30 juni t/m 2 juli 2017 Weekend toerrit Heimbach (Eifel)

Wij zijn ff weg! :] :W

Routes checken, lunchplekken controleren en tussenstops bekijken.
Best wel verantwoordelijk werk, zo'n weekend organiseren :+
 
Wij zijn ff weg! :] :W

Routes checken, lunchplekken controleren en tussenstops bekijken.
Best wel verantwoordelijk werk, zo'n weekend organiseren :+

Verantwoordelijk mar ook leuk lijkt mij...

En een excuus om lekker op de motor weg te zijn... (jaloers modus uit)
 
Ja, petje af daarvoor!

Roelof.

full


Ik heb dat organiseren en alles regelen zelf in het verleden ook gedaan en weet het heel erg te waarderen.

canstock25356638.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hmmm... lunchplek eerste dag lijkt meer diner plek.
Of andere lunch stop of route beetje optimaliseren.
Denk het laatste.....
 
3 dagen heerlijk door de Eifel getoerd!!! *O* *O* *O*

Vrijdag was vooral grijs, miezerig en best koud. Wij zijn even bij Hause Diefenbach langs gegaan (ze zaten vol dus we konden er niet slapen). Vernomen dat Tobias net Vader is worden, een verbouwde ontbijtruimte aanschouwd (mooi geworden!), een nieuwe voordeur en een nieuwe toiletruimtedeur.
Gezellig koffie gedronken met Gabi, gaat heel misschien wel een GSje rijden en nog even Ralf gezien die inmiddels de trotse eigenaar is van een "opa" BMW, zoals hij dat zelf zei.
O ja er zijn behoorlijk wat bomen aan de voorkant gekapt waardoor er een mooi uitzicht is ontstaan en er zal een alternatieve parkeerplek voor ons weekend komen want zoveel motoren kunnen er niet op het terras staan, als wij zelf nog buiten willen zitten. 8-)
Doorgereden, het was inmiddels droog en er was zelfs een waterig zonnetje, naar Wershofen, waar een heerlijk relax hotel inclusief wellness op ons stond te wachten. Best fijn zo'n sauna als je met 10 graden hebt rondgereden. :+

Zaterdag was een topdag! Zonnig, prima temperatuur en op de route die wij reden was het niet druk. Natuurlijk wat Rossi wannebe's gezien en de "geniepige RT-polizist". Top dag en goede ideeën opgedaan voor de route!

Vandaag begon wederom grijs en nat. Gelukkig wel wat warmer dan vrijdag. Om die reden gekozen voor een wat kortere route de Eifel uit. Nog wel met de opdracht een goed eindpunt te vinden. Vanwege de nattigheid Mariawald bij Heimbach overgeslagen en rechtdoor bij Gemund gegaan. Gelukkig werd het uiteindelijk droog, ook het wegdek, en door een wegafsluiting nog een leuke route gevonden. Diverse "eindpunten" bekeken, maar dat is het nog niet helemaal.

Duzzzz samenvattend heerlijk gereden en er is nog wat huiswerk:
* Hoe passen wij de vrijdag-voor-de-lunch-route aan?
* Waar is de grote taart-eet-stop zondag?
* Hoe passen wij de leuke wegen die wij vandaag per ongeluk ontdekt hebben in de zondagroute van het Heimbachweekend in?

Maar daar hoef ik mij geen zorgen over te maken, d'as Rob zijn werk O-)
 
Inmiddels heb ik ook voor donderdag de 30e een kamer gereserveerd bij de Geulhemermolen zodat ik fris aan de rit kan beginnen vrijdagmorgen.

De levering van Schubert blijft een probleem, nu geeft de importeur aan dat hij pas begin volgende maand een nieuwe partij binnenkrijgt maar hij kan niet bevestigen of de grote maten daar bij zullen zitten |( .

Aangezien ik vrijdag een ritje met collega's heb en ik niet nog langer wil wachten heb ik nu maar een noodsprong genomen en een goedkope HJC integraal helm gekocht in maatje XXXXL oftewel maat 68 :o

Ik kan eindelijk weer rijden *O*
 
Tjonge jonge, ik wordt haast nieuwsgierig naar jouw hoofd of wat er voor doorgaat....Pas je nog wel door het trapgat?? :P :+ in ieder geval goed opgelost voor nu.
 
ik heb de zelfde helmmaat. En 100kb en ik kunnen prima door één deur. :Y
Dikke maatjes zullen we maar zeggen. Ik zit in het zelfde onderkomen van 29 op 30 juni.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben "dik" tevreden met mijn Schuberth. Maar 100kb heeft na zijn ongeluk een nieuwe helm nodig.
En bij mij zit een Arai niet lekker en een Schuberth wel. Die hierboven zit me ook niet lekker, iets te ruim.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de CE verklaring maar onder het zadel gedaan, voordat de Duitse Polizei mijn auspuff toch iets te luid vindt. Wat een heerlijk geluidje....... :')

18519944_1543655542313925_4018219535321105304_n.jpg
 
full

En zo zie je maar, met een valbeugel kom je over dezelfde bulten heen... :+
misschien past er ook nog een carter beschermplaat onder?? _O- _O-
 
Gefeliciteerd Jan Q-borg! Jouw hoofd past gelukkig wel op de foto van de Honda VFR Owners Club Nederland in de nieuwe Moto73 nr 11. De vierde van links achter. Ik heb afgelopen maandag met de VF een lekker snel ritje gereden en ga de komende ritten daar ook mee rijden behalve het Hemelvaart weekend van de BMW Club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan