Het centraal werkplaatshandboeken topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartman

MF veteraan
6 nov 2002
1.391
0
Ik zoek een werkplaatshandboek voor mijn suzuki gsx-r 600 en ik dacht misschien is die het liefst gratis (blijf toch hollander) ;) te downloaden via het internet.

Toen ik de zoekfunctie gebruikte kreeg ik zoveel replies dat ik te lang ben bezig geweest met zoeken naar de geschikte wph en niet de mijne heb gevonden |( |(

Ik dacht misschien is het makkelijk een centraal topic te hebben met alle wph en als het nog ff kan gratis te downloaden.

Iedereen moet natuurlijk wel een beetje helpen en ff mij de goede links door te geven door op dit topic te reageren of te mailen

Ik zal alvast beginnen met deze:

yzf R6 www.yzfr6.net/manual/
Sv650 www.sv650.org/sv_manuals.htm
honda cbr600f www.xs4all.nl/~hebing
verschillende honda's www.ronnies.com/micro.htm
fzr 400 + 600 www.fzrarchives.com/fzr/manual/
vmax www.biker.net/owners_manual/vmax_owners.htm
oude Honda CB 350F, CB 400F, CB 500 en de CB 750http://www.honda4fun.com/man_officina/man_officina.html

ONDERHOUDS-/SERVICEBOEKJES

aprilia www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp
Yamaha www.yamaha-motor.com/service/manuals/ManualSelector.asp


En hier kan je plaatjes vinden van hoe de onderdelen in elkaar gezet moeten worden zonder tekst van de meeste suzuki en ktm motoren
www.motofiches.com/
 
Laatst bewerkt:
Het is een goed initiatief, dunkt me :)

Toch lijkt het me vaak niet geheel onverstandig om de gewone papieren versie van de manual van je fiets aan te schaffen, gezien je 'em in de werkplaats zelf ook nog wel eens nodig lijkt te hebben.

Dan is zo'n pak papier uitprinten ook niks lijkt me :)
 
digitaal heb ik niets aan te bieden.
maar thuis in de kast staan de werkplaatshandboeken voor;

gpz600R
vn750 vulcan
zxr750

woon je in de buurt van eindhoven dan is het mogelijk om ze te lenen en te copieren. (waarschuwing het zijn bijna 200 pagina's per handboek)
 
digitaal heb ik niets aan te bieden.
maar thuis in de kast staan de werkplaatshandboeken voor;

gpz600R
vn750 vulcan
zxr750

woon je in de buurt van eindhoven dan is het mogelijk om ze te lenen en te copieren. (waarschuwing het zijn bijna 200 pagina's per handboek)

Ook in eindhoven

RF900R
FZR 89-97 (is de 600 750 en 1000)
 
dat van aprilia is geen WPHB maar een onderhoudsboekje, en da's een groot verschil.

Ik heb laatst een link gepost van een pdf-file van het echte werkplaatshandboek, zoekt en gij zult vinden! (van de mille en milleR 2003 dan....)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan