MF megameeting 4 september vanuit Bergen op Zoom+omstreken

Tinuzs

Die hard MF'er
14 feb 2011
929
4
bergen op zoom
En de datum staat alweer!

* 4 september 2011 *

Dus vanuit brabant en zeeland gaan we uiteraard weer die kant op dus meld je aan! :Y

het algemene topic


Wie gaan er:

Tinuzs met achteropzitschatje(amber)
MarkieNL
Gestoorde Stuiterbal
G-Dercks
 
Laatst bewerkt:
Kan er een witregel tussen Tinuzs met achteropzitschatje en MarkieNL ???? _O- _O-
 
helaas kan ik zelf niet meer mee, heb net te horen gekregen van de LT. dat mijn verlof is afgewezen, helaas, nog minder mensen op de mfmm dus...
 
Als het zo rustig blijft, dan weet ik nog niet of ik ook wel ga hoor.
Ken bekant niemand meer die wel gaat _O-
 
Hou het in het achterhoofd, maar met zoveel motorsport dit weekend denk ik niet dat het hem worden gaat. Meld het hier nog wel even als ik zeker weet mee te gaan of thuis te blijven!
 
Als het zo rustig blijft, dan weet ik nog niet of ik ook wel ga hoor.
Ken bekant niemand meer die wel gaat _O-

Nieuwe kansen om nieuwe mensen te leren kennen! Ik ken ook nog niemand en kom misschien ook. Tenminste, eerst even kijken hoe het rijden gaat, heb vandaag mn atje pas opgehaald. En mn ma lijkt t geen goed plan om al naar zo'n grote meeting te gaan. Maar als het allemaal goed gaan komende dagen, ga ik misschien toch wel :]
 
Nieuwe kansen om nieuwe mensen te leren kennen! Ik ken ook nog niemand en kom misschien ook. Tenminste, eerst even kijken hoe het rijden gaat, heb vandaag mn atje pas opgehaald. En mn ma lijkt t geen goed plan om al naar zo'n grote meeting te gaan. Maar als het allemaal goed gaan komende dagen, ga ik misschien toch wel :]

gewoon gaan! :) toen ik net me rijbewijs had gehaald was ik ook een week later naar de motorbeurs in utrecht gereden.. als je in een groep rijdt dan kan je je makkelijker aan de regels houden! (als iedereen zich er ook aan houdt :9) maar als ik in me 1tje moet.. dan twijfel ik ook wel -O- das toch een pokke eind rijden in je 1tje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan