Revival "R"

pruttelaap

Die hard MF'er
21 sep 2010
434
0
westside
Zal deze ook alvast maar plaatsen, zoals de titel al zegt, het gaat om een 1992 suzuki gsxR750--->met een 1127oliekoeler . Niks bijzonders dus. Dit wordt een beetje een tussendoor projectje, verder helemaal geen planning, ideeen of wat dan ook. Voorlopig eerst even met een 750 erin, later dan de 1127 ik tzt een beetje wil gaan modifyen :Y

Kleurstelling ben ik eigenlijk wel al uit, dat wordt wit/zwart. Kontje op de foto's komt er niet op, ik wilde eigenlijk de gsx kont erop hebben, echter met passen zondag is ie van de motor gevallen en is het glas/reflector kapot gegaan |( ..........Je kent het wel(of niet), ligt al maanden in de weg , voorzichtig elke keer wegleggen, en dan toch......gvd@$#&^%# '(

dus maar op zoek naar OF een nieuwe reflector, OF ergens een ander leuk kontje zien te scoren

foto's
Afb0718.jpg

Afb0710.jpg

Afb0708.jpg

Afb0712.jpg


laterssss :W
 
druk weekend gehad, maar toch wel wat kunnen doen :)

750 blok erin gelepeld en stuurtje geplaatst, voorvork blijkt thv de kroonplaat 52 mm te zijn, en dat is toch net iets dikker dan de voorvork die in de gsx1100 komt (50mm van de 750 uit 1992)....... zou het te maken hebben dat de ene misschien van een waterkoeler is geweest :? maar oke... maakt ook niet uit verder

Afb0739.jpg

Afb0752.jpg

Afb0754.jpg

Afb0753.jpg


En ik ga toch maar eens kijken voor zo'n vierkant (duits) kontje,

scheinwerfermaske mit blauglass ist unterweg (hoop ik)
7834_12.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Das wird ein supertolles, ganz geile streetfighter man! Wirklich super, mit deutschem arsch und scheinwerfermaske!

Met andere woorden: hij word weer te gek!
 
Laatst bewerkt:
Een katana kuip staat hier ook heel mooi bij denk ik
Ik heb zo'n koplamp (zonder de kuip) op mijn motortje en ik hoop voor je dat je niet van plan bent in het donker te gaan rijden
 
dus met anderen woorden ..die lamp is ruk ??

dacht ook aan zo iet voor op de bike te kopen (later)..

:W aap..

mooi projectje :Y
ga hem volgen..
 
ziet er allemaal weer geweldig uit! heb dat kuipje ook meegenomen bij fighterama voor me aankomende project!
Succes met de verdere verbouwing!
 
Het grotere broertje van de 400;) zal binnenkort een topic openen.
@pruttelaap, sorry voor de vervuiling:P
 
Kuipje is afgelopen woensdag al gebracht, dus zaterdag ff snel gemonteerd.
Afb0778.jpg

Afb0760.jpg


Van mieluh :W heb ik een fototje gekregen, hoe bij hem het subframe was gemonteerd
dus dit een beetje nagemaakt en hier en daar een hechtje gegeven, dit is nog niet definitief, omdat ik nog geen tail heb, het sub frame is (hoop ik) in ieder geval wel stevig genoeg om mij te dragen (96 kilo) De oplettende lezer ziet trouwens dat het subframe ook nog niet helemaal in het midden staat, dit komt goed


Afb0773.jpg

Afb0769.jpg


En tja.....Ik wilde ook graag weten of het motorblok het wel zou doen, want die had ik toendertijd bij de koop van de motor er bij gekregen, dus met 4 draden de cdi/bobines aangesloten, de 2 signaaldraden op de standaard steker gezet en even tijdelijk via de rechter stuurschakelaar de handel geschakeld. Het contactslot laat ik trouwens helemaal vervallen... en verdomd, het werkt. 2 x starten en de motor liep *O*

Afb0768.jpg

Afb0767.jpg


Stand van zaken tot dusverre

Afb0761.jpg

Afb0762.jpg


En nog eentje met mn vriend 8-)
Afb0766.jpg


latersss
 
Laatst bewerkt:
ah!

chef bewaking houdt de boel in de gaten zie ik :9


---------

Kontje staat m goed, lekker old school :Y
 
Subframe komt me bekent voor. :+
gsx1100 kontje smoelt zeker goed maar vind dat kinderachtige kuipje er voor geen meter bij passen.(Sorry,moest ik effe kwijt :X )

Zal wel te oud voor dat spul worden......... ;)
 
Laatst bewerkt:
Subframe komt me bekent voor. :+
gsx1100 kontje smoelt zeker goed maar vind dat kinderachtige kuipje er voor geen meter bij passen.(Sorry,moest ik effe kwijt :X )

Zal wel te oud voor dat spul worden......... ;)
rolleye0013.gif


echt......ik waardeer jullie eerlijkheid, maar het heeft, denk ik, niks met leeftijd te maken, maar meer met smaak.............. alhoewel?

De midlifecrisis is een psychologisch begrip, dat weergeeft dat mensen in de periode tussen de 35 en 50 jaar geconfronteerd kunnen raken met zingevingsvraagstukken en daardoor uit balans kunnen worden gebracht. De term werd geïntroduceerd in 1965 door Elliott Jaques

zou ik dan misschien hier last van hebben
confused0020.gif




stelletje ouwe l****n 8-)
 
_O- _O- _O- Ik zie dat jij daar ook in valt kwa leeftijd! _O-
Ik dacht dat we weer met een jong broekje te maken hadden........ ;)
 
aloha :W

Zoals gezegd is dit een tussendoor projectje en indien mogelijk wil ik er van de zomer mee gaan rijden, zonder al te veel aanpassingen, dus het moet allemaal redelijk simpel (lees snel) te maken zijn........ :X dus om de GSX kont er op te zetten wordt me voor nu gewoon te veel werk

Via via heb ik voor nu, een R6 (of R1 dat weet ik niet) kont kunnen overnemen, niet echt ideaal (no offence trouwens Emiel) maar oke, voor nu vindt ik het wel ff oke

resultaat tot nu

Afb0796.jpg


moet nog wel een tikje korter gemaakt worden
Afb0780.jpg


Afb0792.jpg


Afb0791.jpg


ff met de uitlaten
Afb0804.jpg


Afb0806.jpg

op deze manier de uitlaten gaat m denk ik niet worden
sad0020.gif




latersss

:j
 
Terug
Bovenaan Onderaan