MFMM 2011 deel2 04-09 Gouda, Alphen, Leiden eo.

KuikenXXL

Die hard MF'er
15 aug 2008
687
0
Alphen aan den Rijn
Voor iedereen uit omgeving Gouda, Alphen, Leiden en alles wat daarbij ligt !

Op zondag 4 september is het weer zover; de Motor-Forum Megameeting deel 2
Voor veel rijders is Tankstation "De Andel" aan de A12 een punt waar men langskomt.
Vorige jaren werd er ook vanuit Den Haag en Rotterdam hier verzameld.
Dit punt is handig omdat hier net na Gouda de A12 vanuit Den Haag en de A12 vanuit Rotterdam samen zijn gekomen. Kom je tussen 09:00 en 10:00 dan is er tijd zat voor een peuk en eventueel nog benzine of koffie.


http://http//nl.wikipedi...erzorgingsplaats_De_Andel

deandel.jpg



De bedoeling is om rond 10:30 de richting van Veenendaal op te gaan.

Wie rijden er mee? (natuurlijk ook ff aanmelden in het algemene topic) :]

Bij de Andel sluiten oa. Den Haag en Zuid Holland aan.
Vertrekpunt Den Haag&omgeving 2e MFMM 2011 4 september 2011
en
Vertrek MFMM deel 2 Zuid Hollandse Eilanden

Marco600rr (met Zuid-Holland posse)
kawabusa
VerteX (OVB)
srad-rob (OVB van het nodige sleutelwerk)
Bosrover (komt niet, helaas flinke motorpech)
jeTseT
pocket_rocket
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook naar shell de andel dus tot zondag 4 september allemaal .
 
Laatst bewerkt:
wij zullen met voorne putten topic , en ex student rdam komen.
rond kwart over 10 zullen we er zijn maybe iets later
 
Dat geldt voor mij zelf ook wel. Enkel bij droog weer ga ik rijden. DWZ, bewolkt, maar weinig tot geen kans op regen, is gewoon rijden. Regen zorgt sowieso voor een veel lagere opkomst.
 
Wij willen wel aansluiten,maar niet in gouda zelf,da's eerst om vanuit gorinchem.
Kreeg ik de tip van een truckende buurman om dan de a27 richting utrecht te nemen en dan de A12 richting arnhem,waarna direct een pompstation moet zijn.
Daar staat mij idd iets van bij,al weet ik niet hoe die heet en welk merk.
Als de gouda delegatie een richttijd kan geven van langskomst daar,willen we wel aansluiten.
Ik weet niet hoe groot onze ploeg is,maar als er vanuit gouda even gestopt kan worden bij de pomp kan iedereen bij ons zich klaar maken voor vertrek.
 
Wij willen wel aansluiten,maar niet in gouda zelf,da's eerst om vanuit gorinchem.
Kreeg ik de tip van een truckende buurman om dan de a27 richting utrecht te nemen en dan de A12 richting arnhem,waarna direct een pompstation moet zijn.
Daar staat mij idd iets van bij,al weet ik niet hoe die heet en welk merk.
Als de gouda delegatie een richttijd kan geven van langskomst daar,willen we wel aansluiten.
Ik weet niet hoe groot onze ploeg is,maar als er vanuit gouda even gestopt kan worden bij de pomp kan iedereen bij ons zich klaar maken voor vertrek.

Dit keer is de opkomst erg laag vergeleken bij de eerste dit jaar en de jaren ervoor. Maar als de opkomst zo groot is als traditie getrouw de opkomst is, kan er echt niet gestopt worden bij een pomp met een mannetje of 150 :N
Maar als het zo blijft als nu...... :X
 
zuid hollandse eilanden sluiten bij dit topic aan: MFMM2 2011 verzamelplaats Carpoolplaats Barendrecht

om vervolgens naar de andel te rijden.

misschien trouwens een idee om in het mfmm topic de titel naam aan te laten passen naar verzameltopic de andel, klinkt wat bekender dan wat er nu staat wss en trekt wat meer rijders den ik
:^


Maar in Den Haag loopt het ook geen storm :N

Wie weet als de zomer eind van de week begint.......
 
Dit keer is de opkomst erg laag vergeleken bij de eerste dit jaar en de jaren ervoor. Maar als de opkomst zo groot is als traditie getrouw de opkomst is, kan er echt niet gestopt worden bij een pomp met een mannetje of 150 :N
Maar als het zo blijft als nu...... :X

Duidelijk,als er een -voorzichtige- richttijd is dan zorgen we dat we klaar staan.
Dan knallen we die invoegstrook wel op.

Ik heb ook wat contact gehad met anderen uit de regio en als de opkomst gorinchem laag is bestaat de kans dat we toch naar gouda komen,maar dat zien we eind deze week wel..

De weersvoorspellingen zouden positief zijn,laten we 't hopen....
 
Laat maar horen of je wilt aansluiten..op zich is de groep best wel groot vanaf de Andel.
Er is verderop nog een tankstation. Dat is bij "bijleveld" de BP. Maar daar stoppen betekend wel dat je vanaf A27 eerst een stukje terug richting Woerden moet rijden.
Als het goed is is na "de Meern" het nieuwe viaduct open en ben je er zo.
 
Morgen regen tot een uurtje of 2 -O-

Mij niet gezien :N '(

Edit: ik zet de wekker... Kijk naar buiten en op de iPad. Daarna beslis ik. :Y
 
Laatst bewerkt:
precies, ik blijf lekker warm en droog in m,n vertrouwde mandje liggen . mij niet gezien helemaal zeiknat naar veenendaal en weer terug @ lekker in m,n nest net als de rest .
 
Geldt voor mij ook..volgende keer in Mei weer.
Er zal vast wel volk staan bij de Andel, omdat het zo'n centrale plaats is.
Voor iedereen die wel gaat ! veel plezier.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dus wel geweest en geen druppel regen gehad de hele dag , wat een idioten die weersvoorspellers ,ik heb 550 kilometer door heel nederland gereden vandaag in m,n spijkerbroek het regenpak achterop (voor het geval dat) en niet te geloven geen regen .in veenendaal was toch redelijk wat opkomst , het viel mij niet tegen in iedergeval
 
Terug
Bovenaan Onderaan