30 juni t/m 2 juli 2017 Weekend toerrit Heimbach (Eifel)

ritalin.jpg
 
Thijs67 schreef een raadseltje met poppetjes die blij met van die cheer leader dingen zwaaien...:Yep, maar heeft nu gewoon een dubbelfunctie ik durf het niet aan om de duitse vlag te hangen...

Goed, nu kan ik best aardig cryptogrammen, maar deze was toch tikje lastig...

Ik gok dat dit een mogelijke oplossing kan zijn:

Dochterlief is geslaagd dus hoeft geen herexamen uitslag af te wachten in het weekend van Heimbach dus kan Thijs mee want er was een oproep om de lege kamer van Patrick (die te druk met verhuizen is) in te nemen?

Zo ja: Gefeliciteerd en Gezellig! Henk en ik vertrekken hier om 07:00 op vrijdag en haken bij het ontbijt aan, rij je gezellig mee op?
 
Laatst bewerkt:
Goed, nu kan ik best aardig cryptogrammen, maar deze was toch tikje lastig...

Ik gok dat dit een mogelijke oplossing kan zijn:

Dochterlief is geslaagd dus hoeft geen herexamen uitslag af te wachten in het weekend van Heimbach dus kan Thijs mee want er was een oproep om de lege kamer van Patrick (die te druk met verhuizen is) in te nemen?

Zo ja: Gefeliciteerd en Gezellig! Henk en ik vertrekken hier om 07:00 op vrijdag en haken bij het ontbijt aan, rij je gezellig mee op?

Dat zou mooi zijn!

Wij waren ook laatboekers....en hebben de kamer van Patrick overgenomen...maar er was nog steeds een kamer over en is terug te vinden in het kamerbezettingsoverzicht in de OP (openingspost)

Roelof.
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn vanaf morgen even een tijdje off line..
Gaan tirol bezoeken met oa op het programma
De Hahntenjoch, Silvretta en Kaunten gletsjerstrasse...

Tot in limburg en de rest in Heimbach
 
Goed, nu kan ik best aardig cryptogrammen, maar deze was toch tikje lastig...

Ik gok dat dit een mogelijke oplossing kan zijn:

Dochterlief is geslaagd dus hoeft geen herexamen uitslag af te wachten in het weekend van Heimbach dus kan Thijs mee want er was een oproep om de lege kamer van Patrick (die te druk met verhuizen is) in te nemen?

Zo ja: Gefeliciteerd en Gezellig! Henk en ik vertrekken hier om 07:00 op vrijdag en haken bij het ontbijt aan, rij je gezellig mee op?
Bijna helemaal goed.... dank voor de felicitaties..... ontbijt denken we (Noortje en ik) nog heel even over na, mogelijk dat wij in Weert overnachten donderdag...
Dat zou mooi zijn!

Wij waren ook laatboekers....en hebben de kamer van Patrick overgenomen...maar er was nog steeds een kamer over en is terug te vinden in het kamerbezettingsoverzicht in de OP (openingspost)

Roelof.
Inderdaad, zie de OP! Wij hebben -Vielen Dank, Henk- de 2p kamer van Henk overgenomen en hem naar een eenpersoons geteleporteerd. Da's nou het mooie van dit reisburo, zo lekker flexibel en oplossingsgericht....
 
Laatst bewerkt:
Lekker Shirley & Dirk, heus niet jaloers hoor |( ga hier wel van een mooi weekend genieten.

Gezellig hoor Thijs & Noortje en top dat dochterlief geslaagd is!!! Ontbijt horen wij wel.



Rijden er dit jaar zo maar 7 vrouwen mee, 250% meer dan vorig jaar *O* *O* *O*
 
Mafkezen zijn er helaas altijd :(

Net de diverse weerberichten gekeken, Jan je moet nog wel aan de bak! Op alle sites wordt er wel wat regen voorspeld... -O- -O- -O-
 
Het is voor die Meteo jongens en meisjes (laat staan voor Jan) nogal een toer om het weerbericht voor over ruim een week aardig goed te voorspellen, dus :?
 
Hmmm, zou het dan toch zo zijn dat een TT weekend bijna altijd lekker geeft?? Weer cijfer een 7. Maar goed, de RT kent de weg ook wel in de Eifel. Pinlock is gefixt bij VH. Word een grappig plaatje: al die te drogen motor pakken op een rij.
Maar: blijven duimen, 18 graden, half bewolkt. Da's lekker rijden!
 
Jeroen, heb ik net 22 graden met 1 drupje aangevraagd.
Maar goed, ik vraag wel weer opnieuw aan.
Je blijft wel lekker bezig zo :9 .
 
Terug
Bovenaan Onderaan