Hallo allemaal!

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Op speciaal verzoek van "Revolution" (zie Post van Revolution in topic 'Even voorstellen, Martin is de naam:]') stel ik mij maar even voor. Ik ben dus Ralfie, heb sinds een paar jaar mijn rijbewijs en ook een motor. Vanwege budgettaire redenen heb ik gekozen voor een oude BMW, maar dat bevalt ondertussen zo goed dat ik mezelf de geuzennaam "brikker" toe heb gekend. Dit zal voor velen van jullie een nieuwe term zijn, maar het went snel.

Ik heb wel een tijdje een Honda gereden maar dat vond ik maar niks. Om me vast op de toekomst voor te bereiden (als mijn evenwicht slechter wordt) heb ik me onlangs ook maar een driewieler aangeschaft.

Ik hoop dat ik hier terecht kan met al mijn techniese vragen en ook om af en toe eens gezellig wat af te spreken! :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ralfie, welkom op motor-forum. :) Ik raad je aan de FAQ te lezen, dat is het knopje helemaal bovenaan. Voordat je iets post is het raadzaam de zoekfunctie te gebruiken, ook deze staat bovenaan je scherm.

Veel plezier. 8-)

Eigenlijk hoort jou topic in Nieuwe gebruikers, een speciaal forum hiervoor maar omdat je net nieuw bent zal ik het je vergeven. :)
 
Hoi Ralfie, welkom op motor-forum. :) Ik raad je aan de FAQ te lezen, dat is het knopje helemaal bovenaan. Voordat je iets post is het raadzaam de zoekfunctie te gebruiken, ook deze staat bovenaan je scherm.

Veel plezier. 8-)

Eigenlijk hoort jou topic in Nieuwe gebruikers, een speciaal forum hiervoor maar omdat je net nieuw bent zal ik het je vergeven. :)

Dankjewel voor de uitleg! Rij je ook brik? :P
 
In dit topic kan iedereen zich voorstellen die dat nog nooit had gedaan,
mooi initiatief hoor :?
Zal wel weer zo'n raar topic worden dit....
 
Welkom Ralfie! :)
[me]ik krijg een 'vrijdaggevoel' van de laatste paar posts hier[/me]
 
Welkom Ralfie! :)
[me]ik krijg een 'vrijdaggevoel' van de laatste paar posts hier[/me]
wat bedoel je precies met vrijdaggevoel "R1maniac"? Het is immers pas dinsdag :?

Leuk dingetjes trouwens die gekke gele gezichtjes
:P :) :+ :} :] :9~ O-) :X |( '( 8-) :9 :r :)
 
Hoi Ralfie, welkom op motor-forum. :) Ik raad je aan de FAQ te lezen, dat is het knopje helemaal bovenaan. Voordat je iets post is het raadzaam de zoekfunctie te gebruiken, ook deze staat bovenaan je scherm.

Veel plezier. 8-)

Eigenlijk hoort jou topic in Nieuwe gebruikers, een speciaal forum hiervoor maar omdat je net nieuw bent zal ik het je vergeven. :)
Sjezus, wil je modje worden ofzo :?




:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan