Koopje! een v/d mooiste Speed triple 1050 van nl. NIEUWSTAAT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawalent

Die hard MF'er
19 jun 2004
499
0
Ergens
Nu in prijs verlaagd aangezien ik een motor op het oog heb ook voor deze prijs, dus zolang deze nog te koop staat geld ook de verlaagde prijs !!!!!

Ik heb te koop een Triumph Speed 1050 van bouwjaar 2007 (1e eigenaar) met maar 4700 !! km op de teller. Reden van de lage stand is dat ik ook nog twee ducati's rijdt, en deze dus gewoon weinig bereden wordt.
Het is een nederlandse motor dus geen import !! Verder is het een echte show-motor met een enorme lijst extra's die alleen boven de 20 graden buiten is geweest, en nooit één drup regen heeft gezien !! De motor is letterlijk gewoon helemaal nieuw zonder enig gebruiksspoor !! De motor heeft de 1000 km beurt gehad bij de Triumph-dealer, en verder onderhoudt heeft deze wegens de lage km-stand natuurlijk niet nodig gehad. (Wel heb ik een keertje de olie laten verversen voor het veel stilstaan). Verder is de accu nog helemaal goed aangezien mn motors tijdens lang stil staan allemaal aan de Optimate 4 staan om de accu toch in beweging te houden. Banden, ketting, tandwielen, remmen etc. etc. zijn uiteraard door de lage stand ook nog als nieuw.

Al het papierwerk zit er nog bij. Het aankoopbewijs zit er bij, evenals de afleverbeurt/ checklist, en de rekening van de eerste beurt bij de triumpdealer.

Ik doe de motor weg omdat ik nu echt helemaal overgestapt ben naar ducati. Aangezien mn vriendin dit jaar ook is gaan motor rijden, en de Speed triple een te hoge zit heeft voor haar om op te rijden, doe ik deze dus toch helaas maar weg. Haar monstertje 600 heb ik al verkocht, en daar komt nu een S4R voor in de plaats. En 4 motors in de schuur gaan zetten vond ik ook weer wat overdreven...

Het is een limited edition mat-zwarte uitvoering waar toen elke triumph dealer in nederland er maar ééntje van had. (later is het een standaard kleur in het asortiment geworden bij het tweede type speed triple 1050)

De volgende extra's zitten erop:

Zwart gecoate bovenste kroonplaat
Zwart gecoate koplampen
Zwart gecoate radiatocovers
Zwart gecoate duo-passagier steunen
Zwart gecoate rem- en schakelset
Zwart gecoate rem- en schakelhendel
Duozit-afdekkapje
achterspatbord/ kettingbeschermer
Rizoma "fatbar" 28 mm Superbike stuur
Rizoma dikke raizers voor fatbar
Rizoma stuurgewichten
Rizoma design spiegel
Rizoma design remreservoir
Speciale RVS blauwe remleidingen op maat laten maken
Aluminium kleine design knippers in radiateur
Donker achterlicht
Kort kontje + kentekenhouder
Mooie fluoriserende velgstriping
Custom open uitlaatsysteem van "Superpole" (is er maar één van)
K&N high flow filter
Tuneboy afsteling (zoiets als powercomander maar dan specifiek voor Triumph)

Kortom dik 3000 euro aan accecoires en de motor nieuw gekocht voor zo'n 12.500 euro, dus alles bij elkaar heeft deze me nieuw tussen de 15.500 en 16.000 euro gekost.

Geen onzin biedingen graag !! Nu een hoop extra korting geen 8500 meer maar nog maar 7800 euro !!!! (zolang de motor die ik op het oog heb nog te koop staat) Er zijn wel enkele goedkopere te vinden op internet, maar absoluut geen mooiere en zeker geen betere !! Deze motor is echt gewoon nieuw, en met deze zeer lage km stand echt een uniek ding !! Gewoon héél veel motor voor je geld !!

Inruil van een goedkopere ducati met bijbetaling is wel bespreekbaar of een S4R (met testastretta-blok) of S4RS

full
 
Laatst bewerkt:
Super dikke fiets, iemand die opzoek is naar een Speed Triple hoeft niet verder te zoeken dat lijkt me duidelijk...

(ligt het nou aan mij of zitten je knippers verkeerd om :? )
 
Super dikke fiets, iemand die opzoek is naar een Speed Triple hoeft niet verder te zoeken dat lijkt me duidelijk...

(ligt het nou aan mij of zitten je knippers verkeerd om :? )

hey, ja klopt ik heb ze naar achter gezet (vond ik mooier staan). Knippers aan de voorkant heb ik toch nooit het nut zo van gezien :P
Maar ze kunnen uiteraard ook gewoon naar voren gericht worden. Ik heb er ook nog
een achterlicht met ingebouwde knippers bij (geen donkere dan zoals die er nu in zit)
die kan dan in combinatie worden gebruikt met de knippers naar voren gericht.

Leuk al die positieve reacties al *D
 
Wel leen dikke deuk in je ktp... schade fiets? ;)

Mooie fiets hor :}

Heh heh, nee khad de kentekenplaat maar wat verbogen aangezien mn vriendin een paar keer mee achterop heeft gereden (toen ze zelf nog geen motor reed), en ik de kentekenplaat wel dicht in de buurt van de band vond komen toen.

Deze kan wel zo weer recht gebogen worden, maar vond t niet misstaan :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan