Honda CB1000R Meetingpoint #4: De zomer moet nog beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frasier

MF veteraan
30 aug 2005
2.426
4
logo_cb1000r2.png


Deeltje 4 voor deze geweldige machine

"Voor gematigde wildebrassen"

> MOTO73, Augustus 2011

Het archief:
De eerste ervaringen in deel 1
Honda CB1000R meetingpoint
Honda CB1000R meetingpoint #3

Wil je je CB1000R eens flink onder handen nemen?
Kijk dan eens bij de onderstaande webshops voor pimpspullen:
Uitlaten:

En nog wat handige tips voor de "finishing touch"

Navigatie/montage
Waypoint
Montage op de bevestiging van de brandstoftank met:

Tail Tidy kentekenplaathouder
R&G Racing | All Products for Honda - CB1000R (2008)
Homepagina
Hocoparts.com
// CycleShop Heerlen, Helmen, Motorkleding, Crosskleding, Motoronderdelen, Motorbanden, Beveiliging, Scooteronderdelen, Bromfietsonderdelen, Motorwinkel, CycleShop, Heerlen
Motorrad Planet der Webshop für Motorradzubehör | Motorradteile | Motorradersatzteile | Motorradshop
Motorbazaar

Gear Indicator
GiPRO DS
Tweewielerservice Veghel
JVP HIGHTECH Motorproducts

Werkt perfect, en gemakkelijk aan te sluiten op bestaande stekker (diagnostics connector van de CB1000R)

Motorbok
Bikelift Rearstand (RS-16) met pen PMH-CB08 speciaal voor de CB1000R
Motorbazaar
Powerplustools
Motorservice Zuid
Huybers Motoren Schijndel

Bagagerekken en meer:

Artikelnummers en prijzen van onderdelen <klik>

______________________________________________________________________

Wil je ook in deze lijst met mensen-met-een-goede-smaak? *D
Post dan een fotootje van je CB1000R (met of zonder jezelf) en dan zet ik je erbij!


BXXBest

cbottoR

Ginoceros

Dr_Z

Explosive

Frasier

gsxrk

hoffer

Hornet900

jan klaassen

K4 Jos

legend01

Martijnv123

mlof

motorhoekie

Nameless

Nothing

Optiekerke

Phoenix_cb1000r

Rutgert

ruudvh

Sander-SV1000

sv1000enschede

Swifty en/of Rummer :?

Ular Sendok

Vr6je


Oud-CB1000R Rijders
Was het een vlaag van verstandsverbijstering? Was de brute kracht van de CB1000R toch teveel? :+
Vanwege welke reden dan ook, deze mensen hebben hun CB1000R ingeruild maar hangen hier nog gewoon rond:

CB1000Borrie

BMW F800GS

Aspirant CB1000R rijders
Natuurlijk hangen hier ook mensen rond die zeggen dat ze graag een CB1000R willen hebben, maar er nog steeds geen gekocht hebben.

Gassie
Honda CB600F Hornet
 
Laatst bewerkt:
Waar vinden we de CB1000R rijders?

 
Laatst bewerkt:
Ik zal in de loop van de week nog even de bezem door de OP halen.
Wil je erbij of wil je een andere foto? Geef dan even een gil.
 
Check,ben er ook weer bij :Y

Ik zal in de loop van de week nog even de bezem door de OP halen.
Wil je erbij of wil je een andere foto? Geef dan even een gil.

Ik zal binnenkort eens een fotootje maken van mijn cb,zie dat ik hier nog op mijn oude zit ;)
 
btw: vorige week ff bijna 4000km afgeragd door Polen met de CB, was prachtig, als er hier liefhebbers zijn voor het volledige verslag post ik het ook hier wel als het ooit klaar is.
 
btw: vorige week ff bijna 4000km afgeragd door Polen met de CB, was prachtig, als er hier liefhebbers zijn voor het volledige verslag post ik het ook hier wel als het ooit klaar is.

Zo, da's een hele rit. :Y
Je zult je Ohlins wel hard nodig hebben gehad daar. :X
 
Het was de brute kracht die me gewoon téveel werd ;-)
Ik vind het nog steeds een prachtige fiets met een lekker vermogen. Het is vooral de wijze van inzet van de motor die soms anders doen besluiten.
Ik blijf natuurlijk gewoon ook deel 4 volgen hoor!
 
Hallo mensen-met-een-goede-smaak!
Even een nieuwe CB voorstellen, met zijn rijder natuurlijk.
Ik rij sinds begin 2010 met deze prachtmachine en ben er zeer, zeer tevreden over. Waarom weten jullie wel allemaal.
Mod's zijn: Titax hendels, Honda monoseat, bar-end spiegels,Honda undertail, Honda carbon hugger, Barracuda nummerplaathouder , kettingbeschermer en led pinkers, HEL stalen remleidingen voor, Gipro gearindicator.
Nog niet ge-mod tot ergernis van sommige hier waarschijnlijk :-) : De claxon zit nog steeds op de originele plaats.
Pic in rusttoestand(nog niet alle mod's aanwezig) had 'm dan ook nog maar ff:
full

Pic in actieve toestand: (mag eventueel ook in OP)
full
 
Hallo mensen-met-een-goede-smaak!
Even een nieuwe CB voorstellen, met zijn rijder natuurlijk.
Ik rij sinds begin 2010 met deze prachtmachine en ben er zeer, zeer tevreden over. Waarom weten jullie wel allemaal.
Mod's zijn: Titax hendels, Honda monoseat, bar-end spiegels,Honda undertail, Honda carbon hugger, Barracuda nummerplaathouder , kettingbeschermer en led pinkers, HEL stalen remleidingen voor, Gipro gearindicator.
Nog niet ge-mod tot ergernis van sommige hier waarschijnlijk :-) : De claxon zit nog steeds op de originele plaats.
Pic in rusttoestand(nog niet alle mod's aanwezig) had 'm dan ook nog maar ff:[afbeelding]
Pic in actieve toestand: (mag eventueel ook in OP)[afbeelding]
full
 
Hallo mensen-met-een-goede-smaak!
Even een nieuwe CB voorstellen, met zijn rijder natuurlijk.
Ik rij sinds begin 2010 met deze prachtmachine en ben er zeer, zeer tevreden over. Waarom weten jullie wel allemaal.
Mod's zijn: Titax hendels, Honda monoseat, bar-end spiegels,Honda undertail, Honda carbon hugger, Barracuda nummerplaathouder , kettingbeschermer en led pinkers, HEL stalen remleidingen voor, Gipro gearindicator.
Nog niet ge-mod tot ergernis van sommige hier waarschijnlijk :-) : De claxon zit nog steeds op de originele plaats.
Pic in rusttoestand(nog niet alle mod's aanwezig) had 'm dan ook nog maar ff:[afbeelding]
Pic in actieve toestand: (mag eventueel ook in OP)[afbeelding]
welkom :W

vette fiets :Y :)

woon je in de buurt van Doel btw :?
 
Populaire plek om foto`s te maken zeker.
Jij had er ook al foto`s van je cb gemaakt en in het cbr race topic is er 1 met z`n blade foto`s aan het maken geweest.

Acura-Scott in "Racing on a old CBR600F : Party 7"
doel is een verlaten dorp in de Antwerpse haven. De inwoners zijn 'verdreven' door de overheid omdat het dorp moet ruimen voor de uitbreiding van de haven :r
dorp staat nu zo goed als leeg waardoor er veel graffity-artiesten hun gang zijn gegaan. Staan echte kunstwerken tussen :Y

heb hier een canvasje van 90 op 120 in de woonkamer hangen van de bl8 in Doel :9
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik heb wat mensen uit de OP verwijderd die in het vorige deeltje niet gepost hebben, of dit jaar nog niet op MF zijn geweest.
Natuurlijk mogen ze er op verzoek terug in hoor!

Verder zijn de namen gelinkt naar de bijbehorende MF-profielen en zijn Explosive en Gassie toegevoegd. ;)
 
Zo, ik heb wat mensen uit de OP verwijderd die in het vorige deeltje niet gepost hebben, of dit jaar nog niet op MF zijn geweest.
Natuurlijk mogen ze er op verzoek terug in hoor!

Verder zijn de namen gelinkt naar de bijbehorende MF-profielen en zijn Explosive en Gassie toegevoegd. ;)
goed bezig :Y
 
Zo, ik heb wat mensen uit de OP verwijderd die in het vorige deeltje niet gepost hebben, of dit jaar nog niet op MF zijn geweest.
Natuurlijk mogen ze er op verzoek terug in hoor!

Verder zijn de namen gelinkt naar de bijbehorende MF-profielen en zijn Explosive en Gassie toegevoegd. ;)

:} thnx ben er nog steeds niet uit wordt het een honda of ktm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan