TK/TR Suzuki sv650s 2001

s60on19s

MF'er
9 apr 2011
81
1
http://www.mijnalbum.nl/Album=QQK6UT6G

2001
25.700km
2de eigenaar (gekocht via mf)
Onlangs kleppen gesteld en grote beurt gehad (1000km geleden)
Goede banden/ketting
Geen schade
Monoseat
Volle kuip
Laser uitlaat
Hyperpro vering
wheel hugger
achterspatbord
rimoza knipperlichten en handvaten
k en n luchtfilter
bokken
originele onderdelen bijgeleverd

Motor rijdt erg goed, geen verborgen gebreken ofzo, helaas heb ik last van mijn rug gekregen sinds ik deze heb gekocht dus ik ga iets met een rechtere zithouding proberen. Heb nog een tijdje aangekeken, wellicht dat het minder werd, maar helaas: het werd enkel erger. Mede gezien het feit dat ik voetbal en mtb etc wil ik toch wat comfortabelers proberen.
Heb deze motor 22-4-2011 gekocht via mf met een km stand van 23.500.
evt te ruil (evt met bijbetaling) met:
ER6-N
FZ6 N
CB600F
XT660X
of iets anders miss, laat maar weten, jonger, ouder, goedkoper, duurder..... maar ik zoek eigenlijk gewoon een naked...
 
Laatst bewerkt:
Alstu :)
Foto-7CWBNEQG.jpg

Foto-NZ4HF7CR.jpg

Foto-QI7OSKCW.jpg

Foto-T7KXBKMI.jpg

Foto-XRO43VM6.jpg

Foto-7ZYPYPRK.jpg

Foto-OIQWIE83.jpg
 
hoi ik heb je een pb gestuurd, meteen ff een richtprijs erbij gezet. Ik wil 3000 voor de motor. Lijkt me wel een marktconforme prijs. Heb m voor iets minder gekocht, maar wel in die 5 maanden tijd 600 ingestoken (kleppen gesteld, grote beurt, onderkuip etc)...
 
hoi ik heb je een pb gestuurd, meteen ff een richtprijs erbij gezet. Ik wil 3000 voor de motor. Lijkt me wel een marktconforme prijs. Heb m voor iets minder gekocht, maar wel in die 5 maanden tijd 600 ingestoken (kleppen gesteld, grote beurt, onderkuip etc)...
No offence, maar dat onderhoud moet je niet verwachten eruit te halen qua kosten ;)
 
@feindflug, nee wil geen 1000cc, heb aan 70pk genoeg, heb mn rijbewijs ook pas een paar maandjes...

ik ga iig mn vering instellen (minder stug) en wellicht ander stuur erop zetten, kijken of da helpt, want mn rug is f*ed
 
Terug
Bovenaan Onderaan