30 augustus circuitdag Zolder (Honda only)

ik wil wel maar ik weet niet hoe ik aan het tel.nr. of e-mail adres kom van de organisatie.
probleem is ik heb geen kenteken!!!!!!!!! :(
het in nl. een cbr 600 '97 TenKate racer vanaf het begin dus nooit een kenteken gehad. en volgens het inschrijfformulier MOET er een kenteken op zitten.
maar ik wil dus weten of ze een kenteken nodig hebben om na te gaan of het een Honda is.
en als dat zo is, hebben ze volgens mij genoeg aan een blok/framenummer, toch!

Voor zover ik weet mag je ook meerijden zonder kenteken, dat vertelden ze ons iig op de ladies day. Aangezien er dus mensen zijn met circuitmotors zonder kenteken...

Martine Sterk: 0180- 49 17 77




hoe zit dat met je verzekering?? ben je verzekerd als je t circuit op gaat (volgens mij bij mijn verzekeraar niet) of kun je je daar verzekeren???
lijkt me wel geweldig!

Je kunt voor 50 euri een dagverzekering afsluiten, all risk!! igg dat zeiden ze laatst
 
Raahhhh.... mezelf een week vergist... |( :( Moet die dag gewoon werken '(
 
Laatst bewerkt:
Gaat dat via Honda?
Ik heb ze namelijk een mail gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.

Nee de vorige keer was via adviesbureau Beugelink. Bij de bevestigingspapieren enzow zat een brief bij dat je via hen dagverzekering af kon sluiten die de hele dag (dus ook eventuele heen- en terugreis) geldt. Rijdt een stuk relaxter moet ik zeggen, crashen is zeker niet de bedoeling, maar je rijdt net wel iets meer...
 
Telt bij zo'n dag je eigen all-risk?
Ik heb geloof ooit ergens gelezen dat zo lang
er geen tijds waarneming gedaan werdt,je gewoon
verzekerd bent.
Klopt dit of niet?
 
Telt bij zo'n dag je eigen all-risk?
Ik heb geloof ooit ergens gelezen dat zo lang
er geen tijds waarneming gedaan werdt,je gewoon
verzekerd bent.
Klopt dit of niet?

Je eigen all-risk telt zeker en idd verhaaltje van tijdswaarneming klopt, maar als er onverhoopt iets gebeurt ben je je no-claim kwijt. Dus ook in het geval van eigen all-risk kun je alsnog de dagverzekering afsluiten, zodat je je eigen no-claim niet verliest....maar ja kweet niet of ik dat persoonlijk zou doen als ik all-risk al had...
 
Count me in, Ik ga ook. Kom met de camper en aanhanger, dus tussen de middag pannekoeken etc.

Wordt een gezellige dag :]

Let op je geluid, zolder = heel streng... :r
 
Laatst bewerkt:
Zo lijst weer bijgewerkt.

Mochten er mensen uit de Rand(debielen)stad (als in omgeving Den Haag) gaan met een aanhanger/truck/whatever waar mij CBR ook nog bij past, dan zou ik daar graag gebruik van willen maken, scheelt weer een hoop in de ik maak me banden vast vierkant kilometers.
 
Ik had me opgegeven want het is een mooie aanbieding voor dat geld. Ik heb me ook weer afgemeld. Ik vind het circuit van Zolder te trikkie om lekker hard rond te rijden. Mij te veel muurtjes e.d. in de buurt van de baan..........
 
Als het via de motorsportschool wordt geregeld, wordt dan op deze dag zowel niveau 1, 1+ als 2 door elkaar gedaan? Of ben ik nu helemaal de weg kwijt :?
 
Zo lijst weer bijgewerkt.

Mochten er mensen uit de Rand(debielen)stad (als in omgeving Den Haag) gaan met een aanhanger/truck/whatever waar mij CBR ook nog bij past, dan zou ik daar graag gebruik van willen maken, scheelt weer een hoop in de ik maak me banden vast vierkant kilometers.

Ik kom uit Den Haag, maar ga samen met Mike the Bike van Bolman motoren. We zitten dus vol.
Wij gaan zondagavond al. Partytent en alles mee, dus als je zondagavond komt, kom je maar een biertje drinken. (Witte camper met witte gesloten aanhanger en groene partytent)
 
Als het via de motorsportschool wordt geregeld, wordt dan op deze dag zowel niveau 1, 1+ als 2 door elkaar gedaan? Of ben ik nu helemaal de weg kwijt :?

Nee n vriend van me heeft Peter gesproken, t is gewoon vrij rijden, maar omdat er minder groepen zijn, kunnen we iets later beginnen zodat je toch aan 6 sessies komt.
 
Nee n vriend van me heeft Peter gesproken, t is gewoon vrij rijden, maar omdat er minder groepen zijn, kunnen we iets later beginnen zodat je toch aan 6 sessies komt.

Aha, voor mij nog te hoog gegrepen dus. Ik zal me weer eens orienteren voor niveau 1+ en later 2 voordat ik me aan het vrij rijden waag.
 
Hoezo,ze gaan denk ik toch wel groepjes
maken?
Ze vragen ook of je ervaren bent en of dat je
al ooit op het circuit gereden hebt.
Voor mijn is het ook de eerste keer,je rijdt
gewoon het tempo wat jij lekker vindt.
 
Count me in, Ik ga ook. Kom met de camper en aanhanger, dus tussen de middag pannekoeken etc.

Wordt een gezellige dag :]

Let op je geluid, zolder = heel streng... :r

Gisteren even de originele pijp gemonteerd :r :r :r .
Dat klinkt ook voor geen meter, straks maar weer de hotcam
er terug op }) .
 
OK, ik kreeg net het volgende met de post, lijkt me dat daar alles instaat.

zoldercircuit.jpg
 
dat inschrijfformulier krijg ik binnenkort ook als het goed is.
ik heb gisterenavond Peter den H. gebeld en ik mag inderdaad ook zonder kenteken mee doen. je wordt ingedeeld naar gelang je rijd.
dus als alles goed gaat tot 30-8.
 
Subzero

Rij even naar Hartelman of naar Movento Motoren in Hengelo Gld.

Deze kunnen de vering zo even afstellen voor je.

Groet Manus.
 
Aha, voor mij nog te hoog gegrepen dus. Ik zal me weer eens orienteren voor niveau 1+ en later 2 voordat ik me aan het vrij rijden waag.

Ralphie, de 1ste 2 rondjes rij je altijd achter een marshall, om je banden op te warmen en ervoor te zorgen dat er geen debielen zijn die als een mongool t 1ste rondje gaan rijden en op hun b#k gaan.

Ten 2de zijn er verschillende groepsindelingen beginners, gevorderden en ervaren.
Als je voor t eerst rijdt raad ik je aan in de beginnersgroep te starten. Als het te langzaam gaat, kun je altijd overstappen naar een snellere groep. Als je vragen hebt kun je iedere marshall aanschieten en vragen voor hij voorrijdt.Ze geven je dan nog extra uitleg.

In de beginnersgroep wordt er trouwens bij toerbeurt achter de marshall aangereden en krijg je exact je lijnen te zien die je moet rijden. Daarnaast geeft motorsportschool Holland (Peter den Heijer) een kort seminar over circuit zolder dat aan alle beginners gegeven wordt tussen twee sessies. Je mist dus geen sessie en het seminar is zeer leerzaam.

Als je nog vragen hebt kun je altijd mailen naar motorsportschool@hetnet.nl t.a.v. Peter den Heijer. Hij is zeer benaderbaar en kan je simpel uitleg geven hoe of wat.

Er is 1 probleem met circuitrijden. Als je t eenmaal gedaan hebt wil je niet anders meer.

Veel suc6
deeptone
 
Terug
Bovenaan Onderaan