30 aug, baraque michel route - stuk luxemburg en echternach

ja zolang we niet achter een CARAVAN zitten bij baraque michel en dergelijke dan ben ik wel bereid hem op kleine stukjes open te trekke, en natuurlijk daarna weer laten zakke ( om de 100 meter een bocht ofzo )

Op de snelweg rij ik sowiezo niet graag te hard aangezien mijn motor ook een naked is, en bij lange afstanden is rustiger rijden tot je bij het echte werk komt toch wel prettig
 
Dit is de route die we gaan rijden: (aangepast met minder snelweg en meer bochten :D)

1. We beginnen in Nederweert en volgen de snelweg tot we bij Maastricht aankomen,we gaan eerst binnendoor richting weert dan volgen we stramproy en gaan via neeritter terug naar ittervoort waar de de snelweg naar maastricht zullen vervolgen dan gaan we richting Cadier en Keer en gaan tussen Margraten en Gulpen nemen we de afslag naar de N648.

2. We volgen de N648 tot aan Battice en gaan dan een kilometer of 10 over de E40 richting Eupen. Eenmaal in Eupen aangekomen volgen we de weg naar baraque michel.

3. Eenmaal in Malmedy aangekomen vervolgen we onze weg naar sankt vith via waimes.
Van Sankt Vith gaan we via Oudler naar wemperhardt, hier ligt het eerste tankstation met ultragoedkope prijzen als we de grens over gaan.

4. Eenmaal in luxemburg volgen we route 7/E421 tot Diekirch dan rijden we verder naar route 19 tot deze overgaat in 10. Deze weg volgen we tot echternach.
Dan hebben we de eindbestemming bereikt en hebben we honger dus dan eten we daar even wat, uitrusten/terassje.

5. Terugweg.
Via echternach gaan we richting larochette via berdorf en mullerthal voor een heerlijke bochtige weg. Dan gaan we terug naar diekirch om dan de route naar vianden te volgen.
Via vianden gaan we terug naar de luxemburgs/belgische grens Om daar nog even de motoren vol te gooien met goedkope benzine van luxemburg.

6.Vanuit hier nemen we de zelfde weg terug alleen vanaf eupen volgen we de snelweg zodat we wat eerder thuis zijn. Als het nog niet zo laat is kunnen we ook over de provinciale weg terug. Dit ligt dus aan het tijdstip.

Ik hoop dat jullie het een mooie route vinden ik heb hem al 2 keer gereden en heb er maximaal van genoten.
 
Laatst bewerkt:
Ik neem navigatie mee en tja stoppunten overleggen we wel met zijn allen ik denk gewoon dezelfde als die we de vorige keer hebben gepakt.
 
@roel, jouw vader heet toevallig Huub?

Nee dat is mijn peet-oom _O- waar ken jij die nu weer van O-)

Maar hij koopt altijd samen met mijn vader zundapps in uit duitsland , mijn vader heet rens

Zijn huis ligt vol met onderdelen _O- Huiskamer vol, sere vol, berging vol, keuken vol, garage vol, allemaal zundapp & honda cy onderdelen :P
 
Laatst bewerkt:
:]
full
 
die lingse is meer mijn smaak :} mooie bike`s!
Dadelijk ga ik me nog vereerd voele om met jullie te mogen rijden ;)
 
En dan wel wat foto's posten hier he? ;) Hebben jullie trouwens die route ook in Garmin-formaat? Dan zou ik die heel graag willen ontvangen! *D Klinkt namelijk wel heel leuk...
 
Ik zorg er voor dat mijn vriendin de camera meeneemt, die linkse is van mij :P die foto is gemaakt toen we net drum&bass zijn motor opgehaald hadden ( de nummers staan nog in de spiegels geschreven! ) :P
 
afgelopen weekend in luxemburg gezeten... btje jammer van het weer en vooruitzichten van dit weekeend zien er beter uit...
jammer genoeg moet ik de 30ste werken :(
(had wel zin in een herkansing)
 
Moet zaterdag helaas werken( moet toch bandjes betalen hè ), bedankt voor de uitnodiging! Volgende keer ben ik zeker aanwezig! Veel rijplezier..!
 
jammer! moeten veel mensen in het weekend werken zeg, als jullie allemaal vrij zouden vragen zoude we met 6/7 motoren kunne gaan *YEAH* :P
 
Ik heb de route zelf ontworpen, nadat ik hem in mijn 3daagse vakantie per toeval heb gereden.
Ik heb hem alleen op papier helaas.
Mijn vriendin neemt ook fototoestel mee en we zullen wat fotos posten.

Is zondag trouwens geen optie misschien dat er dan veel meer mensen kunnen, is maar een voorstel.
 
Nee ik kan zondag niet want vriendin moet dan werken, en daarbij ga ik volgens mij weer de nacht in dus dat betekent overdag slapen
 
Jammer, moet ik de volgende keer maar meerijden... ;) Laat ik mijn Quest de boel tracken, hebben we vervolgens de route op GPS.

Zondag zou ik overigens niet doen als ik jullie was, zeker niet met deze weersverwachtingen. Limburg is dan helemaal vergeven van de wielrenners en dan kun je niet echt lekker doorrijden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan