Aprilia Tuono 2005 nu 4250

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fur1000

Die hard MF'er
5 mei 2009
306
0
Heerhugowaard
Aprilia Tuono te koop omdat ik weer toe ben aan wat anders.

Wat info:

- Bj. 2005 dus zwart frame en een achterrem die wel werkt.
- 20.000 km (ong. word mee gereden bij mooi weer)
- eind vorig seizoen groot onderhoud met o.a. olie, filter, koppelingvloeistof, K&N vervangings filter en geheel na gekeken. ( bij 15000 km)
- Vorige week nieuwe accu geplaatst: Yuasa YTX-14 BS, de 12 versie is standaard maar met deze accu icm. Optimate 4= altijd starten :]
- Eind vorig jaar nieuwe DiD gouden ketting en Renthal tandwielen, tandwiel verhouding is aangepast op meer trekkracht (16/44)
- Orginele demper en Akrapovic. Tevens is de E-prom aangepast (rsv e-prom met dus 130pk) aan meer koppel icm de akra.
- Bobbins

**UPDATE**
De tuono is gister van de bok gevallen tijdens het poetsen -O-
Heeft op de rechter zijde een aantal plekjes nu waaronder:
- spiegeltje krasjes /knipperlichtje (heb ik al een nieuwe voor)
- stuurgewicht
- klein putje op tank door spiegel (ong 0.5 cm²)
- lichte krasjes op de akra :X
- lichte krasjes stuurkuip

Al met al valt de schade mee. Alles werkt nog naar behoren niks scheef. Nu twijfel ik om mijn no-claim op te offeren en het te laten maken, en dan doorrijden met de tuono. Of om hem voor minder te verkopen en mijn no-claim te behouden. Dus een intressepijling bj deze!

Ik zat te denken voor een prijsje rond de 4250,-

Foto's heb ik nog niet maar kunnen wel gemaakt worden. Dit zal ik doen als er intressen naar is.

Eventuele inruil Bj. >04 bespreekbaar.

Foto's staan stukje verder op *D
 
Laatst bewerkt:
zo dan ?
 
Het werkt beter als je een account aanmaakt op bijv. photobucket.com en ze vanaf daar hotlinked naar je bericht. Direct vanaf je harde schijf is wat lastig....

Vette fiets. :9~
 
een link naar je eigen harde schijf werkt zeker niet!

even online zetten zoals aangegeven (fotoalbum.nl werkt ook prima) en die link invullen zoals je gedaan hebt.
ik ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
oh, sorry. ik reageerde in het verkeerde topic. :+
zx10 is ook waanzinnig :Y

genoeg gratis gekickt in dit topic.
 
Het werkt beter als je een account aanmaakt op bijv. photobucket.com en ze vanaf daar hotlinked naar je bericht. Direct vanaf je harde schijf is wat lastig....

Vette fiets. :9~~

Ik bedoelde dus Thnx V-TWim :p


Ik wacht nog even op de foto's, maar interesse in een ZX 10 r 2004 ?(blauw)

Staat die ook op Mf? Kan ik hem even bekijken:) Zo niet stuur dan even een Pm met wat info.
 
Net nog een stukkie gereden :] , rijd toch wel lekker eigenlijk! Breng ik mezelf weer aan het twijfelen of die wel wel weg moet |(
 
Krijg alleen maar mail van mensen die er tussen de 4000 en 4500 eu voor willen geven.... Is ie te duur dan?
 
:} mooie bike,heb er ook nog naar zitten kijken.
toch maar een gsxr gekocht.
maar blijf dit wel erg leuke motoren vinden.
suc6 met de verkoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan