Gestolen Brouwersdam Zeeland: Honda VTR SP2 MN-RF-48

Arjan-sp2

Rookie
26 jun 2011
25
0
Allen,

Ik zit hier nog niet zo lang op het forum en rij sinds 3 weken op een VTR sp2. nouja rij... reed
Vandaag is namelijk mijn fiets gestolen op klaarlichte dag bij een strandtent aan de Brouwersdam (zeeland)
Het betrefd een zwart met grijze VTR, geheel orgineel op de laser uitlaten na. bj is 2005 met +- 11000 km op de teller.
Als iemand wat verdachts op internet tegen komt laat het mij dan asjeblieft weten.

Groet, Arjan
 
Zodra er een kenteken bekend is, zet ik hem in het overzicht van gestolen motoren.
 
Allen,

Ik zit hier nog niet zo lang op het forum en rij sinds 3 weken op een VTR sp2. nouja rij... reed
Vandaag is namelijk mijn fiets gestolen op klaarlichte dag bij een strandtent aan de Brouwersdam (zeeland)
Het betrefd een zwart met grijze VTR, geheel orgineel op de laser uitlaten na. bj is 2005 met +- 11000 km op de teller.
Als iemand wat verdachts op internet tegen komt laat het mij dan asjeblieft weten.

Groet, Arjan

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Stelletje tyfushonden, hopelijk ben je goed verzekerd. Succes met de afhandeling..
 
Het kenteken van de motor is MN-RF-48
Ben druk het internet aan het afspeuren maar denk dat deze al lang niet meer in nederland is.
Ik kan het ook nog steeds niet geloven dat mensen dat doen en dat op klaarlichte dag !! om 4 uur smidags !!
Motor was geheel orgineel op de laser uitlaten na.
Hier nog een plaatje van de motor
full
 
Laatst bewerkt:
'Gestolen !! Honda VTR SP2' > 'Gestolen Brouwersdam Zeeland: Honda VTR SP2 MN-RF-48'
 
Ook even aangehaald in het flakkee topic...

Bij welke strandtent was het ?
 
We zaten halfverwegen de brouwersdam bij een vrij nieuwe strand tent genaamd Natural High
Ik hoop dat ik de aankoop waarde terug krijg.
Maar dan vrees ik nog dat ik geen 2de zoals deze ga vinden, bij een dealer met een jaar garantie erop
En dan nog hoe lang gaat dit geintje duren ? ik wil gewoon lekker kunnen motor rijden als het lekker weer is..... :(
 
Zo dan gewoon bij de kitesurfschool...... Arjan, heb je de motor al lang en bonnen? Toen mijn motor gejat werdt hebben ze gekeken naar dagwaarde. Aangezien ik de mijne heb gekocht in de winter en de dealer ruimte wilde hebben heb ik een schijtprijs betaald. Aangezien ik alles netjes opgestuurd heb ben ik er absoluut niet slechter van geworden! Mijn motor werd de 20 mei gejat en 28 juni heeft de verzekering uitbetaald.
 
Balen.

Maar vwb het slot, stond vast of op het stuurslot?????????????????
 
Laatst bewerkt:
En dan nog hoe lang gaat dit geintje duren ? ik wil gewoon lekker kunnen motor rijden als het lekker weer is..... :(

Klote voor je joh!
De verzekeraar houdt ten alle tijden een periode aan van 30 dagen waarin men de mogelijkheid openhoudt dat de motor nog wordt teruggevonden; eerst daarna gaat men diefstalschade afwikkelen.
 
Bekend probleem daar :( ... Busje en paar sterke mannen...

Op advies van maatje en de eigenaren van NH zet ik hem altijd naast de tent neer, en niet bij de weg. Met kiten ook al keer gehad (met de auto): Poolse auto stopt, stappen paar man uit en 'zoeken' wat rond onze auto's. Heel frappant dat ze zo weg waren toen we naar ze zwaaiden vanaf branding...

Balen ;( !
 
Het is een bizarre ervaring om opeens een leeg plekje te zien.
Maar wat er al werdt gezegt misschien waren er al van die lui op zoek eentje loopt met ons mee om te kijken of we op het terras gaan zitten de andere laden de zaak in.
Kan je wel zeggen dat als ik het zou zien.... niet voor mezelf in zou staan
Maarja als je nog niet oppast krijg je een mes in je ribben of een pistool tegen je hoofd
wat zo (stoer) zijn ze dan ook wel. B|

Vandaag ook weer ff gesproken met de verzekering de 30 dagen periode loopt vanaf aangifte.
Het maakkt niet veel uit want er staan op het moment toch geen mooie (zwart met grijs/rood) SP2 te koop ;(
Dus met andere woorden bye-bye motor seizoen 2011 '(
 
Het is een bizarre ervaring om opeens een leeg plekje te zien.
Maar wat er al werdt gezegt misschien waren er al van die lui op zoek eentje loopt met ons mee om te kijken of we op het terras gaan zitten de andere laden de zaak in.
Kan je wel zeggen dat als ik het zou zien.... niet voor mezelf in zou staan
Maarja als je nog niet oppast krijg je een mes in je ribben of een pistool tegen je hoofd
wat zo (stoer) zijn ze dan ook wel. B|

Vandaag ook weer ff gesproken met de verzekering de 30 dagen periode loopt vanaf aangifte.
Het maakkt niet veel uit want er staan op het moment toch geen mooie (zwart met grijs/rood) SP2 te koop ;(
Dus met andere woorden bye-bye motor seizoen 2011 '(

Het is ook een motor die je niet elke dag ziet rijden. Ik woon in ieder geval in buurt, dus ik hou mijn ogen hier open. Maar ik vrees dat ook de dader niet zo dom is om in de buurt rondjes te gaan rijden. (Als het al iemand is van het eiland) Maar ik bedacht mij iets. Ze hebben camera's hangen bij Port Zeelande én op de N57. Kan daar misschien iets mee gedaan worden?
 
Balen.

Maar vwb het slot, stond vast of op het stuurslot?????????????????
Dit zijn gevaarlijke vragen en adviseer TS om eerst de polisvoorwaarden te lezen alvorens hierop te antwoorden.

In ieder geval succes. Eeuwig zonde van zo'n dikke fiets...
 
He Arjan, rijd veel tussen Brabant, Zeeland en Antwerpen dus houd zeker mijn ogen voro je open, een SP2 kom je niet iedere dag tegen. Moet wel zeggen dat het niet slim zou zijn om met die motor in de omgeving te blijven rondrijden maar dat zei je zelf ook al. Succes met de afwikkeling en hopelijk vinden ze hem in goede staat terug!
 
Vandaag is de expert lang geweest, en gelukkig is het gedekt.
Wat een schrale troost is nu kan ik weer gaan zoeken, en maar hopen dat ik weer eentje vind...
Er hangen overal camera's bij bruggen en hoofdwegen dan klopt, daar heeft de politie ook gelijk een medling bij laten maken. Eigenlijk worden die alleen actief door de politie gebruikt bij zwaardere vergrijpen overvallen enzo. (waarom hangen ze er dan ?) Ik zou zeggen het hangt er gebruik die dingen, voor zware en lichte vergrijpen.

In iedergeval bedankt allemaal voor de steun en hulp.
Als ik wat meer weet van de motor (als ik er ooit nog iets van hoor) laat ik het hier weten.
Nu op zoek naar een VTR SP2 want ben toch we verslaafd geraakt aan zo een twin :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan