sp1/2 of ex sp rijders meeting 2012

welke data komt iedereen het beste uit??

  • 18/19/20 mei

    Stemmen: 7 100,0%
  • 25/26/27 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1/2/3 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7

nithwith

MF veteraan
23 apr 2007
5.199
0
mierlo
Hallo allen


ook komend jaar moet er weer een meeting komen. ook al zijn er een aantal die geen SP meer onder de kont hebben.

spmeeting20104.jpg

By nithwith at 2010-08-08

We kunnen we crashen in het sp honk in limburg of bij weinig mensen bij pralientje.
maar eerst moeten we kijken hoeveel mensen mee willen en kunnen, en welke datum we plannen.

spmeeting20102.jpg

By nithwith at 2010-08-08


dus wie wil er mee. en wie heeft data als idee!!!
 
Laatst bewerkt:
ik wil er wel een keer bij zijn iig.
zal me eerste keer worden maar vind het nu al leuk :Y
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard ben ik er bij! Gezellig!

Eens kijken naar de data:
- 18/19/20 mei
- 25/26/27 mei
- 1/2/3 juni

Is dat wat? Duurt wel nog even, maar met de kans op wat warmer weer.....
 
Ik wil erg graag een keer mee, en voor nu heb ik in de eerste 2 opties nog geen plannen... Eerste weekend komt het beste uit!
Is 'te een idee om zo'n poll op te zetten? Ik zou alleen niet weten hoe dat moet....
Grtzzzz Roel
 
Ik ben ook weer van de partij

Mij lijkt mei wel ok.

De afgelopen 2 jaar hebben we telkens een mooie voorzomer gehad en viel de zomer een beetje tegen.

Maar wanneer dan ook ik neem er gewoon vrij voor. *D
 
pol staat er op.

Ik moet ook nog kijken wanneer ik kan inverband met werk en mijn competitie.

laat je horen.
 
Ik heb net op het eerste weekend gestemd ( des te korter hoeven we te wachten). Ik heb trouwens helemaal geen rekening gehouden met mei vakanties ed.
En ik zie ook dat mijn stem nog niet geregistreerd wordt via de ipheun....
 
jawel je stem staat erbij.

ik moet dus even kijken voor mij is mei vakantie wel fijn want anders mis ik weer veel denk ik.
 
de datum komt mij echt heel slecht uit.

het eerste weekend stuur ik rond in de eiffel
het tweede weekend ben ik met de fam. weg
het derde weekend ga ik trouwen.

ik heb ook nooit wat verd*mme.

dan het derde weekend maar.

(waarom doen me smillies het niet)
 
hoe zo meestal gaan wij ook de eifel in dus 1e weekeind is mooi dan zien we je daar wel., haahha
 
ik heb een optie op het scouting gebouw vast gelegd.... (voorals nog op het weekend van 18-20 mei)
 
Laatst bewerkt:
Ik schrijf me voor de helft in! :P (Wil er wel bij zijn, maar moet nog even kijken hoe alles loopt!)
 
Als het me lukt ga ik ook weer graag mee. Maar hangt even af van de zac wedstrijd kalender.
Dus ik hou het nog even in de gaten en kijk wel wat het wordt of stem begin volgend jaar.

:W
 
krijg net te horen dat het scouting gebouw al gereserveerd is op het hemelvaart weekend van 18-19-20 mei.
wellicht kunnen we wat anders regelen. Tm 4 personen kan ik thuis herbergen. Anders eens mijn ouders vragen.... die hebben plaats zat en zullen het waarschijnlijk geen probleem vinden om wat "stoere"bikers te herbergen.
 
Camperen kan natuurlijk ook.... maar kan me voorstellen dat wat luxe wel gewenst is. we zullen wel zien tzt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan