Het grote bulletcam topic (post hier je filmpjes)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voske

MF veteraan
25 aug 2002
9.985
119
Overal en nergens
misschien is het handig al die zooi in 1 topic te knallen aangezien steeds meer mensen zo'n ding hebben.
ben nu bezig met een filmpje, zal zo wel een stukje online zetten.
 
Misschien dan nog een ander topic voor "technische" vragen over bulletcams?

Vorige week heb ik een Canon MV630i aangeschafd en heb ik ook een bulletcam besteld (Bij RF Concepts net als de meeste hier), dus binnenkort ook filmpjes van mij. *D

EDIT: Bulletcam is binnen... :)
 
Laatst bewerkt:
het geluid is niet helemaal ok, maar dat verander ik morgen wel :)

http://voske.sjeemz.nl/bulletcam/achterop.wmv (hier klikken)
 
... net de Tunnelrun gereden. Allemaal getunede/ geveranderde/custom- gemijsde Enfield Indias. Veel 500 ccBullets erbij. Maximaal 119 dB(A) gemeten. Maar Bulletcams hebben dus niks met 500 cc Bullets van Enfield India te doen...
 
Zie signature, en dan filmpjes > BikeCam

Ps: we zijn er net mee begonnen dus het zit nog in de experimentele fase.

Op en/of aanmerkingen, zowel positief als negatief kunnen in het gastenboek worden neergezet.
 
ARGH... :(

Heb dus net mijn bullitcam binnen... Maar ik kan niet opnemen met dat ding... GVD :( :( :(

Ik heb dus een Canon MV630i aangeschafd om met een bulletcam te gaan werken, ikke nog speciaal gevraagd of er een A/V in op zit, ja dat zit er allemaal op... En dat zit er ook op...

Het kutte is alleen dat ik deze A/V in alleen tijdens "de afspeel modus" kan selecteren en dan kan ik niet opnemen... GVD!!! Hier baal ik dus van... :( Wat een volksverlakkerij man...

Leuk hoor..... :r

EDIT: Typisch een geval van RTFM hiero |(

Voor andere Canon MV6** bezitters: op pagina 88 van de engelstalige handleiding staat hoe je WEL een analoog signaal kunt opnemen. Dit gaat dan met behulp van de afstandsbediening. Dom, dom, dom...

Anyway, binnenkort filmpjes van me!
 
Laatst bewerkt:
ouwe oma film, hier had ik toch wel wat meer van verwacht!


ja ik weet niet wat je dan verwacht, maar ik ben geen lid van lvx en ben ook geen rossi.
beter een ouwe oma film, dan tegen een boom. ging hard genoeg met die slechte weg en al die bomen.
 
http://users.pandora.be/yzf600r/druppel.wmv (den druppel)

Zo noemt de plaats waar velen in het Antwerpse hun knee-down gaan oefenen.
Klein filmpje gemaakt
 
Ziet er allemaal heel leuk en tof uit, maar kunnen jullie een kleine samenvatting geven mbt hoe te bestellen en welk type bullitcam prijs etc. desnoods copie van je bestelling voor vele is het makkelijker een voorbeeld te hebben om te bestellen het is immers veel geld en je wilt wel zeker zijn van je zaak toch.

Alvast bedankt. Ga zo door :+ :+ :+ :+
 
Ziet er allemaal heel leuk en tof uit, maar kunnen jullie een kleine samenvatting geven mbt hoe te bestellen en welk type bullitcam prijs etc. desnoods copie van je bestelling voor vele is het makkelijker een voorbeeld te hebben om te bestellen het is immers veel geld en je wilt wel zeker zijn van je zaak toch.

Alvast bedankt. Ga zo door :+ :+ :+ :+

:^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan