30 km te hard is OK in België

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Dan toch maar naar belgie verhuizen?

kunt in Belgie ongestraft de maximale snelheid met 30 kilometer per uur overschrijden zonder daarvoor een boete krijgen. Het parket heeft in Belgie de politie het \'advies\' gegeven om daaronder niet te verbaliseren omdat er anders een gigantische stroom werk op het parket afkomt die ze onmogelijk kunnen verwerken. Dit omdat iedere overtreding voor het gerecht komt en niet zoals in Nederland je er met een acceptgiro van af komt.
 
Blijf maar ginder :(
Vrijdag ook al.. cinema van 24 fucking grote zalen stampvol uitverkocht.
Rothollanders.. blijf in eige land! :(

(Zo dacht\'k er toen wel effe over vrees\'k) :)
 
Op maandag 31 december 2001 17:09 schreef Mar1tin het volgende:
En hoe willen we dan minibiken!! :? })
Hehe, minibiken kom je gewoon een half uurtje te laat. Dan hebben de belgen allemaal al een fietsje en kunnen jullie het overschot nemen. :P
 
Blijf maar ginder :(
Vrijdag ook al.. cinema van 24 fucking grote zalen stampvol uitverkocht.
Rothollanders.. blijf in eige land! :(

(Zo dacht\'k er toen wel effe over vrees\'k) :)

Ik ben geen Hollander maar een Brabander . Dit stukkie slaat dus niet op mij :?
 
enneuch.... \"metropolis\" is gebouwd voor nederlanders, om dat onderontwikkelde land van je wat finaciele steun te geven })

maar doe er iets nuttigs mee en leg fatsoenlijke wegen aan, die ben ik er nog niet tegengekomen :(
 
enneuch.... \"metropolis\" is gebouwd voor nederlanders, om dat onderontwikkelde land van je wat finaciele steun te geven })

maar doe er iets nuttigs mee en leg fatsoenlijke wegen aan, die ben ik er nog niet tegengekomen :(

kwou net zeggen jah...das toch een stukkie nederlands belgie!! Komen daar wel belgen? :+
 
Dan toch maar naar belgie verhuizen?

kunt in Belgie ongestraft de maximale snelheid met 30 kilometer per uur overschrijden zonder daarvoor een boete krijgen. Het parket heeft in Belgie de politie het \'advies\' gegeven om daaronder niet te verbaliseren omdat er anders een gigantische stroom werk op het parket afkomt die ze onmogelijk kunnen verwerken. Dit omdat iedere overtreding voor het gerecht komt en niet zoals in Nederland je er met een acceptgiro van af komt.

En als je aangehouden wordt? Dan moet je toch gewoon contant betalen.
 
De justitie in Belgie kan de proces verbalen niet aan dus mag je gewoon hard rijden.
Kansloos, moeten ze Spee daarheen sturen
 
Hollander, Nederlander.

Ik ben een geboren hagenees.

Of is het HAGA-NEES.
 
hmm, 30 te hard, dan heb je tenminste een marge waar je wat makkelijker in blijft ipv 3% op de max snelheid boven de 100 of 3 km onder de 100

moeten ze hier ook doen
en bekeuren op richtingaanwijzergebruik en snelheid wat meer gedogen
 
Dan toch maar naar belgie verhuizen?

kunt in Belgie ongestraft de maximale snelheid met 30 kilometer per uur overschrijden zonder daarvoor een boete krijgen. Het parket heeft in Belgie de politie het \'advies\' gegeven om daaronder niet te verbaliseren omdat er anders een gigantische stroom werk op het parket afkomt die ze onmogelijk kunnen verwerken. Dit omdat iedere overtreding voor het gerecht komt en niet zoals in Nederland je er met een acceptgiro van af komt.
Zut,
Kan je me de oorsprong van dit bericht geven?
Kan ik eens navraag doen.
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan