder positief zijn, maar goed ieder zijn eigen invalshoek.
Als het om koffers gaat, ben ik het deels met je eens. Maar er zijn toch echt motoren waar een fatsoenlijke set SW-Motechs toch prima op smoelen. Maar ook dat is weer heel subjectief :-) Edit: en heeft met budget te maken!
 
Een forum wordt inderdaad gemaakt door reaguurders.


Reagluurders, dat is toch een term uit de uhm...waar alle trollen zitten, die pagina’s? Ik ben even kwijt, het zijn er drie waar ik het bestaan van ken, gemiddelde niveau is beneden pijl en de meningen zijn als diarree, heel stijlloos...

die het al dan niet met je eens zijn. Wel jammer dat je daar zoveel aanstoot aan beleefd, zou toch niet nodig moeten zijn.

Dat ze het niet met me eens zijn vind ik goed, daar neem ik echt geen aanstoot aan. Maar zodra iemand in zijn reactie zo ver van het pad raakt en het werkelijk nergens meer op slaat dan doe ik nog eens een poging, zoals jij dat budget aanhaalde dat raakte voor mij kant nog wal van wat ik bedoelde en dan probeer ik het nogges een keertje maar genoeg is genoeg.


.
Als we het allemaal met elkaar eens waren, dan was het hier pas echt een saaie boel. Ik kan de reacties van mensen eigenlijk altijd wel waarderen, ook als ze minder positief zijn, maar goed ieder zijn eigen invalshoek.

Het is de toon die de muziek maakt.


Als het om koffers gaat, ben ik het deels met je eens.
Dus toch!.
Maar er zijn toch echt motoren waar een fatsoenlijke set SW-Motechs toch prima op smoelen.
Snap ik maar zonder is altijd mooier op uitzonderingen na dan.
Maar ook dat is weer heel subjectief :-)
Dat is alles op het gebied van smaak
Edit: en heeft met budget te maken!
Kijk, nu zeg je zoiets, ik heb werkelijk genoeg om de duurste set koffers aan te schaffen, ik weiger het alleen omdat ik persoonlijk de Krauser er echt éénmiljoenmiljard keer beter uit vind zien. Het enige wat ik jammer vind is dat de Krauser zijladers zjin en daarom heb ik de topladers van givi gekocht.
Het enige wat ik heb genomen wat ook anderen mooi vonden is mijn vrouw, maar niet alleen omdat anderen haar ook mooi vonden. Het was gewoon toevallig een exemplaar dat ik zelf ook mooi vond. Dat is ook het enige dat ik niet aan mijn eigen smaak heb aangepast, kwam precies goed uit de verpakking.

voor de rest, hamer, tang, slijptol en wat lastrafos.
 
Deze zijkoffers zijn al zeker beter dan de Krausers. Om te zien althans, de kwaliteit van de Krausers is echter wel super, moet ik ook eerlijk toegeven! Natuurlijk zijn topladers vele malen plezieriger dan zijladers.
Die eenwieler is wel handig. Ik heb in het verleden ook een Freebird gehad, reed nog best grappig en je kunt alles meenemen op je kampeervakantie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan