1998 Honda CBR 1100 XX Super Blackbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herzog Jan

MF veteraan
29 dec 2006
1.505
345
Noord Limburg
In verband met emigratie te koop:

Bouwjaar 1998, gekocht in 2001 met 15.000 op de klok, nu 78.000 km.
3delig hepco & Becker kofferset.
Sidekick sportuitlaten.
Diverse kleine extra's.
Probleemloze reismotor, klaar voor vertrek !
Vraagprijs €3.500 3.250
blackbird1100 apestaart planet punt nl


 
Laatst bewerkt:
Vind ik eerlijk gezegd een non-reden, zo groot is Nederland niet. kopen - wegrijden en binnen no time ben je terug (vooral met een BB :))

Wat jij daar van vindt is eigenlijk niet zo heel belangrijk. :+
Daarbij bedoelde ik dat de motor voor mij teveel km. op de teller heeft staan. Verkoper en ik wonen niet ver bij elkaar vandaan.
 
Wat jij daar van vindt is eigenlijk niet zo heel belangrijk. :+
Daarbij bedoelde ik dat de motor voor mij teveel km. op de teller heeft staan. Verkoper en ik wonen niet ver bij elkaar vandaan.
Ik vind het wel belangrijk, wat jij daar van vindt maakt mij dan weer persoonlijk niets uit O-) Niet om de motor te promoten, ik verdien er verder niets aan (en ook niet omdat ik zelf een BB heb), maar 78K is peanuts voor de motor. Maar de verkoper is meer dan bereid om een kilometerstand te veranderen in welke stand jij het ook wilt hebben. Hebben ze bij mij ook gedaan, ik heb er een met nog geen 9000 miles op de teller :')
 
Ik draai nix terug B|

En 78.000 km stelt tegenwoordig echt niets meer voor.

Heb 3 jaar geleden op een Engels Blackbird treffen een Deense BB gezien met 255.000 km op de klok ! En die zag er nog erg goed uit :}
 
Ik vind het wel belangrijk, wat jij daar van vindt maakt mij dan weer persoonlijk niets uit O-) Niet om de motor te promoten, ik verdien er verder niets aan (en ook niet omdat ik zelf een BB heb), maar 78K is peanuts voor de motor. Maar de verkoper is meer dan bereid om een kilometerstand te veranderen in welke stand jij het ook wilt hebben. Hebben ze bij mij ook gedaan, ik heb er een met nog geen 9000 miles op de teller :')

gheez... heb jij de jouwe trug laten draaien ?? Triest. Ben je echt een asociale oplichter.
 
Ik draai nix terug B|

En 78.000 km stelt tegenwoordig echt niets meer voor.

Heb 3 jaar geleden op een Engels Blackbird treffen een Deense BB gezien met 255.000 km op de klok ! En die zag er nog erg goed uit :}

Ik ben ook helemaal niet zo bang voor hoge km. standen. Mijn eerste CBR 1000 f was ook al ruim over de ton heen toen ik hem verkocht en die rijdt nog steeds.

Maar dat het niks voorstelt is ook weer niet zo. Sommigen roepen dat wel maar feitelijk is er maar weinig onderbouwing voor. Zoveel zijn er niet die 2 ton gelopen hebben.
 
Je mag altijd komen kijken & keuren, ik ben geen handelaar en als ik al wat verkoop dan ben ik daar eerlijk over.

Tevens starposting iets aangepast, reden van verkoop is dat ik na al die tijd wat anders wil gaan rijden, maar ook vanwege aanstaande emigratie. Kan 'm eventueel wel uitvoeren en meenemen (en dan nog ruim een ton rijden), maar liever maak ik er hier iemand blij mee.
 
Laatst bewerkt:
gheez... heb jij de jouwe trug laten draaien ?? Triest. Ben je echt een asociale oplichter.
Moeite met lezen? Nog een keertje goed lezen. Ik heb niets terug laten draaien, hij stond op deze stand toen ik 'm kocht. Eerlijk gezegd boeit het mij niet welke stand de motor staat. Het gedonder hier is dat de meesten hier denken dat een motor met 50K binnen de kortste keren gereviseerd moet worden. Ik heb een collega gehad die een Div600 in 11K helemaal motorisch naar de knoppen heeft gereden, wat wil je dan liever? Kijk naar het uiterlijk van de motor en rij erop, dan weet je dat km-standen niets, maar dan ook niets, uitmaken.
 
Ik heb een collega gehad die een Div600 in 11K helemaal motorisch naar de knoppen heeft gereden, wat wil je dan liever? Kijk naar het uiterlijk van de motor en rij erop, dan weet je dat km-standen niets, maar dan ook niets, uitmaken.

Km. standen maken wel wat uit. Dat ontkennen is echt onzin. Het zegt alleen lang niet alles.
Maar kijken naar het uiterlijk van de motor zegt ook lang niet alles. Aan het uiterlijk kun jij echt niet zien of de motor regelmatig met een koud blok tot in de toerenbegrenzer is gejaagd.
De mijne is uiterlijk niet best (en dat is een understatement) maar technisch perfect onderhouden. Dat zegt meer dan uiterlijk.
 
Ieder zijn meug, op een gegeven moment komt men (meestal door de miskoop van het jaar) dat kilometerstanden maar fictief zijn. Mochten ze uitmaken dan is het maar voor een klein gedeelte. Voorbeelden ten over op MF. Maar goed, ik ga niet verder om de TS zijn advertentietopic om zeep te helpen: mooie motor met net ingereden blok :+ Jammer dat je 'm wegdoet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan