30 juni t/m 2 juli 2017 Weekend toerrit Heimbach (Eifel)

Boxertall

MF veteraan
12 okt 2004
1.858
77
Loosdrecht
Wie gaat er mee met de LUSTRUM editie?????!


Na 2 keer Bad Fredeburg, 1 keer Andreasberg en vorig jaar Heimbach gaan we in 2017 voor de 5e keer op stap. Mogelijk een beetje afgezaagd, maar Haus Diefenbach beviel dermate goed dat we ten tijde van de Grill Abend 2016 meteen een optie voor 2017 hebben genomen.
Het is daar altijd druk dus mogelijk niet voor iedereen het ideale weekend maar we moeten het er mee doen….
Dus we gaan weer naar:

HeimbachSlotKerk.jpg


En om helemaal precies te zijn: Hasefeld een klein gehucht tegen Heimbach in de Eifel aangeplakt.

Het Plan

Vrijdag 30 juni t/m zondag 2 juli 2017 organiseren RSL, 1PK, BoxerDame & Boxertall wederom de meerdaagse biertoertocht naar & door de prachtige Eifel.
Net als vorig jaar verblijven we weer in Pension Haus Diefenbach in Heimbach aan de Ruhrsee.

Linkje naar het hotel : klik.

24227_1.jpg


Pension Haus Diefenbach is een TourenFahrer partner hotel met dus alle voorzieningen voor motorfietsen.

Reserviert_zps9pagef7h.jpg



Ralf, Gabi & Tobias rijden zelf ook en verzorgen een perfect verblijf.


Gabi wordt op handen gedragen…. :+

Motor%20Trips%202006%20105_zpsmetsdqaj.jpg


Ralf heeft altijd de ‘geheimtip’: welke RT wordt er nu weer ingezet als onopvallende politie brommert….

Sneaky RT

zijn ook niet te vertrouwen die RT rijderts…. :P


Motor%20Trips%202006%20103_zpsmgusmlkx.jpg




Het hotel heeft een zwembad, een sauna en een geweldige waardering op de diverse sites.
Belangrijker: we hebben dit vorig jaar zelf kunnen constateren… :P

Verder serveren zij het lokale ambachtelijke ongefilterde bier…. :}

38ae0-eifel.jpg


Wat gaan wij doen

Om er op de vrijdag al een lekkere dag van te maken vertrekken we om 11:00 uur vanuit een nader te bepalen plaats in zeer zuidelijk Limburg, waarna we vrij vlot daarna de grens over en de Eifel in wippen (of gassen…). Natuurlijk staan de Wochenende Motorrad Sperre straten vandaag op het programma en… gewoon doorrijden en er niet bij gaan liggen…. :P

Eifel17.jpg

Bij aankomst in Haus Diefenbach wacht ons eerst een grote Eifel Landbier als onderdeel van het arrangement. Via nog een paar van die glazen voor eigen rekening slepen we ons naar het 'biker menu'. Zal wel net zoiets worden als vorige jaar met schnitzel, salade, voor & na gerecht.

Zaterdag starten we met het echte ‘Gabi ontbijt’ inclusief lekkere harde Duitse broodjes, een hoop beleg en een eitje uit het laatje….

Na het ontbijt een toertje van pak ‘m beet 300 KM door de Eifel met voldoende rook/plas/drink/lunch pauze en dan is er 's avonds de 'Grill Abend' (hopelijk zonder regen, maar wel kans op ijs… :+).


preview


preview

Zondag nogmaals zo’n ontbijt verorberen en na het afrekenen gaan wij via een leuke route terug naar de heimat (of is dat: verlaten die heimat… :?)

Kost Dat???????

Ach je kent een aantal personen en…. ook nu hebben er weer enkele vage types van de incrowd de beste plekkies reeds weggekaapt… :P :+

Het gaat om een knorren & knagen arrangement voor 2 nachten met nagenoeg dezelfde prijzen als 2016:

6 2-persoons kamers douche/toilet €135
2 2-persoons kamers douche & toilet gemeenschappelijk €115
2 2-persoons kamers douche/toilet/balkon €150
2 2-persoons kamers douche/toilet/balkon €140
1 1-persoons kamer douche/toilet €135
1 1-persoons kamer met douche, toilet gemeenschappelijk €125
1 1-persoons kamer douche & toilet gemeenschappelijk €120
1 4-persoons blokhut Birke met douche/toilet €145
1 4-persoons blokhut Buche met douche/toilet €145

Toeslag single-use 2-persoons kamer: €25


Prijzen zijn p.p. op basis van gespecificeerd aantal personen per kamer (dus… bezetting van 1, 2 of 4 personen :P) inclusief ontbijt & diner en geen drankjes!
Wij hebben tot medio januari een optie op alle kamers in het hotel, inclusief het 'Buche' appartement.
Bij het definitief maken van de reservering dienen wij een aanbetaling van €50 p.p. over te maken, wij als jullie reislijderts zullen dit verzorgen (nadat jullie wat euro's aan ons overgemaakt hebben… :P).

Het restant dient in het hotel cash of met pin te worden betaald.
Alle andere uitgaven zitten dus niet in het pakket en dienen zelf afgerekend te worden.

Net als vorig jaar zullen wij een hieronder een overzicht van de kamers bijhouden met de definitieve aanmeldingen (je hoeft dus niet verder in dit topic te zoeken….)

Op dit moment nog beschikbaar:

VOL!



preview



Routes

Tzt zullen hier de routes worden geplaatst.


Opwarm Tocht

Begint ook al een zekerheidje te worden: ergens in april dagje rijden en ff pannenkoekje happen.
Psies tussen de Pasen en het Superbike weekend in Assen:

Zaterdag 22 April 2017

Ik zeg: blijf dit topic volgen!!!!!!!!!!


Reserveren, Twijfelen en TerugTrekken…..

Zoals gemeld hebben wij tot medio januari een optie en dan dient de aanbetaling overgemaakt te worden.
Het bekende ‘onder voorbehoud’, ‘misschien’ en ‘ja tenzij’ zullen wij hier niet in opnemen: twijfel zoveel je wilt, vol = vol :P
Indien deelname toch niet kan doorgaan: verplichting tot betaling blijft bestaan echter er kan volop worden geruild en onderhands worden doorverkocht, wij willen het risico in ieder geval niet lopen tis tenslotte maar een hobby.


Klachten…..

Graag ter plaatse schriftelijk in 3-voud indienen bij Susi & Fritz :p

image.jpg

image.jpg






Tot slot: zie disclaimer hieronder…. :P
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben er wederom erg veel zin in. *O*
Vorig jaar was het perfect georganiseerd!
Zelfs het weer, en dat is toch maar weer een hele verantwoordelijkheid, was goed geregeld.
En reeds ingeschreven.
 
Laatst bewerkt:
Paul en Francis vfrmotorvrienden willen graag mee. Ze hebben inmiddels een PB gestuurd.
O ja ze hebben geen Vfr.
 
Paul en Francis vfrmotorvrienden willen graag mee. Ze hebben inmiddels een PB gestuurd.
O ja ze hebben geen Vfr.

Yep, net administratie bij gewerkt. Francis & Paul staan erop. Ook Ron op de lijst gezet *O*

Voor de liefhebbers: nu nog 2 2-persoons kamers met D/W, 1 2-persoons kamers, en 1 1-persoons kamer beschikbaar. En.. Villa Buche.
 
Heidenen, op 2e kerstdag de administratie bijwerken....... :/

Ik en mijn ega Fast'nSweet haken ook aan en hebben reeds beslag gelegd op een kamer en de biertap. Erg veel zin in, als was het maar omdat we al jaren niet meer in de Eifel geweest zijn. *O*
 
Wir sind auch dabei !!!

Vrije dagen zijn geregeld..we moeten alleen de hond oppas oma nog omkopen..maar dat is tot nu toe nog steeds gelukt
 
Heidenen, op 2e kerstdag de administratie bijwerken....... :/

Ik en mijn ega Fast'nSweet haken ook aan en hebben reeds beslag gelegd op een kamer en de biertap. Erg veel zin in, als was het maar omdat we al jaren niet meer in de Eifel geweest zijn. *O*

Psies, das toch waar kerst overgaat: lampies en rond het kampvuur lopen gillen dat het weer lichter wordt.... :+

Ga jij je maar vast verlekkeren.... :P

http://www.gemünder-brauerei.de/
 
Laatst bewerkt:
Was niet voor mij bedoelt, maar ben toch even wezen kijken. Daar krijg je ontzettende dorst van.
Niet van dat bier, maar van dat kijken naar lekker bier.
 
Als die 1 persoons kamer nog beschikbaar is dan wil ik graag mee.

Ik ben nog aan het revalideren na een motorongeluk afgelopen september maar tegen die tijd hoop ik weer te kunnen rijden.
 
wij reserveren graag een tweepersoonskamer met douche/toilet

wij rijden met een r1200gsa en f800r (sinds morgen) *O*
 
wij reserveren graag een tweepersoonskamer met douche/toilet

wij rijden met een r1200gsa en f800r (sinds morgen) *O*

Staat erop!

Als die 1 persoons kamer nog beschikbaar is dan wil ik graag mee.

Ik ben nog aan het revalideren na een motorongeluk afgelopen september maar tegen die tijd hoop ik weer te kunnen rijden.

Ja, de kamer is nog beschikbaar, ik zet je d'r op.
Zie nu net dat je geen prive berichten hebt aanstaan, doe mij een lol stuur mij even een mail op nickname apedinges gmail.com
Bij twijfel: staat ook in mijn profiel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan