30 juni t/m 2 juli 2017 Weekend toerrit Heimbach (Eifel)

Die RS is prachtig, maar ook jij hebt de leeftijd voor een allroad met looprek. :+

Wat moet ik dan wel niet; ik ben zo'n 15 jaar ouder dan Jeroen....Maar zeker de RS gaat nog lang niet weg *O* en voor een looprek is er geen plaats... :)

Roelof.
 
DeTox denkt dat Jeroen niet op zijn ideale fiets zit:
Dan heb jij tevens nog uitgebreid de kans om Henk z'n voorbeeld te volgen, of je bij mij in het Jappenkamp te melden. Die RS is prachtig, maar ook jij hebt de leeftijd voor een allroad met looprek. :+

Wat is het toch dat mensen denken dat ik niet op een RS thuis hoor??

Hoe zit dat met de liefde voor een RS? Lastig onder woorden te brengen, deze Spyke heeft dat op hilarische wijze aan het wereld wijde web toe vertrouwd (je lacht je de tranen in je broek, <- Klik!). Spyke ruilde zijn GS voor een RS in.

GLK die in 2015 mee was naar het weekend Sauerland, reed toen op zijn kersveRSe RS. GLK reed eerder een RT, een GS, een K1x00GT en nog wat ander spul. En hij is erg in zijn nopjes met de RS.... Henk volgt nu dezelfde route (ik zie Henk ook nog wel eens een K1600GTL proberen). Ik ben piloot, hou dus van short cuts. Dus ik ben meteen van RT naar RS gegaan. :]

Vast dat ik ooit wel eens een stukkie GeeEsss ga proberen, maar ik verwacht er geen verliefdheid van. Verliefdheid die voor de RS heel diep zit. Snappen hoeft niemand het, maar gewoon lekker van me aannemen. Roelof, Peter en Gerwin snappen de verliefdheid wel denk ik...
 
Laatst bewerkt:
Die RS is gewoon prachtig Jeroen en Roelof....:)
Die zwarte is helemaaaal prachtig !!!

Maar ik snap ook de visie wel op die GS... proefrit en je bent mogelijk om....
Dus Jeroen: sluit niet uit dat je bij de volgende Heimbachrit moet kiezen tussen een RT, RS en GS.... ( maar misschien heb je er dan ook wel een KLE bij.......: :] )
Dan wordt het pas echt een lastige keuze haha O-)
 
Laatst bewerkt:
Om verliefd te worden op het uiterlijk van een GS, daar moet je Stevie Wonder voor heten. Het rijgedrag is een ander ding. :+
 
Doordat mijn camera de rijbeelden heeft verkloot, heb ik er deze keer geen werk van gemaakt, maar wil jullie de sfeerbeelden niet onthouden.

https://youtu.be/jo2LYGRuzlw
 
Montage waarbij de camera teveel trilling krijgt, de stabilisator gaat dan over de jank. De volgende keer gaat het wel weer goed en zal ik er wel werk van maken. ;)
 
Doordat mijn camera de rijbeelden heeft verkloot, heb ik er deze keer geen werk van gemaakt, maar wil jullie de sfeerbeelden niet onthouden.

https://youtu.be/jo2LYGRuzlw

Jammer van het hemelwater, wel enorm lachen om mezelf te zien rijden. In best veel letterlijk in jouw spoor... Ha Ha, daar was de weg net ietsje droger..

Thx Chris!
 
@Ron: mooi dat je met de zwarte handel hebt gedreven en nu een nog sterkere

zilveren variant te koop hebt..

Toch hoop ik volgend jaar een PolaRT voor dan wel achter me te zien ipv een Agile Over Powered Benz...
 
Hotel voor volgend jaar vastgelegd!!!! *O* *O* *O* *O*


Kamerprijzen blijven gelijk! :} :}

Nog 349 dagen...


:}

full
 
Denk dat ik maar een aanvraag ga doen om de titel te wijzigen: het jaarlijkse trip.
Hieven we niet ieder jaar een nieuw topic aan te maken... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan