32 KM te hard € 205,00 !

Ik heb net exact dezelfde boete binnen, 205 euro voor 32 km te hard '(

Het hoort erbij maar toch weer zonde, ben blij dat ik mijn lusten volgend jaar nog meer ga botvieren op het circuit. De straat wordt erger en erger...
 
Bekeuringen komen weldegelijk aan, als je aan kunt geven wat de reden was dat je te hard reed word die reden in overweging genomen en zal hij geseponeert worden als de reden goed is. Heb je geen reden of een reden die nergens op slaat mag je m zelf betalen. Dit beleid word landelijk steeds strenger en strakker, ik ken collega's die zelf een bon hebben moeten betalen.

Hmm..nu wordt die interessant ;) wat is een goede reden om hard te rijden?
 
Ik las vanmiddag een aanbieding in de krant.. Een 8-daagse reis naar Kreta All-in. Als ik al mijn boetes niet had gehad dit jaar.. had ik deze reis kunnen maken en ook nog 210 euro aan zakgeld mee kunnen nemen.

Boetes zijn meestal wel terecht.. te hard is te hard. Maar ik als je je genaaid voelt is je agressie botvieren op een flitspaal best wel acceptabel. Zorg wel dat het brandende rubber niet je kleren raakt. Een betere tip is:

Mix een potje vaseline en 1.4 liter loodvrij 95 met elkaar. laat dit prutje een nachtje trekken.. smeer dit spul op de kast en steek het aan. Het is net een lijm, maar dan fikt het als een bezetene.

En een goed stuk vuurwerk werkt veel beter. even een spleet met een koevoet maken en je lawinepijl er tussen steken.. Tsjakka !!


Kijk nou uit anders ben je straks terr@rLst.. ;) Maar ja die mogen ze allemaal neerknallen van me ..beetje prut van jou er over met een lawinepijl op zijn rug
 
Laatst bewerkt:
Ik ben woensdag gematst toen ze me 48 te hard en een doorgetrokken streep gaven. Bedankte ze oprecht, heb tien minuten mezelf voor mijn kop staan slaan tegen die vangrail.

Ze lieten me terecht ff dik zweten natuurlijk. Kwam bij omaatje vandaan die een groot gezwel in haar maag heeft en hard aan het aftakelen is. Mijn kop er `niet bij doordat ik ook aan vroeger zat te denken door gesprekken met omaatje.

Ben ze gewoon secundair voorbij gereden op de brienenoord en heb ze niet gezien |(

Toen een linksklever eindelijk naar rechts ging ben ik veeeeeels te lang op het gas blijven hangen. Na de bocht richting A20/centrum nog de doorgetrokken streep gepakt en zag ze toen ik 400 meter verder was ook over de doorgetrokken streep komen...

Kan alleen maar boos op mezelf zijn overigens hoor. Ik ben gewoon een HALLOHIERBENIK! politieauto voorbijgereden. Normaal let ik zelfs op "verdacht middenklassers", ook op de secundaire baan...

Toch maar eens wat Rode plakkertjes op mijn mijlenteller aanbrengen bij de kritieke snelheden.
 
Lekker DOM om in Nijmegen te hard te rijden!

Maar ik weet niet of je de situatie daar ter plekke kent, maar als er een plaats is in Nederland waar je direct het harde bewijs kunt zien dat die flitspalen er alleen maar staan om Spee en zijn handlangers te spekken, dan is het hier wel....

Beschrijving:
Stoplicht... 25 meter verder nog een stoplicht, springen gelijktijdig op groen, met direct achter het 2e stoplicht dus het bord AUTOSNELWEG.
Dus iedereen die het daar niet kent, en bij het eerste stoplicht staat, ziet alleen maar een rechte vrije snelweg voor zich, en trekt dus op om vaart te maken voor de snelweg. nu zullen de eerste auto's meestal niet genoeg vaart hebben om daar al 50+ te rijden, maar al het volgende verkeer rijdt daar natuurlijk 60-70 , want waarom niet begin snelweg immer over 10 meter.
Wat hebben ze nou daar bedacht...
Net voor begin snelweg nog even een flitspaal, totaal zinloos, totaal geen ander nut dan staatskas spekken..... En ga maar eens kijken daar, maar neem een lasbril mee, je wordt daar n.l verblind |(
 
Maar ik weet niet of je de situatie daar ter plekke kent, maar als er een plaats is in Nederland waar je direct het harde bewijs kunt zien dat die flitspalen er alleen maar staan om Spee en zijn handlangers te spekken, dan is het hier wel....

Beschrijving:
Stoplicht... 25 meter verder nog een stoplicht, springen gelijktijdig op groen, met direct achter het 2e stoplicht dus het bord AUTOSNELWEG.
Dus iedereen die het daar niet kent, en bij het eerste stoplicht staat, ziet alleen maar een rechte vrije snelweg voor zich, en trekt dus op om vaart te maken voor de snelweg. nu zullen de eerste auto's meestal niet genoeg vaart hebben om daar al 50+ te rijden, maar al het volgende verkeer rijdt daar natuurlijk 60-70 , want waarom niet begin snelweg immer over 10 meter.
Wat hebben ze nou daar bedacht...
Net voor begin snelweg nog even een flitspaal, totaal zinloos, totaal geen ander nut dan staatskas spekken..... En ga maar eens kijken daar, maar neem een lasbril mee, je wordt daar n.l verblind |(

Ja, precies goed. Als die paal nou alleen roodlichtrijden flitste dan kan ik het wel begrijpen, er zijn daar een aantal flinke ongelukken gebeurd met roodlichtrijders. Maar om nou te gaan flitsen voor 50+ terwijl je het autosnelweg bord al ziet is erg overdreven.


Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
 
er zijn hier nogal veel mensen die roepen dat ze liever alle flitspalen opblazen en naar de klote helpen :Z . ik vind dit gewoon stom :r . jullie hebben gelijk als je zegt dat de staat het dan vanzelf een keertje opgeeft die dingen te vernieuwen, kijk maar naar brabant (of waar dat dan ook was)

maar wat dan? dan vervangen ze die palen dus niet meer maar gaan ze 2 of 3 keer zo hard controleren met een mobiele flitser |(
nou ik weet het wel, geef mij maar een paal waarvan ik precies weet waar ie staat dan een gatsotje dat elke keer weer ergens anders staat.

ps. baksteen geef eens duidelijkheid over het volgende. als een agent op een dienstmotor (dus niet prive) tijdens diensttijd geflitst wordt, krijgt ie volgens mij hier niks over te horen. ik geloof dat die bekeuringen niet eens bij het korps aankomen?

Als ik DIK geflitst ben wat veel eurie's gaat kosten.. en die paal is binnen handbereik.. dan gaat die paal eraan. Daar wil ik best een burn bandje voor op offeren die ik nog op zolder heb. Is niet zo moeilijk die keuze... of veel euries betalen / rijbewijs kwijt. Of even een kannetje benzine halen... en een lekker vuurtje stoken }) en je rijbewijs / euries besparen. Enigste wat ik goedkeur: Flitspaal vandalisme :]

Keep on riding




Nederland :r :r :r

En ja als ik de mogelijkheid ben ik hier weg! Opgestapelde mierenhoop :r
 
Graag ff een kleine reactie aan Baksteen,

Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens Baksteen, alleen kan ik mij de frustratie voorstellen als je op de weg rijd en de pakkans is niet alleen maar gewoon Groot, maar honderd %, dat je wordt gepakt op (zelfs geringe) overtredingen.
Als ik zo vrij mag zijn dit forum een filosofisch accentje te geven wil ik graag de volgende stelling poneren:
Vrijheid is: de vrijheid hebben af en toe willens en wetens de wet in geringe mate kunnen overtreden, EN ERMEE WEG KUNNEN KOMEN (af en toe dus).
Als dit niet meer kan kunnen we spreken van een (wellicht goed bedoelde) politiestaat.
Met al mijn respect voor andersdenkenden!!
 
Ik denk dat ik nu serieus ga worden .
Ik vind het goed dat er flitspalen zijn , ik blijf gewoon mijn bekeuringen op tijd betalen .
Politie en natuurlijk de staat moeten toch ook leven .
En er heerst crisis nou in het land dus hiermee heb ik wel een goed gevoel
met mijn bekeuringen help ik dit land een beetje .

Het is allemaal niet zo erg als het lijkt .
Nederland is gewoon een echt goed verzorgd land en het is prettig om hier te mogen zijn .

Ik blijf wel mijn motor rijden en gewoon 120 km/uur op de snelweg .
En 50 in de bebouwde kom .
Zo slijt ik ook veel minder banden en de motor blijft langer mooi .

Ik vind politie heel belangrijk en de programas zoals blik op de weg zijn ook echt terecht .

Mensen moeten gewoon rustiger rijden als ik soms op de snelweg van die mensen zie die gewoon erg onverantwoord 130 km/uur rijden terwijl 120 netjes aangegeven staat op de borden word ik echt misselijk ..

Eigenlijk moeten we met zn allen 110 gaan rijden , of 90 .
Dan is er minder uitstoot en milieu is ook beter en we verbruiken veel minder benzine .

Kom op jongens lever je snelle motors in wat moeten we ermee het kost ons
alleen maar geld en onze levens ook .

We moeten allemaal suzuki altos gaan rijden .

Lang leve de koningin en onze lieve maar toch stoere minister president Balkenende

Hiep Hiep Hoeraa
 
Terug
Bovenaan Onderaan