1198 racer gestolen

Joris91

MF'er
23 apr 2011
73
0
Groningen
Gisteravond zijn wij teruggekomen van een raceweekend op spa.

Tussen 3 en 7 uur 's nachts is mijn broer z'n 1198 racer uit de bus gestolen.
Samen met een oude 750 sport die in de garage stond.
Wij wonen in Peize (omgeving Groningen).

Over de 1198:
Ducati 1198
Bouwjaar: 2010
Framenummer: ZDMH704AA9B023041
Kenteken: MX-DZ-74 (motor was geschorst, er zit dus geen kentekenplaat op)

Specifiek:
- Kroonplaten IMA model 4. Verstelbare offset dmv busjes in de bovenste en onderste kroonplaat. Op moment van stelen zat er het 28 mm offset busje in.
Aangezien de stuurpen iets te lang is zit er een spacer onderop.
- JVP kuipwerk in kleur rood
- Transponder AMB tranx260 oude type
- Snelsluiters (hiervoor zijn de bevistigingspunten aan het frame een beetje opgeboord
- Steenslag op het frame aan de linkerkant (zwart gespoten met handspuitbus)
- Showa voorvork aangepast door Rooske (sticker aanwezig) ook met steenslag aan de linkerkant.
- Standaard wielen en schijven (gestolen met Pirelli regenbanden)
- Ohlins TTX schokbreker (verstelbaar met imbus ipv draaiknoppen)
- 70 mm termi systeem. Origineel carbon hulzen, maar die zijn kapot gegaan en vervangen door RVS hulzen bij startwin.
- TSS zwart remschakelsetje met directe schakelarm
- Shiftlight
- Puig kuipruit
- Ducati performance slipper
Zie foto

Over de 750 sport:
Ducati 750 sport
Bouwjaar: 1989
Framenummer: ZDM750S750364DGM524500M
Kenteken: MH-04-ZT

Specifiek:
- Omgebouwd naar 17 inch wielen dmv kroonplaten, wielen, vork, achterbrug etc. van een ducati SS uit 92-97.
- Rood gepoedercoat frame
- Loopt maar op 1 cilinder en de koppeling is kapot. Hier wens ik de dieven veel succes mee.
- Pilot power bandjes
- Originele rood met blauwe spuitwerk.
- Benzine lampje doet het niet.
- Dell orto 38mm carburateurs.

Verder nog gestolen:
- Twee damen pakken type misano. Kleur rood/wit/zwart. 1 keer verlengde maat 52 (met flinke valschade) en 1 keer maat 56 (in nieuwstaat).
- Alpinestars rugbeschermer
- Dainese borstpantser

Heb je 1 van deze motoren gezien of wat informatie die misschien helpt: Bel alsjeblieft 0627004754

Bedankt voor het helpen zoeken,
Joris Fliek

DSC_0541.JPG

IMAG0040.jpg
 
Balen man :( , hou het internet maar goed in de gaten en dan vooral op de onderdelen.

Succes met zoeken...
 
hoop voor je dat ze niet op MF zitten, anders heb je ze wel een hele lijst waarop ze kunnen letten :(

Succes met het vinden, echt zwaar kut dit !
 
Het race wereldje is klein, als deze in Nederland verkocht gaat worden moet dit opvallen.
Dat ze de daders aan de hoogste boom opknopen :(

Sterkte!
 
Laatst bewerkt:
hoop voor je dat ze niet op MF zitten, anders heb je ze wel een hele lijst waarop ze kunnen letten :(

Succes met het vinden, echt zwaar kut dit !

Ik ga er niet vanuit dat het echt motor kenners zijn. Die 750 sport die ze ook mee hebben genomen is minder waard dan de extra setjes wielen die in ook in de bus lagen. Verder namen ze ook de radio uit de bus, een antieke ipod mini en een zak m&m's mee.
 
Ik ga er niet vanuit dat het echt motor kenners zijn. Die 750 sport die ze ook mee hebben genomen is minder waard dan de extra setjes wielen die in ook in de bus lagen. Verder namen ze ook de radio uit de bus, een antieke ipod mini en een zak m&m's mee.

Een zak m&m`s :')

Maar wat een klootzakken,het is iig opvallend spul en zoals eerder gezegd,het racewereldje is niet zo groot.
Zal mijn ogen ook open houden :Y
 
-O- Wat valt er nog over te zeggen? Alles wat je hier over zegt vervalt helaas in cliche's. Geen mankracht voor opsporing, te druk met snelheidscontroles etc. -O-

Meld ze ook even aan op www.gestolenmotoren.nl

Sterkte man!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er niet vanuit dat het echt motor kenners zijn. Die 750 sport die ze ook mee hebben genomen is minder waard dan de extra setjes wielen die in ook in de bus lagen. Verder namen ze ook de radio uit de bus, een antieke ipod mini en een zak m&m's mee.

Volgende keer bij een raceweekend leg je dus een zakje M&M's met rattengif erin in de bus :Y
 
-O- Wat valt er nog over te zeggen? Alles wat je hier over zegt vervalt helaas in cliche's. Geen mankracht voor opsporing, te druk met snelheidscontroles etc. -O-

Meld ze ook even aan op www.gestolenmotoren.nl

Sterkte man!

Bedankt voor de tip! Zal ik zeker even doen.
 
Jeetje Elbert.. Marcel vertelde me gister al over je motoren..
Echt ongelofelijk, dat mensen daartoe in staat zijn!
Ik hou m'n ogen en oren iig open, hoop echt dat ze teruggevonden zullen worden.

Als je nog een vervanger zoekt, ik heb m'n 848 te koop staan ;)

Te Koop: Ducati 848 2008 racer

In ieder geval heel veel succes met het terugvinden van de beauty's!
 
geen woorden voor somige mensen bah bah ik zal een oogje open houden als ik iets tegenkom :) laat ik het weten...

dan gaan we hem ff met een mf knokploeg ophalen :P
 
-O- Wat valt er nog over te zeggen? Alles wat je hier over zegt vervalt helaas in cliche's. Geen mankracht voor opsporing, te druk met snelheidscontroles etc. -O-

Meld ze ook even aan op www.gestolenmotoren.nl

Sterkte man!

idd politie doet totaal niks aan dit soort zaken zelfs niet als je weet waar hij staat :(
 
Dat is smerige streek!
Volgens mij stond je donderdag nog recht over me op Mettet (huurbusje met ouwe 900SS).

Vreemd dat ze de 999 lieten staan.
Ik hou m'n ogen alvast open hier (ik kijk tijdens het werk af en toe wel s op de belgische verkoopsites)!
Hopelijk vinden jullie de motoren en de overige spullen terug...
 
Dat is smerige streek!
Volgens mij stond je donderdag nog recht over me op Mettet (huurbusje met ouwe 900SS).

Vreemd dat ze de 999 lieten staan.
Ik hou m'n ogen alvast open hier (ik kijk tijdens het werk af en toe wel s op de belgische verkoopsites)!
Hopelijk vinden jullie de motoren en de overige spullen terug...

Krijg nu toch wel vreemde ideeën over zo'n raceweekendje :P _O-
 
Dat is smerige streek!
Volgens mij stond je donderdag nog recht over me op Mettet (huurbusje met ouwe 900SS).

Vreemd dat ze de 999 lieten staan.
Ik hou m'n ogen alvast open hier (ik kijk tijdens het werk af en toe wel s op de belgische verkoopsites)!
Hopelijk vinden jullie de motoren en de overige spullen terug...

Klopt, dat waren wij. En het is inderdaad vreemd dat ze de 999 hebben laten staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan