Gestolen Honda Dylan 125 Repsol Amsterdam ML-SZ-15

motormuis020

Rookie
6 jun 2011
13
0
amsterdam
vanmiddag hebben ze in de middag tussen 16.00 en 17.45 mijn honda dylan gestolen voor de deur :( in de aker bij eindhalte van tramlijn 1
hij stond alleen even op stuurslot ik dacht even naar boven kan geen kwaad maar nee hoor

gewoon overdag hoe durven ze,

het gaat om een donker blauwe honda dylan 125
hij is bestikkerd met in het grooot geel "46" repsol stickers
opvallende is hij maakt een knetter geluid als gas los gelaten word
hij heeft geen remklauw voor die zou ik erop zetten maar hij was gejat !!
kenteken ML-SZ-15

een heel leuk bedankje voor de tipgever van waar hij staat

motormuis (at) mobileemail.vodafone.nl

full
 
Laatst bewerkt:
7 kwartier weg is niet even en al helemaal niet in die hoek. Maakt het verder niet minder klote voor je. Ik al er naar uitkijken.
Gr, Rick
ps moet je niet je tel.nr iets anders neerzetten?
 
Laatst bewerkt:
'Gestolen Honda Dylan 125 repsol Amsterdam' > 'Gestolen Honda Dylan 125 Repsol Amsterdam ML-SZ-15'
 
Klote voor je...

Een motorscooter zul je zo goed als altijd flink in de sloten moeten zetten, helaas het is niet anders in ons landje....

Hopelijk komt ie nog terug.
 
hoop ook dat hij terug komt, ik heb liever de geen die hem gestolen heeft binnen mijn handbereik,
ik ben constant buiten hopen dat ze er even mee rondrijden, het is een apart scoot hij valt op omdat je deze rossi uitvoeringen weinig ziet, het gaat mij niet om de 1000 euro gekoste motorscooter maar om de prenciepe,
 
Lekker bijdehand.
Ik hoop dat ze zich te barsten rijden zonder die remklauw.

Sterkte verder.
 
Briljant, een scooter stelen zonder voorrem. Wat een humor zou dat zijn als ze vol weg knallen en pas tot de conclusie komen dat er geen voorrem op zit als ze moeten remmen voor een vrachtwagen oid. _O- _O- _O-

Succes verder.
 
hoop dat ze zichzelf doodrijden maar ja ik weet gewoon dat het die opgeschoren koppies (bontkraagjes van schapenwol) zijn gewoon die onze motoren stelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan