30 Mei 2009 wereldrecordpoging: Meeste Kawasaki's

Hier nog een "Joetjoep" van een eerdere Kawadag bij Nol

 
Longest parade of Kawasaki motorcycles!

Op zaterdag 30 mei 2009 gaan we een poging om als Kawasaki-rijders in het Guinness Book of World Records te komen.

Het streven is om de langste optocht van motoren te maken, de optocht bestaat natuurlijk alleen uit Kawasaki motoren.

Tijd: 14:00
Plaats: Kawasaki dealer Nol Bikker in Noordeloos

Wat gebeurd er allemaal op deze bijzondere dag?!

We vertrekken rond een uur of 2 vanaf Noordeloos.
Er staat een route gemarkeerd met Kawasaki vlaggen langs de wegen.
Als we terug komen staan er hapjes en drankjes klaar.

Er komt ook een live band : Gruppo Sportivo
Deze begint te spelen als wij terug zijn van de rit!
En niet te vergeten staan er ook diverse Kawasaki stands!
Ofhoewel een echte Kawasaki dag!

Wil je erbij zijn?!?!?
Schrijf je hier dan in!
http://www.nolbikkermotor...kawasaki_motorcycles.html


kom op luitjes help kawa aan een record *O* *O* *O* *O*
 
full
 
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenBezoek homepageMSN adresBerichten:13Reg. datum:27 apr. 2009Locatie:WamelGrootste parade van Kawasaki-motoren!

Op zaterdag 30 mei 2009 gaat Nol Bikker Motoren uit Noordeloos een poging wagen om in het Guinness Book of World Records te komen.
Het streven is om de langste optocht van motoren te maken, natuurlijk alleen bestaande uit Kawasaki-motoren.

Nol Bikker wil 30 km lang met een rits van 3.000 Kawasaki-motoren zijn 30-jarig Kawasaki-dealerschap vieren.
Hij is gestart met zijn dealerschap op 28 mei 1979.

Aanvang 13.00 uur om de Kawasaki-motoren in een groot uitgemeten flying K met het woord Kawasaki te plaatsen.
Landmeters gaan dit vooraf met alle precisie uitvoeren door alles op schaal te markeren.
De lengte van de letters 'Kawasaki' is ongeveer 100 meter lang, dit om mooie luchtfoto's te kunnen maken.
Er wordt namelijk een vliegtuig ingezet om de route van 30 km te fotograferen en zo dus voor de toekomst vast te leggen.

Uiteraard is de recordpoging, het langste Kawasaki-lint ooit.

Alle Lime Green Kawasaki's krijgen een voorkeursplaats om als eerste de Flying K en de letters van het woord 'Kawasaki' vol te zetten.
Om 14.00 uur wordt er vertrokken vanuit de polder door Noordeloos, Hoornaar en Schelluinen om zo weer bij de motorzaak van Nol Bikker Motoren terug te komen. Er is dan 30 km afgelegd.
Vervolgens is er na de tocht een live optreden van de band Gruppo Sportivo uit de zeventiger jaren, op het dak van de motorzaak.
Een evenement dus waar u bij moet zijn!

Wilt u zich opgeven voor deze rit? Meldt u zich dan zo snel mogelijk aan op www.nolbikkermotoren.nl

Let the good times roll.
 
zijn er nog meer kawa rijders die vanuit limburg of brabant naar dit treffen gaan
misschien kunnen we iets afspreken om samen te rijden
ik hoor of zie het wel
 
zijn er nog meer kawa rijders die vanuit limburg of brabant naar dit treffen gaan
misschien kunnen we iets afspreken om samen te rijden
ik hoor of zie het wel
Yep in ieder geval nog een, Fetze we kunnen eens peilen hoeveel limbos erheen gaan en dan gezamelijk rijden, vanuit een centraal gelegen locatie uiteraard.
 
Laatst bewerkt:
Als ik kijk hoeveel aanmeldingen hier staan , gaat het hem niet worden . :?

Maar deze :] rijder heeft zijn eigen aangemeld. *O*

ps :

Trouwens heb nog geen email bericht terug gekregen ook.


E-mail bericht ontvangen *O*
 
Laatst bewerkt:
Zijn er mensen uit de buurt van Rotterdam en het Westland die ook meegaan?
Ik heb me ook aangemeld en het is misschien wel leuk om met een groep daarheen te gaan!

Groetjes Natasja :z
 
Het maakt niet uit hoeveel man er mee doen. er is nog nooit een poging gedaan voor dit reccord met kawasaki's dus komen altijd in het boek te staan.

Er komen iedere dag nog veel inschrijvingen bij en niet iedereen zal zich van tevoren inschrijven. op de dag zelf komen er ook nog genoeg mensen bij.
gr tvt(monteur Nol Bikker Motoren)
 
Zijn er mensen uit de buurt van Rotterdam en het Westland die ook meegaan?
Ik heb me ook aangemeld en het is misschien wel leuk om met een groep daarheen te gaan!

Groetjes Natasja :z

zet anders de PM-functie aan ;)
en pm mij...

Gaan met een groep uit den haag/delft/nootdorp
 
Ik ben erbij hoor. Lijkt me super gezellie... *O*

Is het een idee om met ze alle een punt af te spreken en dan met ze alle naar Nol te rijden? Ik heb gehoord dat er afslag Noordeloos een Mac zit. (Meerkerk)
Daar schijnen een hoop motorrijders te verzamelen om dan samen naar Nol te rijden.
Is daar vandaan nog 5 minuten rijden ofzo. Ideetje of niet....? *D

Groetjes Natasja :W
 
Laatst bewerkt:
Heel lang getwijfeld, mag eigenlijk niet rijden van de dokter. Maar ga er toch maar naar toe })
Kom tussen half 1 en 1 wel langs de MAc en kijk of er daar wat rijders zijn. Anders rij ik meteen door naar Nol ....

Doei !!
:W
Rob
 
Terug
Bovenaan Onderaan