30 juni t/m 2 juli 2017 Weekend toerrit Heimbach (Eifel)

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! *O* *O* *O*

Nog 180 dagen en dan zitten wij aan de koffie, al dan niet met gebak, om vervolgens 3 dagen lang mooie Eifel kilometers te vreten. :]
 
Nah, heb net doekje op de lijst gezet om mee te nemen: om slijm spoortje op te ruimen :+

En tuurlijk: geweldig 2017!!!!!!!
 
Vorig jaar hadden we al gespijbeld voor de verjaardag van de zus van Karin (en ze heeft er maar 1, 0 broers), 2e jaar op rij lijkt ons voor de familie harmonie niet verstandig... dus wij zijn er helaas niet bij ...
Mocht ik de wind in de bol krijgen, kom ik wellicht de zaterdagrit gezellig meerijden. Ben al eens eerder met de RS een daggie heen-en-weer Duitsland gereden...
 
Lage Vuursche naar AC restaurant Nederweert is 1 uur en 20 minuten. Vanaf Nederweert (en vanaf Aken binnendoor) is Heimbach 130 km en dat moet in 2 uur of minder te doen zijn. Mik je dan op het eerste Koffiepunt, dan kun je nog op een redelijke tijd van huis.....
 
Lage Vuursche naar AC restaurant Nederweert is 1 uur en 20 minuten. Vanaf Nederweert (en vanaf Aken binnendoor) is Heimbach 130 km en dat moet in 2 uur of minder te doen zijn. Mik je dan op het eerste Koffiepunt, dan kun je nog op een redelijke tijd van huis.....

AC Nederweert kan ook in een uurtje (weet ik uit ervaring), wordt ofwel vroeg uit de veren, of ik pak een overnachtingkje ergens net over de grens. Ga wel "Last Minute" kijken hoe en wat en het ook van het weer af laten hangen of ik al dan niet langs kom jakkeren. Heb wel gruwelijke zin in dat zaterdag ritje... zondag om 14:45 schoonpa en ma ophalen om richting schoonzus te gaan, dus ik kan zaterdag avond best laat thuis komen..

Of ik 22 april mee kan rijden hangt ff af van wat dochterlief met haar verjaardag van plan is...
 
Jeroen1969 heeft moeite met plannen...:

[...]

zondag om 14:45 schoonpa en ma ophalen

Ik snap het hele probleem niet...
Op zondag om 8 uur aan het ontbijt, 9 uur vertrekken jullie uit Heimbach, dan ben je voor 12 uur thuis. Tijd zat om schoon pa/ma op te halen.

So what's the problem.. :?
Zal ik jullie maar gewoon op de lijst zetten, er is nog een kamer beschikbaar.... :+
 
Laatst bewerkt:
Oepsa, ik zie net dat ik een denkvautje heb gemaakt . . . . dacht ffkes dat mijn schoonzus op zondag jarig was maar dat blijkt dus zaterdag te zijn . . . . desalnietteminentoch hoop ik voor dit moment dat schoonzuslief heur verjaardag op zondag 2 juli gaat vieren in welk geval ik er sowieso bij zal proberen te zijn vermits en ook dat er dan nog plaats in de herberg is, wellicht dat Karin het ziet zitten om na een stevige ochtend motorrijden nog naar heur zus d'r verjaardag te gaan vermits en ook dat die bereid is heur verjaardag natuurlijk The Day After te willen gaan vieren . . .
What'sApp overleg met Karin vanaf 14:30 . . . Groet uit Bere Koud Kiev (-14 . . . )
 
Maar de Super Jokers staan er wel in, dus vrij ben ik sowieso van donderdag avond tot maandag ochtend. Dat dan weer wel, hebben is houwen!
 
Ja, knoop doorgehakt! Ik ga mee, Karin niet, die gaat naar heur zus d'r verjaardag. Wordt dus wel "opdubbelen" begrijp ik. Ik kom met de RS.
 
Top Jeroen. Wel jammer dat Karin niet mee gaat. Ze kon jouw wel aardig in toom houden. :P
 
Laatst bewerkt:
Ja, knoop doorgehakt! Ik ga mee, Karin niet, die gaat naar heur zus d'r verjaardag. Wordt dus wel "opdubbelen" begrijp ik. Ik kom met de RS.


Gezellig dat tenminste één gedeelte van de familie er is, heel jammer dat wij Karin moeten missen '(

Juist nu er bij deze editie zo veel dames zijn die zelf rijden.
 
In Nepal sommige landen kun je dan met een zak centen bij de Gemeente de geboortedatum van de zus laten veranderen.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan