witte Honda CBR 600 25kw kenteken, Vol vermogen. 1999

Vind je vraagprijs belachelijk hoog voor een 600 uit 1999...
Hij ziet er wel netjes uit. Dit is de CBR600 F4 toch?
 
Perfecte, goed onderhouden witte Honda CBR600 motor. De motor heeft na de winter een onderhoud gehad waarbij onder andere de accu en bougies zijn vervangen. De motor heeft 25 kw op kenteken maar is gewoon vol vermogen dus perfect voor mensen met een licht rijbewijs die gewoon vol vermogen willen rijden.

Als je klein rijbewijs hebt, leer in die periode dan ook gewoon met 25 kw rijden. Het is echt onzin dat er te weinig vermogen in zit. Leer eerst dat vermogen eens gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
25KW zit er niet bij,
de vraagprijs is bespreekbaar.
Ik ben met deze motor ook begonnen zonder 25KW set en dat ging prima je bepaalt altijd zelf hoe hard je het gas open trekt.
 
Vind je vraagprijs belachelijk hoog voor een 600 uit 1999...
Hij ziet er wel netjes uit. Dit is de CBR600 F4 toch?

nope, de F3, de F4 heeft zon dubbele pit.


De motor is waarschijnlijk iets duurder, omdat ie 25kw op het kentekenbewijs heeft.
Dat is namelijk nogal een mega gedoe.....

Kickje voor de motor, leuk dat wit, alleen jammer die uitlaat ;) haha, succes!!!
 
nope, de F3, de F4 heeft zon dubbele pit.


De motor is waarschijnlijk iets duurder, omdat ie 25kw op het kentekenbewijs heeft.
Dat is namelijk nogal een mega gedoe.....

Kickje voor de motor, leuk dat wit, alleen jammer die uitlaat ;) haha, succes!!!

Dit is een F4, de F4i heeft een 'dubbele pit'.
Ziet er net uit, alleen beetje kaaltjes, leuke basis voor wat decals!

free Kick
 
Kleur vind ik nog wel geinig ook.
Maar die prijs...
@TS misschien vergelijkend waren onderzoek doen waar vergelijkbare fietsen (originele lak) voor op marktplaats staan?
 
voor 1000 euro meer heb je een geheel aangeklede cbr600f uit 2007 met nog eens bijna de helft aan kilometers .....

Hij ziet er wel heel netjes uit, die tankdop is prachtig zo zwart
 
Laatst bewerkt:
ALs je bij marktplaats en motoroccasion kijkt is deze prijs niet te hoog zeker niet aangezien er geen krasje of deukje opzit omdat de lak nieuwe is. En uiteraard 25KW op kenteken wat niet goedkoop is om voor elkaar te krijgen. tevens rij je dan wel op een echte blikvanger zoveel 600f4 zijn er niet in het wit.

Maar de prijs is bespreekbaar.
 
ALs je bij marktplaats en motoroccasion kijkt is deze prijs niet te hoog zeker niet aangezien er geen krasje of deukje opzit omdat de lak nieuwe is. En uiteraard 25KW op kenteken wat niet goedkoop is om voor elkaar te krijgen. tevens rij je dan wel op een echte blikvanger zoveel 600f4 zijn er niet in het wit.

Maar de prijs is bespreekbaar.

Wellicht wat meer informatie:

- wat is de reden dat ie compleet opnieuw gespoten is (schade?)
- is er origineel kuipwerk of imitatie kuipen op gekomen?
- waarom binnen 1 jaar al weer wegdoen, na zoveel geld erin gestopt te hebben voor het spuiten.

Hij ziet er geweldig uit en er is zeker gelet op de details ... wellicht met wat meer informatie dat het meer vertrouwen geeft voor eventuele kopers.
 
De reden voor het overspuiten is omdat paars met rood niet mooi is :) Tevens is spuiten en tuning een hobby zie me voorstel topic

Darcy stelt zich voor met witte CBR600

Hij had geen schade behalve wat krasjes naar al die jaren, foto's voor en na beschikbaar inc de spuitwerkzaam heden.

Ik vind dat het tijd is voor een andere motor liefst een naked-bike daarom verkoop
 
De reden voor het overspuiten is omdat paars met rood niet mooi is :) Tevens is spuiten en tuning een hobby zie me voorstel topic

Darcy stelt zich voor met witte CBR600

Hij had geen schade behalve wat krasjes naar al die jaren, foto's voor en na beschikbaar inc de spuitwerkzaam heden.

Ik vind dat het tijd is voor een andere motor liefst een naked-bike daarom verkoop

Kijk, dat heb je netjes gedaan!

Blijft een top motor ... hopelijk voor je is ie snel verkocht!

Aan het weer kan het inderdaad niet liggen :+
 
Ik vind de prijs ook echt te hoog, vele 600f uit 1999, zijn1000eu goedkoper!!! Wel een fucking nice bike!!! Als die goedkoper was, dan was ik zeker wel
N geinteresserde buyer!
 
wat hij zegt, ik zou toch echt bijna 1000 euro lager zitten met je vraagprijs. denk dat 3250 als vraagprijs wel relevant is ( nog steeds hoog, maar deze ziet er netjes uit )
 
Ben je eigenlijk wel verzekerd als je met een motor die op kenteken 25kw is maar dat in werkelijkheid niet is schade maakt?
 
Ben je eigenlijk wel verzekerd als je met een motor die op kenteken 25kw is maar dat in werkelijkheid niet is schade maakt?


nee, vermogen klopt niet met het kenteken, dus kenteken klopt niet met de fiets.
Maar "ze" moeten er natuurlijk wel eerst achter komen ;)

Blijft feit dat je stom bezig bent, je loopt natuurlijk het risico dat je je leven lang aan het betalen bent als je ernstige schade aanricht, bijvoorbeeld in het geval van (blijvend?) letsel bij de benadeelde partij.
 
Laatst bewerkt:
nee, vermogen klopt niet met het kenteken, dus kenteken klopt niet met de fiets.
Maar "ze" moeten er natuurlijk wel eerst achter komen ;)

Blijft feit dat je stom bezig bent, je loopt natuurlijk het risico dat je je leven lang aan het betalen bent als je ernstige schade aanricht, bijvoorbeeld in het geval van (blijvend?) letsel bij de benadeelde partij.

DIT. Het is in mijn ogen onverantwoord om met een 25kw rijbewijs op een volvermogen motor te rijden. Dat mensen soms een uitdraai hanteren door die "stomme" type 2 goedkeuring kan ik nog begrijpen. Maar als je hiermee een ongeluk veroorzaakt kun je nog weleens flink spijt krijgen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan