Honda -Rothmans-vf1000R

Status
Niet open voor verdere reacties.

addijos

MF veteraan
24 jun 2006
4.695
9
Hengelo o
Wegens vertrek naar het buitenland en omdat ik er maar 1x per jaar op rij,verkoop ik mijn Honda vf1000R in originele Rothmans uitvoering.
De motor is van 1987 en heeft ca.60000 km gelopen.
Elk jaar krijgt hij een komplete onderhouds beurt met nieuwe olie etc.
Zie de foto,s om een indruk te krijgen van de staat waarin deze motor zich bevind.
De motor heeft een nederlands kenteken ,en is te zien in Bad Bentheim-Gildehaus.
De prijs is 2950 euro voor deze toch wel bijzondere motor.
full
 
Zo een heb ik ook gehad, alleen dan met de originele uitlaten.

Rijdt wat spartaans, maar wat een bijzondere motor!

Veel succes met de verkoop.
 
ik kan me nog herinneren dat mijn pa zo'n motor mocht lenen van een vriend van me. Ik was toen een ventje van een jaar of 10, dat maakt indruk op mij. Was een brute machine in die tijd :Y
 
inderdaad jos hij blijft mooi,het is jammer dat ik er bijna niet meer op kan rijden,en hem doelloos te bewaren wordt hij ook niet beter van.
Omdat ik verhuisd ben naar duitsland,kan hij beter in nederland blijven.
Als er geen animo voor is,geef ik hem aan mijn zoon,die kan er dan af en toe mee rijden.
Groet
jos
 
Inderdaad zijn de originele uitlaten ooit vervangen door deze laser.
Het geluid is niet storend,maar er moeten mogelijkheden zijn dit eventueel weer origineel te monteren.
In lage toeren is hij mooi stil,alleen als je het gas opdraaid bij hogere toeren ,komt er wat los!
 
Voor dit type motor komt er vaak snel een reaktie,maar ik denk dat ik in de verkeerde periode zit,misschien wegens de komende vakanties etc.
Misschien is de markt op dit moment ook wel niet geschikt,of misschien de vraagprijs te hoog,ik weet het niet.
Misschien moet ik nog even wachten,wel heb ik een reaktie gehad van een duitser,die heeft wel interesse ,maar moet eerst zijn motor verkopen.
Hij heeft een ducati 900,en ik zit er over te denken deze toch te ruilen,alleen vanwege het kenteken gebeuren, ik hoef dan niet in te voeren-keuren etc.
voor hem is het geen probleem(hij heeft meer motoren en verkoopt er dan een om er weer een andere terug te kopen),omdat hij hem wil hebben om te restaureren,en dan te bewaren,maar daar is deze motor eigenlijk niet aan toe,hij is nog mooi origineel.
Omdat ik zelf een paar duc,s heb zou het wel in het rijtje passen,maar gezien mijn medische toestand,zal ik er bijna nooit op rijden.
dus of het verstandig is?
Ik wacht nog even af,ik heb geen haast,maar lang stilstaan voor zo,n ding is ook niks
Hartelijke groet
Jos
 
op mobile de de duitse verkoopsite,staat er ook een tekoop,misschien is daar een liefhebber voor,kost maar 8000 euro bizar!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan