Motorordonnance voor de ELE Rally 2011 Helmond (27&28 mei)

djaxel

Die hard MF'er
2 apr 2008
643
0
Helmond
Op 27 en 28 mei 2011 wordt de ELE Rallyverreden in de omgeving van Helmond. Ook dit jaar zijn we weer opzoek naar motorrijders die dit evenement gaan helpen.

Wat moet je doen?

Motor ordonnance:
Wanneer de rallyauto's van het parcours komen wordt er een tijd gemeld bij de finishwagen en als de hele proef is afgelopen (alle rallyauto's zijn gefinished) dan moeten deze briefjes naar de controle post in helmond, tevens dienen de kassas van de verkooppunten te worden opgehaald. Daarnaast ben je sowieso Judge of fact dus als je ergens ziet dat een auto illegaal aan het sleutelen is e.d. dan dien je fotos te maken en dit door te geven zodat er maatregelen worden genomen.

Judge of Facts:
Er zijn een aantal motorrijders die als judge of fact zullen optreden wat inhoudt de beste 5 wagens van de deelnemers krijgen een motorrijder achter zich om zeker te weten dat ze geen overtredingen maken. De motorrijder zorgt ervoor dat de auto naar een proef gaat zonder overtredingen en zodra hij klaar is op de proef wordt ie weer geëscorteerd naar het volgende punt.

voor meer informatie mail me even alex@vanmeelis.com
 
Meld je vooral aan ;) Ik moet het wel deze week weten omdat je officieel moet worden ingeschreven bij de ELE
 
Oke zal het zeker nakijken in de planning :)

Maar betekent het ook dat je dan zoals de site zegt: "Je zal meerdere malen in een jaar gevraagd worden om bij Rally’s (ook rallysprints) als official te komen helpen op een klassementsproef. Altijd een rallyschild en specifieke proefinformatie. Eens per jaar organiseren wij onze eigen Rally. Dit is de Paradigit ELE-Rally die in 2011 op 27 en 28 mei verreden zal worden"
Dat je er een aantal verplicht bij moet wonen want ik zit wel met werk waarvoor ik veel weg ben naar het buitenland?


Ik laat het je ASAP weten :)
 
Is er ook een vergoeding of dat niet? Anders ga ik lekker zelf kijken en foto's kieken.
 
Oke zal het zeker nakijken in de planning :)

Maar betekent het ook dat je dan zoals de site zegt: "Je zal meerdere malen in een jaar gevraagd worden om bij Rally’s (ook rallysprints) als official te komen helpen op een klassementsproef. Altijd een rallyschild en specifieke proefinformatie. Eens per jaar organiseren wij onze eigen Rally. Dit is de Paradigit ELE-Rally die in 2011 op 27 en 28 mei verreden zal worden"
Dat je er een aantal verplicht bij moet wonen want ik zit wel met werk waarvoor ik veel weg ben naar het buitenland?


Ik laat het je ASAP weten :)


Nope dat geldt voor alle officials behalve motorordonnance ! omdat zij een ander type licentie hebben
 
Is er ook een vergoeding of dat niet? Anders ga ik lekker zelf kijken en foto's kieken.

er wordt alleen brandstof vergoed, en je hebt de mogelijkheid om de race van dichtbij mee te maken tevens kan je een dagdeel vrijgepland worden om te kijken naar de race zelf !
 
Ik had nog een vraagje rij je als Motorordonnance met alleen een motorrijder of zit er iemand achter op? (was even aan het googlen en kwam overal Motorordonnance en daarna motorrijder tegen)
 
Ik had nog een vraagje rij je als Motorordonnance met alleen een motorrijder of zit er iemand achter op? (was even aan het googlen en kwam overal Motorordonnance en daarna motorrijder tegen)


Nee in principe rijd je alleen je mag wel een buddy meenemen !! die help dan mee met je taak.
 
We zitten nu op ong. 12 personen en hebben er 15 ong. nodig om het rooster te kunnen bolwerken!
 
ik ga even kijken of ik vrij kan krijgen, op zaterdag werk ik altijd....
zou ik ook alleen de vrijdag mee kunnen doen?

ik ben niet bekend in helmond en omstreken, is dat een beperking?
 
Laatst bewerkt:
ik ga even kijken of ik vrij kan krijgen, op zaterdag werk ik altijd....
zou ik ook alleen de vrijdag mee kunnen doen?

ik ben niet bekend in helmond en omstreken, is dat een beperking?


Vrijdag alleen kan prima ! Je kan gekoppeld worden aan iemand die wel bekend is en als je een navigatie hebt krijg je de routes ter beschikking !
 
Is er al een schema bekend qua tijden (nachtproeven?) .... anders wil ik Zaterdag wel mee rijden. Vrijdag kán alleen als ik vrij neem voor de dag, de avond is geen probleem.

En de regio kennen .... })
 
Laatst bewerkt:
Is er al een schema bekend qua tijden (nachtproeven?) .... anders wil ik Zaterdag wel mee rijden. Vrijdag kán alleen als ik vrij neem voor de dag, de avond is geen probleem.

En de regio kennen .... })


Vrijdagavond verzamelen we om 17:00 de race begint om 1800, zaterdag beginnen we redelijk vroeg 0900 en eindigt de dag om 1800
 
Terug
Bovenaan Onderaan