32 KM te hard € 205,00 !

rocketeer

MF'er
6 jun 2003
111
1
Sliedrecht
Bij het uitrijden van Nijmegen richting A73 even niet opgelet |( Het laatste verkeerslicht stond op groen en met de snelweg in het zicht dus het gas er op. Ik had de flitspaal wel gezien maar niet gerealiseerd dat die ook voor snelheid zou flitsen. Meestal hebben ze dan ook van die felle strepen en kleuren. De vijf motormaten die achter me reden zijn ook allemaal geflitst. Weer een lekkere donatie voor de staatskas :(
 
Moeten we over elke lullige bekeuring een nieuw topic openen :?

Ja dus. ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij het uitrijden van Nijmegen richting A73 even niet opgelet |( Het laatste verkeerslicht stond op groen en met de snelweg in het zicht dus het gas er op. Ik had de flitspaal wel gezien maar niet gerealiseerd dat die ook voor snelheid zou flitsen. Meestal hebben ze dan ook van die felle strepen en kleuren. De vijf motormaten die achter me reden zijn ook allemaal geflitst. Weer een lekkere donatie voor de staatskas :(

:} me klantenkaart werkt bij het cjib.. ben laatst door onopvallende nsb mondeo gepakt.. voor gemiddeld 133 waar je 100 mag... 145 pleuro :z

Gister ook weer 95 pleuro gehad.. voor rechts inhalen.. dus hij gaat weer lekker deze maand B| .

 
Ten eerste: er staat niet dat het motoragenten zijn ;)
Ten tweede: denk je dat een agent die geflitst wordt, niet hoeft te betalen?

solly velkeeld gelezen.
dacht dat er 'motoragenten stond' maar er staat dus motormaten O-)

ten tweede. agenten hoeven niet te betalen als ze op de dienstfiets rijden nee. maar ik had het dus gewoon verkeerd gelezen.
 
Moeten we over elke lullige bekeuring een nieuw topic openen :?

Ja dus. ....

IK vind deze het vermelden wel waard O-) . Niet die pietleuterige boetes van 4o euri. Maar bijna 450 gulden (in de oude economie) is best een nette score ;)

Welkom in het clubje van verkeerscriminelen :P
 
IK vind deze het vermelden wel waard O-) . Niet die pietleuterige boetes van 4o euri. Maar bijna 450 gulden (in de oude economie) is best een nette score ;)

Welkom in het clubje van verkeerscriminelen :P
:^

Vooral ook omdat het maal 6 is... dank dank dank voor deze donatie die weer in het begrotingstekort gepompt kan worden :} :P
 
Dat is natuurlijk onzin.
Als ze de maximum snelheid overschrijden, zullen ze toch echt een goede reden moeten hebben om de overschrijding te rechtvaardigen.
Nee hoor. Als ze constant 80 rijden waar je 80 mag, blijven ze constant in hetzelfde verkeer zitten. Daarom mogen ze harder rijden dan normaal toegestaan en hoeft men geen boetes te betalen.

dacht ik
 
Nee hoor. Als ze constant 80 rijden waar je 80 mag, blijven ze constant in hetzelfde verkeer zitten. Daarom mogen ze harder rijden dan normaal toegestaan en hoeft men geen boetes te betalen.

dacht ik

Dat is dus een gegronde reden, maar als ze op een verlaten weg vrolijk langs een flitspaal rijden, dan komt die bekeuring echt wel aan.
En vervolgens worden er vragen gesteld over hoe en wat.
 
:} me klantenkaart werkt bij het cjib.. ben laatst door onopvallende nsb mondeo gepakt.. voor gemiddeld 133 waar je 100 mag... 145 pleuro :z

Gister ook weer 95 pleuro gehad.. voor rechts inhalen.. dus hij gaat weer lekker deze maand B| .
Tsja, zo wordt motorrijden een dure hobby....
 
A73, snelweg op en net voor het verkeerslicht harder gaan rijden als je zo een sjonnie naast je hebt.
Meestal trappen ze er nog in ook }) , maar heb er ook gehad die wel op de rem trapten vlak bij de paal.
 
Nee hoor. Als ze constant 80 rijden waar je 80 mag, blijven ze constant in hetzelfde verkeer zitten. Daarom mogen ze harder rijden dan normaal toegestaan en hoeft men geen boetes te betalen.

dacht ik

Mja.. je kan het ook anders zien.. als ze te hard rijden rijden ze 'mee' met de snelheidsovertreders en zullen ze die niet zien.. rijden ze precies de snelheid, dan worden ze juist ingehaald door deze 'snelheidsduivels' en kunnen ze daar wat aan doen ;)

it's all a matter of perspective
 
Op de eerste plaat foto's opvragen, geen uit of afgeknipte foto's maar de hele foto..
Als er zoals je zegt 5 man tegelijk gefotografeerd is, dan moet je op de foto's opletten of er niet meer of delen van je maten te zien is. Jij hoeft niet te bewijzen dat jij niet te hard reed, maar ZIJ moeten bewijzen dat jij degene bent op de foto die te hard rijdt. Dus in zo'n geval altijd foto opvragen.
Als wij te hard rijden, (gebeurt wel een dat we door de snelheid niet zien dat we al in Nederland zitten) dan altijd met z'n 2e naast elkaar, niet te fotograveren It was'nt me O-)

Dan voor wat betreft die flitspaal, die staat inderdaad 10 meter voor het begin van de snelweg, en als je die tegenmoet rijdt is het net een lasapparaat, blijft maar flitsen. Is volgens mij de enigste flitspaal die continue bemand wordt om het rolletje te wisselen.
Het frapante hieraan was dat toen er onlangs een instructeur van onze hermandad geflits werd, hij het voor liet komen , onder het mom van hier kun je onmogelijk zien dat je nog in de bebouwde kom rijdt, en die zak kreeg nog gelijk ook, en elk ander bezwaar werd gewoon van tafel geveegd.. rechtsongelijkheid nee hoor gewoon vier handen op een buik .
Er is al zoveel over die paal geschreven, maar er gehoor aan geven dat dit alleen maar een zakkenvuller is, denk het niet gewoon laten flitsen dat K*Tding.....tenminste totdat er weer een pooier van spee wordt geflitst, dan kunnen ze wel weer even de overtreder "gelijk" geven BAH
 
Jongens waarom zo moelijk doen .
Je wist dat je en je 5 vrienden geflitst waren dat is opgeteld bijna 1200 euro
ofwel 2500 gulden .

Dit is voor mij al een reden om s'nachts effe terug te komen en dat ding op te blazen .

Hell ik zou wel iemand neerknallen en opeten voor dat geld laat staan een flitskast ruineren .

Dus alles wat je kapot kunt maken wat van deze kut staat is gewoon doen .
Vuile kut antimotor land met hun klote kut beleid .
Pluk me maar kaal tot dat ik mijn onderbroek te koop aanbied .

Mijn droom is om zo een flitskast samen met de paal in de Balkenende's reet te steken om zo zijn ontbijt te kunnen fotograferen .
 
Die boel moeten ze privatiseren ..ga ik zwart verbaliseren ...gouwe handel zoals ze in den haag sjaggen...dat wor sjakken vhullehhh
 
Terug
Bovenaan Onderaan