Yamaha Diversion '93 600cc laagste prijs € 575 !

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeromuffin

Die hard MF'er
11 aug 2009
298
0
Leeuwarden
PRIJSVERLAGING: NU € 575,-! GOEDKOPER VINDT JE ZE NIET!

Deze Yamaha Diversion uit 1993 heb ik de afgelopen anderhalve maand gebruikt als vervoer van en naar het werk.

De Diversion is 600cc en loopt gemiddeld tussen de 1 op 19 en 1 op 22

Omdat ik overgestapt ben naar een baan met een lease-koekblik mag deze weer de deur uit naar een nieuw baasje.

Kilometerstand: 38.500 (loopt nog iets op)

Uiteraard een zeer lage staat voor de leeftijd, de laatste +/- 3000 kilometer zijn door mij gereden, zonder enkel probleem.
Olie en filter is nog vervangen door de vorige eigenaar en is ongeveer 4000 kilometer geleden gebeurt.

Blokje loopt prima.
Bij starten even de choke erop en gaan, starten = lopen

Staat van ketting + tandwielen en banden is prima (zoals te zien op de foto's).

Uiteraard heeft de motor wel z'n (kleine!) plekjes. Maar het chrome van de uitlaten, de bochten en voorpoten + frame is nog erg netjes.
 
Laatst bewerkt:
foto 2
full
 
Prijs verlaging naar 850,-!

Mag ook weg in onderdelen bij voldoende animo!

wil een modje de prijs voor mij in de titel zetten? tnx!
 
'Yamaha Diversion '93 Woon-werk/Peker/Beginnersmotor € 850' > 'Yamaha Diversion '93 Woon-werk/Peker/Beginnersmotor € 650'
 
Mocht deze in onderdelen worden opgedeeld, dan zou ik zeer geïnteresseerd zijn in de tellers.

En eventueel ook de neutraalindicator (maar dat is slechts omdat ik er nog een nodig heb, begrijp dat het misschien niet echt praktisch is)

Succes met de verkoop!

(P.S. ik rij dus zelf ook op een 600 div, ook als beginner, en moet zeggen dat het een uitstekende fiets is!)
 
Top! Staat genoteerd!

je mag ook de hele fiets overnemen..;) heb je direct een mooie berg reserve onderdelen....;) en wat je overhoudt verkoop je toch wel weer..:D
 
Beantwoord!

Motor staat in Leeuwarden, maar ik bij heelheelheel serieuze interesse (met handgeld) te bewonderen in omgeving Utrecht
 
'Yamaha Diversion '93 Woon-werk/Peker/Beginnersmotor € 650' > 'Yamaha Diversion '93 Woon-werk/Pekel/Beginnersmotor € 650'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan