30'ers en 40'ers op cruisers, cafe racers, scramblers, standards etc.?

Nee, de omwenteling is altijd 1in aantal en daarmee een vaste waarde.
het aantal pulsen per omwenteling is afhankelijk van de overbrenging en dat ook een vast gegeven. Dat moet ook wel aangezien de originele teller ook niet zonder die vaste waarden kan werken.

de afgelegde afstand is wel variabel maar dat is mijn vraag niet.


iemand anders?

Maar ff voordat we hier de sinus, cosinus en dubbele staartdeling er in gooien... Welk punt wil je nu maken ivm het topic onderwerp?
 
Maar ff voordat we hier de sinus, cosinus en dubbele staartdeling er in gooien... Welk punt wil je nu maken ivm het topic onderwerp?
[slachtofferrol] Ik stel gewoon een vraag, in het verkeerde sub forum, totaal off-topic en ineens mag dat niet? Iedereen doet het maar omdat ik het doe is het ineen en nee nee?

sjeezus


[/slachtofferrol]
 
Tja, dan zijn je gelijkgestemden toch mensen die onder de noemer "hipster" vallen... Hipsters zijn niet merkgebonden, van clichématig verbouwde Honda CX tot HD, kan allemaal. Universeel custom culture volk, er horen ook heel erg verlaagde oldtimer VW's bij ;)

Zelf heb ik geen vrienden die in een doelgroep vallen, van lompe lul met HD tot supersport volk gheheh.
 
Waarschijnlijk wel. Een man zonder problemen is een man zonder leven.
Poehee, dan hoop ik dat ik er snel achter ben wat mijn probleem is zodat ik eraan kan gaan werken.
Of ik negeer het gewoon, zoals een man dat zou doen..
misschien doe ik dat al?

verdomde lastige zooi zeg.

Tja, dan zijn je gelijkgestemden toch mensen die onder de noemer "hipster" vallen... Hipsters zijn niet merkgebonden, van clichématig verbouwde Honda CX tot HD, kan allemaal. Universeel custom culture volk, er horen ook heel erg verlaagde oldtimer VW's bij ;)

Zelf heb ik geen vrienden die in een doelgroep vallen, van lompe lul met HD tot supersport volk gheheh.
Ik heb helemaal geen vrienden die vallen, of überhaupt vrienden...
Kan me geen vrienden veroorloven.
 
OMG, wat een problemen allemaal. Ik raak helemaal van slag. Wat moet ik nu, heb een ZZR1100 of wel een vrij snelle brommer en een VT1100 welke uitnodigt tot slow driving.🤔

Een hipster wordt ik nooit, kan nl geen knotje in mn haar doen omdat er te weinig haar op mn hoofd zit.🙂

Weetje, ik rij maar met mijn echte vrienden en dat is een gezellig ratjetoe.😋
 
Moppersmurf.jpg

Ik háát hipsters.
 
OMG, wat een problemen allemaal. Ik raak helemaal van slag. Wat moet ik nu, heb een ZZR1100 of wel een vrij snelle brommer en een VT1100 welke uitnodigt tot slow driving.🤔

Een hipster wordt ik nooit, kan nl geen knotje in mn haar doen omdat er te weinig haar op mn hoofd zit.🙂

Weetje, ik rij maar met mijn echte vrienden en dat is een gezellig ratjetoe.😋
De zijkanten flink laten groeien en dan in knotje op je kop binden , en klaar is die zooi ..
donald-trump-man-bun.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al flink wat wijzer geworden zo! Ik moet dus op zoek naar hipsters... })

All jokes aside, het gaat mij gewoon om het vinden van mensen om mee samen te rijden en de leeftijd van individuele rijders maakt niet eens uit. Maar wel als ze allemaal heel veel ouder zijn en het soort rijden voor mij wat vlotter mag. In de zomer rijden vaak groepen sportmotorrijders over de dijk en dat gaat mij weer iets te fanatiek (bovendien houd ik ze niet bij). Dan nog de groepen met BMW's en systeemhelmen, die qua samenstelling gelijkenissen vertoont met de HOG... Ik zoek dus waar ik wat aansluiting bij kan vinden.

Misschien vind ik ze wel in mijn regionale topic. Bedankt daarvoor. Ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet (en ja, het zal wel maart worden) en daarom vraag ik het jullie.

Jullie maken er wel een vrolijke bende van hier. Dat is ook wat waard. *D
 
Je moet/ mag/ zult een beetje door de onzin heem moeten kijken. Er worden in de regionale topics vaak spontaan ritjes, zelfs op de dag zelf, veroorzaakt.
Zo heb ik 2007/2008 in het Groningen Drenthe topic rondgehangen en met een aantal van die spontane bijeenkomsten, meegereden. Ik was daar vaak in het weekend omdat m’n schoonouders daar wonen. Met omgeving Zwolle zal het vast niet veel anders zijn. Inhaken en meerijden. Ook zie ik hier zo af en toe medeforummers verschijnen, kop koffie of thee halen. Beetje onzinnig brommers kiek’ng.
Dit is echt wel een leuk forum, je moet er alleen een beetje achterkomen wie bij je passen en wie niet. Waar kun je wat zeggen, dat gaat vanzelf. Er zijn ook zat eikels tussen, daar moet je proberen om je daar niks van aan te trekken.
Ik heb mijn HD nog maar een aantal weken, dus ik ben van plan om vooral door de weeks zo af en toe een dag vrij te plannen en dan juist de dijkjes te rijden waar je in het weekend niet mag komen, waarschijnlijk alleen.
Kon dat niet op de Honda dan, moest daar een HD voor komen? Nou dat kon wel maar het hebben van de HD leek mij een goed idee en ik vind als ik een goed idee heb dan moet ik dat maar doen. Gelukkig heb ik zelden goeie ideeën.
 
Ik ben al flink wat wijzer geworden zo! Ik moet dus op zoek naar hipsters... })

All jokes aside, het gaat mij gewoon om het vinden van mensen om mee samen te rijden en de leeftijd van individuele rijders maakt niet eens uit. Maar wel als ze allemaal heel veel ouder zijn en het soort rijden voor mij wat vlotter mag. In de zomer rijden vaak groepen sportmotorrijders over de dijk en dat gaat mij weer iets te fanatiek (bovendien houd ik ze niet bij). Dan nog de groepen met BMW's en systeemhelmen, die qua samenstelling gelijkenissen vertoont met de HOG... Ik zoek dus waar ik wat aansluiting bij kan vinden.

Misschien vind ik ze wel in mijn regionale topic. Bedankt daarvoor. Ik weet gewoon niet waar ik zoeken moet (en ja, het zal wel maart worden) en daarom vraag ik het jullie.

Jullie maken er wel een vrolijke bende van hier. Dat is ook wat waard. *D

Waar kom je vandaan?
Ik ben 31 en heb namelijk hetzelfde probleem. Ik regio 010
 
Hahaha, beetje laat maar bedankt. Ik heb een multimeter aangesloten op de uitgaande draden van de sensor en tweemaal één omwenteling de pulsen geteld en ik kwam uit op 101 pulsen. Ik geloof dat ik best een teveel heb geteld dus de pulsen op 100 aangehouden en de omtrek van het wiel ingegeven en de aangegeven snelheid ten opzichte van een tomtom vergeleken en deze is nu 1:1
 
Terug
Bovenaan Onderaan