Piaggio Beverly Sporttouring 350cc met ABS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aboriginal

MF veteraan
14 apr 2008
1.486
3
Hier is die dan;

EICMA 2011 Preview: Piaggio Beverly SportTouring With New 350cc Engine, ABS and Traction Control - Motorcycle.com News


Piaggio aangekondigd dat het een nieuwe scooter te introduceren aan haar Beverly lijn met een volledig nieuwe 350cc motor en ABS en tractiecontrole.

Beter bekend in de VS als de BV, het Beverly lijn is een van de Piaggio's best verkochte scooter gezinnen met meer dan 310.000 verkochte exemplaren sinds 2001. Hier in de VS, is Piaggio biedt momenteel 278cc en 460cc versies, terwijl andere markten krijgt ook een 125cc versie.

Ingesteld op debuut op de 2011 EICMA show in Milaan, zal de nieuwe 2012 Piaggio Beverly 350 SportTouring debuut van een nieuwe motor Piaggio claims biedt de prestaties van een 400cc motor, maar de kleinere afmetingen, gewicht en uitstoot als een 300cc motor.

Piaggio claims een vermogen van 33 pk van de 350cc motor, in vergelijking met 22hp van de 278cc motor en 39 pk van de 460cc motor.

Beweren een primeur voor een productie-scooter, is Piaggio ook inrichting van het Beverly SportTouring 350 met anti-ABS en ASR traction controle.

De 2012 Piaggio Beverly SportTouring 350 zal beschikbaar zijn voor verkoop worden direct na de officiële presentatie op 08 november EICMA. VS beschikbaarheid is nog niet aangekondigd, maar als het komt naar het westen, verwachten dat de Beverly SportTouring 350 (BV 350?) Ofwel laat komen in 2012 of als een 2013 model.

[Bron: Piaggio]

Categorie: Piaggio Scooter
Tags: 2011 EICMA , 2012 , Beverly , Beverly sporttouring , Beverly sporttouring 350 , bv , EICMA , milaan , Piaggio , Scooter

Update 21-08-2012 aantal in bezitters;

Mish wit
Thoyen zwart
Brabander zwart
Rvwijk wit met rood zadel
Josgp rood
Darthfeter wit
Bmw1200rt wit
Molenaar zwart
Markie22 blauw
Rvandereem wit
Ewoflenbuttel rood
Groverklep blauw (+wit,+blauw)
Hollandais v grijs
Motorfietsert wit
Domi63 zwart
Inekeakse grijs
Scooterantwerpen blauw
Doume zwart
Collega Jan wit
PBST-350 Kleur?
Dmonster wit
Aboriginal n zwartuh
Mteun-03 zwart
Pilotbiker kleur?


Veelbelovend!!!!!
 
Laatst bewerkt:
33 pk dat is niet misselijk. en ruimte om een dikke ketting door het wiel te halen.
honda sh 300 worden zo straks niet meer vekocht.
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding! Lijkt me wel wat: zwarte velgen, zwarte kappen, rood zadel. En 33 pk is zeker niet misselijk. Wezenlijk verschil met de nu zeer gangbare 250cc's met +-22pk.

Misser: geen RVS uitlaat.

Ben zeker benieuwd naar de prijs. Hopelijk ligt die dichter bij de 250-300cc scooters dan bij die van de 400cc+ scooters. Piaggio kennende echter...
 
.
full
 
Het lange wachten kan beginnen,voordat er 1 voor een proefrit klaarstaat,
ik denk pas volgend voorjaar,maar ik ben rete enthousiast.......
 
Dit worden echt interessante motoren. 33 pk is zeker voor zo'n formaat scoot, erg veel. Als dan het gewiocht ook nog binnen de perken blijft, dan kan het een topper worden.
 
Enigste minpuntje voor zover vind ik de enkele schijf aan de voorzijde,vind 'm dan beetje kaal,
bij de Sportcity is dat net dat puntje op de I.
 
kan niet w88 zo blokje onder me runner te bouwen :P
dat er maar snel 1 totalloss gereden mag worden ;)
 
Technische specificaties


monocylindre 4T, simple ACT et 4 soupapes 4T-cilinder, SOHC vier kleppen
330 cm3 330 cm3 alésage x course : 78 mm / 69 mm boring x slag: 78 mm / 69 mm
puissance 33,3 ch (24.5 kW) à 8 250 tr/min Vermogen 33,3 pk (24,5 kW) bij 8.250 omw / min couple 3,23 daN.m à 6 250 tr/min paar op 3,23 daN.m 6250 omw / min
alimentation par injection électronique Elektronische brandstofinjectie
refroidissement liquide vloeistofkoeling
embrayage multidisques en bain d'huile lamellenkoppeling in oliebad
cadre ouvert en tube d'acier open frame in stalen buis
suspension AV : fourche télescopique hydraulique diam. Voorvering: Hydraulische telescoopvork diam. 35-mm, déb. 35-mm, deb. 90 mm 90 mm
suspension AR : 2 amortisseurs réglables en précharge (4 positions), déb. Vering achter: twee schokdempers verstelbaar voor veervoorspanning (4 posities), deb. 81 mm 81 mm
frein AV disque 300 mm /étrier 3 pistons Voorrem 300 mm schijf / remklauw zuigers 3
frein AR disque 240 mm /étrier 2 piston Achterrem 240 mm schijf / zuiger 2
Système combiné ou ABS pouvant être associé à l'ASR (antidérapage) Combined ABS-systeem of dat kan worden geassocieerd met het ASR (stabiliteitscontrole)
pneu AV 110/70 x 16 110/70 x 16 voorband
pneu AR 150/70 x 14 150/70 x 14 achterband
longueur x largeur 2 215 mm x 760 mm lengte x breedte 2 215 mm x 760 mm
empattement 1 560 mm wielbasis 1560 mm
hauteur de selle 795 mm zithoogte 795 mm
réservoir 13 litres 13-liter tank poids en ordre de marche 177 Kg Rijklaar gewicht 177 Kg
conso constructeur : 30,5 km/l (3,33 l/100 km) geconsolideerde fabrikant: 30.5 km / l (3,33 l/100 km)

Bron: http://www.scooter-station.com/Nouveaute-scooter-2012-Piaggio-Beverly-Sport.html

Meer foto's: http://www.scootermania.es/blog/piaggio-beverly-350-ie-fotos/?pid=1191
 
Laatst bewerkt:
joeyverveer,
Nou lekker dan,
Sorry, wordt van deze opmerking beetje pissig.

Als ik je tegenkom pak ik je minimaal bij je oren ook al ben 1.90 en 150 kg :(
 
Laatst bewerkt:
Vox schreef op 20 oktober 2011 @ 14:50~[/message]:~[/b]
Technische specificaties

monocylindre 4T, simple ACT et 4 soupapes 4T-cilinder, SOHC vier kleppen
330 cm3 330 cm3 alésage x course : 78 mm / 69 mm boring x slag: 78 mm / 69 mm
puissance 33,3 ch (24.5 kW) à 8 250 tr/min Vermogen 33,3 pk (24,5 kW) bij 8.250 omw / min couple 3,23 daN.m à 6 250 tr/min paar op 3,23 daN.m 6250 omw / min

Zit beetje hoog, max vermogen.
Vond ik bij de Cube minder prettig omdat je hoog in de toeren moet komen / blijven.
Zo rond 7500 bevalt mij beter ( SRmax300 )
 
Hm, bij mij trekt die harder bij de 8000 hoor bert ;)

1 schijfrem lijkt me niet afdoende, maar abs en asr is top :)

remmen zijn wel 3 klauws? Das mooi
 
Laatst bewerkt:
joeyverveer,
Nou lekker dan,
Sorry, wordt van deze opmerking beetje pissig.

Als ik je tegenkom pak ik je minimaal bij je oren ook al ben 1.90 en 150 kg :(

dus niet direct aan iemand gerelateerd.
van mij part staat dat ding geparkeerd en ramt iemand dat gebakkie verschrikkelijk
ik wil gewoon de techniek hebben en die onder mijn lichte brommert monteren.
kan ik eindelijk is die 500cc voorbij op me gebakkie :P'

dus sorry boys, no offence.... als iemand me gewoon een blok tegen een leuke prijs kan leveren ook goed ;)
 


Optisch is er niet zoveel vernieuwd lijkt me,
meer onderhuids dus...........
 
dus niet direct aan iemand gerelateerd.
van mij part staat dat ding geparkeerd en ramt iemand dat gebakkie verschrikkelijk
ik wil gewoon de techniek hebben en die onder mijn lichte brommert monteren.
kan ik eindelijk is die 500cc voorbij op me gebakkie :P'
dus sorry boys, no offence.... als iemand me gewoon een blok tegen een leuke prijs kan leveren ook goed ;)
Dat begreep ik natuurlijk wel,
maar er zijn hier mensen die al eens zoiets aan den lijve hebben meegemaakt en door heel erg veel geluk, nog op deze aardkloot verder mogen lopen.
Zo een opmerking kan dan herinneringen opwekken waar je niet echt blij van wordt.

You get my drift, vrind ?
 
joeyverveer,
Zal ik jouw eens haarfijn uitleggen hoe het voelt als je achter een rij auto's stilstaand voor een stoplicht door een achteropkomende auto je scooter wordt total loss geramd en je met een boog achterover smakt en op het asfalt belandt?
Ik begrijp dat het niet helemaal je bedoeling was je op deze manier uit te laten maar bedenk je volgende keer als je zoiets schrijft minstens twee keer!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan