30 April - Dijkenrit!

waar blijven de overige foto's van de meeting ??? :) (ik wil je niet opjagen ofzo hoor keen... ben gewoon erg nieuwsgierig!)
ik heb je net een mail gestuurd toevallig :P

ftp://motorforum:meeting@81.205.11.29:21

echt veel bijzonders aan foto's zit er trouwens niet bij.
 
ik heb je net een mail gestuurd toevallig :P

echt veel bijzonders aan foto's zit er trouwens niet bij.


Fout!!!!

Die foto dat mijn bike wordt toegejuicht heeft het tot mijn desktop gered en straalt me vanaf nu steeds tegemoet. :)

Thanks!
 
OMG!!! wat een slechte foto!! en dat heb je nog als desktop ook !! DOH :X


ennuh die vrouw had ik niet moete meemake toen ze die uitspraak deed..dan had de 2e ambulance voor haar geweest.

er had moeten staan: "een grote groep zeer behulpzame motorrijders van het motor-forum"

maar NEEE!!! mevrouw wilde zeker weer met alle eer strijken B|


zo dat ben ik dan ook ff kwijt :+
 
OMG!!! wat een slechte foto!! en dat heb je nog als desktop ook !! DOH :X


ennuh die vrouw had ik niet moete meemake toen ze die uitspraak deed..dan had de 2e ambulance voor haar geweest.

er had moeten staan: "een grote groep zeer behulpzame motorrijders van het motor-forum"

maar NEEE!!! mevrouw wilde zeker weer met alle eer strijken B|




zo dat ben ik dan ook ff kwijt :+

Ja ik moest die vrouw ook echt niet tegen komen want die had ook in die ambulance dan gelegen hoor stom takke mensen. We hebben die website van die auto misschien woont ze daar wel haha dan gaan we wel ff langs :Y . Geintje _O-
 
ik had t eigenlijk meer over de inhoud van de foto en niet de kwaliteit van de foto zelf :P
nah....vind de foto's aardig mislukt |( 8 van de 10 zijn onscherp

inhoud van deze foto was juist nog wel leuk :P

keen die ontevreden is over de foto's
 
dan zal ik je de volgende keer wel wat lessen geven in fotografie, misschien dat t dan beter gaat :)
ik heb er al hele mooie foto's mee geschoten hoor ;)

ik moet ook wat meer letten waar ik op scherp stel. in principe kan je dat gewoon zien als je de foto maakt, als je er alleen niet op let heb je er zo weinig aan :P
ook heb ik vaak het probleem dat het licht op de achtergrond (buiten dus) veel te licht is.
ik zit pas op de 1900 foto's met deze, dus ik heb nog genoeg oefen/leer momenten :Y
 
ik merkte al op dat je niet de tijd nam om een foto te maken.. t was allemaal snel snel snel.

je kan beter 2 goede foto's maken van iets dan 20 die allemaal mislukken.
 
ik vindt je foto's goed hoor. Ik maak ze zelf niet en als ik er op sta dan is het meestal wel mislukt.

Wanneer gaan we weer rijden?
 
7 mei heb ik andere bezigheden maar
14 mei? wat is er dan?

Waar trouwens maar weinig mensen met een mf sticker
 
7 mei heb ik andere bezigheden maar
14 mei? wat is er dan?

Waar trouwens maar weinig mensen met een mf sticker


Tis dat je het zegt... Ik heb m net in bestelling staan (heb m al betaald ook, in afwachting van post dus...)

14 mei wordt voor mij een probleem. Heb de 13e semi-verjaardag en dan natuurlijk mamsies-dag, maar ik zou wel de 20e kunnen geloof ik..
 
das een zaterdag wordt erg lastig voor mij, die zondag kan ik wel zover ik kan zien in de agenda

Nobodie heeft nu al zin :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan