Gixxer te rijden bij lengte van 1.90 meter?

judgement

MF'er
12 jun 2003
37
0
mokum
Ik vraag me af of de Gixxer een geschikte fiets is voor mij.
Ik ben 1.90 m lang en zie vaak jongens zo dubbelgevouwen zitten.
Lijkt dat zo of valt het mee?

Ik weet dat een proefrit soms uitsluitsel biedt, maar het gaat mij om langere stukken cq uren rijden ;)
 
Ik ben 1.93 en rijdt een GSX-R 600 uit 2001. Dit gaat prima. Iets kleiner zijn zou wel beter passen, maar dit gaat prima. Ik zie alleen het bovenste deel van de toerenteller niet, deze zit net onder de rand van het ruitje. Dit kun je verhelpen door een andere ruit. Een nieuwe GSX-R 1000 2003 heeft dit probleem trouwens niet, die ruit staat iets rechter op blijkbaar.

Met langere afstanden geen probleem. Als je maar minimaal 80 rijdt omdat de druk op je polsen dan behoorlijk afneemt.
 
Was die gast die de Isle Of Man TT had gewonnen op die GSXR 1000 (geen idee welk jaar, maar recentelijk) niet ook bijna 2 meter?

Koz
 
Ik ben 1.93 en rijdt een GSX-R 600 uit 2001. Dit gaat prima. Iets kleiner zijn zou wel beter passen, maar dit gaat prima. Ik zie alleen het bovenste deel van de toerenteller niet, deze zit net onder de rand van het ruitje. Dit kun je verhelpen door een andere ruit. Een nieuwe GSX-R 1000 2003 heeft dit probleem trouwens niet, die ruit staat iets rechter op blijkbaar.

Met langere afstanden geen probleem. Als je maar minimaal 80 rijdt omdat de druk op je polsen dan behoorlijk afneemt.

Ben het helemaal eens met blue devil,ik ben ook 1.93 mtr en rij ook een jixxer,alleen 2 jaar ouder,maar is geen enkel probleem,aleen dus met de tellers aflezen moet je ff bukken,heb vandaag nog 300 km gereden en alleen beetje last van houten kont *D
 
Was die gast die de Isle Of Man TT had gewonnen op die GSXR 1000 (geen idee welk jaar, maar recentelijk) niet ook bijna 2 meter?

Koz

Dave Jeffries was inderdaad een erg grote kerel... WAS jammergenoeg '(
 
Laatst bewerkt:
Hier 1.90m mensch op een gixxer750 uit '98, nooit ergens last van..

(kan de meters ook gewoon volledig aflezen :? )
 
Ja hoor geen probleem.. ik ben 1m91, heb een laatste type GSXR (750) en dat past prima. Vorig jaar in 1 dag mee naar Noord-Italie gereden, geen centje pijn!!
 
Thnx LANGERDS voor alle reacties,
de 600 lijkt mij namelijk erg leuk speelgoed! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan