31 km!!!!!

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
Das wat ik te hard reed gisteren
laser en staande gehouden !!
zijn er nog manieren om er onderuit te komen ??waar kan ik ook alweer het bezwaarschrift vandaan halen ik ben te lui om zelf te zoeken
 
Das wat ik te hard reed gisteren
laser en staande gehouden !!
zijn er nog manieren om er onderuit te komen ??
Moeten die lasers geijkt zijn :?
Dan kun er misschien onderuit komen.

En zo'n agent moet ie een papiertje hebben om te mogen laseren :?

Maar wordt denk moeilijk.
 
Je kan ook zeggen dat je het gevoel had dat je achternagezeten werd en dat je de bewuste persoon probeerde af te schudden. :] :] :] .

Maar eigenlijk schat ik dat je weinig kans maakt, succes
 
Dat is allemaal BULLSHIT!!!! Agent hoeft niet gediplomeerd te zijn, en je hebt GEEN recht op inzage ijkrapporten...kweenie hoe jullie bij deze bullshit komen...
 
Ik ben laatst geklokt met 38km te hard en kon lullen wat ik wilde en met alle raporten aan komen wat ik wou.........boven de 30km/h te hard krijg je een transaktievoorstel......alle papieren van de tuftuf club en flitsnu.nl enz gebruikt........voorkomen....nog meer lullen..........niks hielp.
het enige wat ik voorgeschoteld kreeg was het volgende;

overschrijding v/d/ maximumsnelheid op (auto)wegen buiten de bebouwde kom (gedragsregel) met 36 t/m 40 km/h.......feit code S200H.........en of ik 216 pleurotjes wilde betalen..!
Klote voor jou dat je gepakt bent met 31km/h.......1km/h minder scheelt al snel wat knaken en de aantekening in je dossier in Leeuwarden.
Mocht je het voor elkaar krijgen om minder te moeten betalen of als je zelfs het bedrag niet hoeft te betalen om welke reden dan ook dan kom je maar snel een biertje halen hier en ff uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.
 
De wereld is oneerlijk verdeeld....rij je meer dan 150 km/h (TE HARD!) dan krijg je slechts een waarschuwing...?!

Sterkte met het sparen! ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben laatst geklokt met 38km te hard en kon lullen wat ik wilde en met alle raporten aan komen wat ik wou.........boven de 30km/h te hard krijg je een transaktievoorstel......alle papieren van de tuftuf club en flitsnu.nl enz gebruikt........voorkomen....nog meer lullen..........niks hielp.
het enige wat ik voorgeschoteld kreeg was het volgende;

overschrijding v/d/ maximumsnelheid op (auto)wegen buiten de bebouwde kom (gedragsregel) met 36 t/m 40 km/h.......feit code S200H.........en of ik 216 pleurotjes wilde betalen..!
Klote voor jou dat je gepakt bent met 31km/h.......1km/h minder scheelt al snel wat knaken en de aantekening in je dossier in Leeuwarden.
Mocht je het voor elkaar krijgen om minder te moeten betalen of als je zelfs het bedrag niet hoeft te betalen om welke reden dan ook dan kom je maar snel een biertje halen hier en ff uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.

Dat is nog al simpel. Altijd in beroep gaan met een of ander lulverhaal en dan maar hopen dat de officier je beroep niet op tijd kan behandelen en dan om die reden (het verlopen van een redelijke termijn)de prent intrekt. Heb ik al 2x meegemaakt. Het lulverhaal is wel belangrijk, want zo maak je het moeilijk, want dan moet er inhoudelijk worden gereageerd en dat kost dus tijd en moeite. Zeggen dat jij het niet was heeft geen zin, want dan krijg je de foto thuisgestuurd. En het lijkt wel alsof dat op door de postkamerbediende gedaan wordt, want die heb je binnen no time binnen.
En bedenk: als iedereen in beroep zou gaan, dan zou de hele bliksemse boel vastlopen.

CU

DooV

CU\

DooV
 
Zeggen dat je het niet was bij een staande houding wordt moeilijk. Maar als je geflitst wordt gewoon zeggen dat jij het niet was. Zit een maar bij... Je kunt aangeven dat je de motor regelmatig uitleend aan familie (bij mij rijd de hele familie & aanhang motor) en dan zeggen dat je punt 1, niet bij hebt gehouden wie wanneer de motor mee had (is wettelijk ook niet verplicht) en Punt 2 dat als je het al wist jij je beroept op het recht geen verklaring af te hoeven leggen als die belastend is voor een familielid en/of relatiepartner. Volgens een kennis zou dit moeten werken omdat het technisch niet mogelijk is om een voertuig een rijbewijs af te nemen of te beboeten. Ben zelf nog niet (althans dat denk ik) geflitst dus weet niet hoe het in de praktijg uit gaat pakken maar ik ga het zeker proberen. Zal wel niet zo lang meer duren ben ik bang want de controle's in de buurt worden steeds intensiever.
 
Ik denk niet dat het een boete tegengaat, maar wel inbeslagname, cq. rijbewijs intrekken.

Je bent namelijk nog altijd verantwoordelijk voor het voertuig.
 
Nou hier nog zo'n gelukkige (niet dus!),
voor 13 september even 317 pleuro's over
maken.
Mijn vriendin belden net op om het nieuws
te vertellen en dat was nou niet het nieuws
waar ik op zat tewachten (niemand eigenlijk).
Ik dacht dat eindelijk de vreugde begon,want
mijn vriendin staat op het punt om te bevallen,
Krijg je dit gesodemieter.
Maar als het goed is heb je toch recht op
de foto of niet,want ik kan het nog niet geloven.
Dat ik daar op die datum en dat tijdstip te
hard gereden heb,shit.
 
Ze schrijven in de brief 100km,Ik heb de
brief zelf nog niet gelezen,maar volgens mij
klopt er geen reed van.
Ikmoet iets van €317 betalen,terwijl
ik al op verschillende site's gelezen heb
dat binnen de bouwden kom,tussen de 46 en 50km
de boeten dan iets van €273 moet zijn?
En daarbij kan ik nog steeds niet geloven dat
ik daar tehard heb gereden.
Ik moet wel toegeven dat ik meestal
goed door rij,maar binnen de bebouwde kom
probeer ALTIJD tussen de 50 en 80 teblijven,
ook tehard,maar daar door kun je niet je
rijbewijs verliezen en boven de 30 km te snel wel.
En mijn rijbewijs is me heilig,want auto's en
motors dat zijn m'n grootste hobby's.
 
Misschien kun je een lulverhaal ophangen van ;


Ik kom daar aan rijden zie ik ineens een vent in de berm staan ik dacht zuiver dat hij een pistool had en dat hij wilde schieten je weet maar nooit deze tijd hé je ziet en leest de raarste dingen vandaag de dag

suc6

sander
:j flitsers !!!!
 
Ik heb de bon even goed bekeken,nu staat er
een code op die volgens mij niet klopt?
Er staat een s100j code en die staat voor
vrachtwagens en motor voertuigen met aanhanger en
nog iets,het stomme ervan is dat die code
helemaal niet voor motor rijders is,die vallen
onder categorie 1 en die andere vallen onder
cat.2.
Nu klopt de code wel met cat.2 en daar staat
ook de boete van €317,maar bij cat.1 staat €267.
Dus de code klopt gewoon niet en het bedrag niet,
er zit trouwens ook geen foto film nummer bij
ofzo,er staat op die plek gewoon niks.
Iemand suggesties
 
:9 .....zakdoekjes nodig?...hihihihi....

maar wie het laatst lacht lacht het hardst....hehehehe....

be prepare....op zijn komst :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan