Motoraanhanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albert156sw

Rookie
5 okt 2011
17
0
Te koop.
Motor aanhanger. We hebben de trailer zelf gemaakt.
Niet moeders mooiste in de verf, maar wel goed en hard, kan 2 motoren vervoeren.
Met beugels aan de voorkant waar tot 140/70r maat voorband inpast. Verder genoeg ophangpunten om de motoren vast te sjorren.
Verlichting werkt uitstekend.
Inclusief aluminium oprijplaat welke onder de aanhanger weg gehangen kan worden.
Banden 2 jaar geleden vervangen en met goede reserve band.
Met oplooprem en 1000 kg as.

Gaat weg wegens ruimte tekort en aanschaf kleinere

TEAB, bel 0629560933/0522472375



 
Voor welke MF prijs mag de aanhanger weg. want ben namelijk nog steeds opzoek naar 1.
Wil graag zelf 1 gaan opknappen.
 
Vooruit Arne omdat jij het bent...150 euro maar dat is dan wel een vaste prijs.

Gr Albert (van Renessa)
 
Laatst bewerkt:
Idd een caravan. Dus een mooie zware as.
Woonplaats op MP is die van m`n vader. Daar staat de trailer en hij gebruikt hem ook het meest.
 
ah.. vandaar..

denk er nog even over na... moet nog wel het één en ander aan gebeuren namelijk.....

succes met de verkoop!!

Hoe ist verder trouwens?

Idd een caravan. Dus een mooie zware as.
Woonplaats op MP is die van m`n vader. Daar staat de trailer en hij gebruikt hem ook het meest.
 
Denk er nog maar even over na. Er hoeft alleen maar een kwastje bijlangs. Ding rolt verders prima.
Hier alles best. Business as usual.
 
voor alleen toepassing als motoraanhanger klopt dat.. maar wil er dan ook een "normale" aanhanger van maken... dus dan zit er ook nog wel wat laswerk aan...

Denk er nog maar even over na. Er hoeft alleen maar een kwastje bijlangs. Ding rolt verders prima.
Hier alles best. Business as usual.
 
Ik hoorde net dat je m`n ouders gebeld had, voor de aanhanger. Ik geloof dat ze niet helemaal begrepen dat je daarvoor belde. Probeer het nog maar eens op dat nummer en meld maar dat je voor de aanhanger belt.
M`n pa (Luut) heeft de nodige info wel.

edit; ik hoor net dat de aanhanger o.v.b. verkocht is. Maar soms komen de mensen niet opdagen. Dus voor info kan je altijd bellen
 
Laatst bewerkt:
Ik hoorde net dat je m`n ouders gebeld had, voor de aanhanger. Ik geloof dat ze niet helemaal begrepen dat je daarvoor belde. Probeer het nog maar eens op dat nummer en meld maar dat je voor de aanhanger belt.
M`n pa (Luut) heeft de nodige info wel.

edit; ik hoor net dat de aanhanger o.v.b. verkocht is. Maar soms komen de mensen niet opdagen. Dus voor info kan je altijd bellen

ik had jou voicemail ingetetterd...... had je nummer van william... .... had idd je vader ook al aan de lijn...... ik dacht ik handel het wel wel met jou af....


Mocht hij niet verkocht zijn... dan heb ik nog wel interesse.... *D Laat maar even weten dan.... m'n nummer staat op je voicemail....

Gaan we nog een keer een tocht maken? :] Zal wel van het voorjaar worden dan..... :Y
 
Moi Arne,

M`n tel lag uiteraard nog in den Alfa. Mocht de aanhanger dit weekend niet weg gaan laat ik je dit weten. Ding wordt voornamelijk door m`n vader gebruikt en staat daar ook. Dus het beste kan je dan toch contact met hem opnemen. Hoe krijg ik trouwens automatische notificatie als in dit topic een bericht geplaatst word?
Een ritje is altijd goed! Idd zal het dan voorjaar worden. Houden we even warm Harm!

@Gekventje; Doe nie zo gek joh :+
 
notificatie: rechts bovenaan op deze pagina staat een enveloppe.
Er op klikken en de rest wijst zichzelf :)
 
heui Appie!

Laat maar even weten aankomend weekend....

Gewoon weer eens te traag geweest... :Y B| B|

Kallum an doen!

Moi Arne,

M`n tel lag uiteraard nog in den Alfa. Mocht de aanhanger dit weekend niet weg gaan laat ik je dit weten. Ding wordt voornamelijk door m`n vader gebruikt en staat daar ook. Dus het beste kan je dan toch contact met hem opnemen. Hoe krijg ik trouwens automatische notificatie als in dit topic een bericht geplaatst word?
Een ritje is altijd goed! Idd zal het dan voorjaar worden. Houden we even warm Harm!

@Gekventje; Doe nie zo gek joh :+
 
Man in kwestie is nog niet op komen dagen. Weekend is natuurlijk nog niet voorbij, maar ik krijg een donkerbruin vermoeden dat het niet meer gaat gebeuren dit weekend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan