XTZ750 supertenere MEETING 20 (en 19) mei

Nomiis

MF veteraan
2 okt 2009
3.675
5
Roosendaal
XTZ750 supertenere meeting 20 (en 19) mei!!!!!!

(Is losgekoppeld van het XTZ750 forum, om te voorkomen dat dat wordt vervuild, wel graag in deze categorie laten staan, omdat hier de meeste XTZ70 eigenaren op bezoek komen. Moddereters, bedank alvast ;) )

Op een schitterende en centraal gelegen locatie kunnen wij, avonturiers en/of liefhebbers van de onnavolgbare en illustere XTZ750 elkaar ontmoeten.
Er is koffie, thee, bier e.d.. Broodjes kunnen zelfs verzorgd worden, het is geweldig. Een overdaad aan luxe voor onze edele ingewanden en achterwerken.
En dit alles gebeurd:

Wanneer:
20 mei
19 mei voor de vroegkomers

Activiteiten
20 mei: ontmoeting, koffie en 2 ritten. Een allroadrit en een on-roadrit.
19 mei: training rijden op onverhard (of het voorrijden van de allroadroute en tegelijkertijd de training). Daarna BBQ, kampvuur en bier.

Waar:
Camping het dijkje (zie gegevens hieronder)
Koffie €1 ,- ofzo
Overnachting: € 9,- p.p. inclusief alles
Overnachting in slaapcabine met eigen slaapzak: € 15,-. Met hun slaapzak € 17,-
Kampvuur, wel eigen hout meenemen
BBQ mag gewoon

Aanmelden.Wil je je aanmelden, stuur dan een mailtje naar XTZ750meeting@hotmail.nl
Je krijgt dan een mailtje terug met het verzoek een bedrag over te maken.

Voor de mensen die blijven slapen is dat € 33,- .
(9 euro voor overnachting, 6 euro voor ontbijt, 18 euro voor de barbeque)

Voor de mensen die niet overnachten is dat € 6,-


Verzekeren:
Alles valt onder je eigen risico en verzekering. Ik ben geen rechtspersoon of bestuursorgaan waarop het een en ander te claimen is. Ik verwacht geen mierenneukers onder ons, maar je weet maar nooit toch? Een disclaimertje hoort erbij tegenwoordig. -O-

Aanwezigen:

20 mei (joining the 20th of may):
1) Nomiis
2) Raymond W
3) ProDrive
4) d02500
5) Daan_M
6) IvoKim
7) Drafter (In Schotland)
8) Nollie66
9) Pockey UK
10) Sid UK
11) Hippie
12) Paetschman DE (Onder voorbehoud)
13) PekeEsu (Helaas wat vroeger weg)
14) Wico Pony gejat :(
15) Alfred.J
16) HookenIggy(Aan het avonturieren)
17) S10
18) Mattijs_W





19 mei (joining the 19th of may):
1) Nomiis
2) Daan_M
3) Ivokim (onder voorbehoud)
4) Drafter (Aan het avonturieren)
5) Nollie66
6) Raymond W
7) Pockey UK
8) Sid UK
9) Hippie
10) Paetschman DE (Onder Voorbehoud)
11) Wico (Onder voorbehoud) Brommer gejat
12) Alfred J
13) HookenIggy (Aan het avonturieren)
14) S10
15) ProDrive


Foto-A6PLSEZ6.jpg


2011%20BAM%203%20web.jpg


2011%20yama%206%20web.jpg




Motorcamping / Bed & Ontbijt 'het Dijkje'
Joop en Dia de Jonge
Rijnbandijk 6A
4024 BM Eck en Wiel
tel: 0344-694931 / 06-20282613 (Joop) / 06-24900533 (Dia)
e-mail: info@dijkje.nl
www.dijkje.nl
www.motorkamperen.nl
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig Nomiis! Ik ga zeker proberen er bij te zijn, zowel de 19e als de 20e. Er is eigenlijk maar één ding dat roet in het eten kan gooien, en dat is het feit dat ik op stage moet binnen afzienbare tijd. Maar aangezien ik nog niet weet wanneer, én nog niet waarheen: zet mij maar op de lijst!
 
De zaterdag gaat me zeker lukken. :Y
Alleen zal ik zondag om 16uur af moeten haken, om 18 uur verwachten ze me op t werk.

Maar dat lijkt me geen probleem.
 
Is er iemand in de buurt van "Het Dijkje " woont en er leuke plekjes weet waarlangs ik een route kan plannen (onroad)? Een stukje Rivierenland en een stukje Utrechtse Heuvelrug zou mooi zijn.
De route mag zo'n 4 tot 5 uur duren inclusief pauze. Het gaat met name om elkaar ook nog te kunnen spreken uiteraard en mooie plaatjes/filmpjes maken. Maar plekjes, die zijn het voornaamste. Van die plekjes die je anders nooooooit zou vinden. Let op, alleen on-road voor deze rit!
 
meld me ook aan voor beide dagen , weet alleen niet of ik vrij ben meld het nog wel

gr hippie
 
Zet mij er maar bij voor de 20e. Hoelaat begint de dag trouwens?

Eerlijk gezegd had ik over dat soort details nog niet nagedacht. :X

Ik ga voor halverwege februari nog een programmaatje maken. Het een en ander hangt af va het aantal aanmeldingen.
Er zit nu wel na te denken om voor de aanmeldingen een kleine aanbetaling te vragen. Die aanbetaling komt dan 1 op 1 over met de prijs voor koffie en een broodje.
Het is een kleine camping, dus ze gaan speciaal voor ons inkopen. Een beetje zekerheid dat mensen komen is dan wel prettig :Y .

Als de aanmeldingen voor de zaterdag zo doorgaan, moet ik gaan reserveren (het is namelijk hemelvaart weekend. Voor de campinggasten geldt dan een kleine aanbetaling (Kan nooit veel zijn als de nacht zelf € 9,- is) ;)
 
Ik zit er aan te denken om voor de meeting op 20 mei, de deelnemers een paar euro van tevoren te laten betalen zodat de camping koffie en een broodje kan inslaan. (Plus een beetje opdaag-garantie ;) ).
Staan jullie daar voor open? Ik beloof je dat ik er zelf geen cent aan verdien.

Ook ben ik door Komkommer op het idee gekomen (het was gewoon zijn idee) om de Dutch Tenere Association uit te nodigen om een paar ervaren rotten uit te lenen om ons te begeleiden op de offroadrit van zondag. In ruil kan ik een stand aanbieden voor informatie over onze machine, de tenere geschiedenis en een aantal zeer interessante jaarboeken e.d.

Ik kan dan wellicht ook onze duitse vrienden van Retro-raid uitnodigen om te kijken naar hun snuisterijen en hun voorbeeld-S10. Kedo wil misschien ook wel langskomen. Dan hebben we wel iets minder tijd om te rijden, maar meer tijd om er een meeting van te maken.

Hoe zien jullie dat zitten? Ik organiseer het, maar ik wil wel iet organiseren waar de meesten achter staan.

Hier mag je op deze suggesties reageren :9
 
Is goed.

:+




Ik zit er aan te denken om voor de meeting op 20 mei, de deelnemers een paar euro van tevoren te laten betalen zodat de camping koffie en een broodje kan inslaan. (Plus een beetje opdaag-garantie ;) ).
Staan jullie daar voor open? Ik beloof je dat ik er zelf geen cent aan verdien.

Vind ik persoonlijk geen probleem.

Ook ben ik door Komkommer op het idee gekomen (het was gewoon zijn idee) om de Dutch Tenere Association uit te nodigen om een paar ervaren rotten uit te lenen om ons te begeleiden op de offroadrit van zondag. In ruil kan ik een stand aanbieden voor informatie over onze machine, de tenere geschiedenis en een aantal zeer interessante jaarboeken e.d.

Geen probleem zolang ze maar op een S10 (750) komen.

Ik kan dan wellicht ook onze duitse vrienden van Retro-raid uitnodigen om te kijken naar hun snuisterijen en hun voorbeeld-S10.

Even contact zoeken met Boris (Ferzz) of Kallein van het Duitse Tenere forum. Volgens mij rijdt Boris op zo'n "voorbeeld" S10.

Kedo wil misschien ook wel langskomen. Dan hebben we wel iets minder tijd om te rijden, maar meer tijd om er een meeting van te maken.

Is dat niet te prestigieus?
 
Laatst bewerkt:
Wat is een voorbeeld S10?
Wat mij betreft is iedereen op een S10 welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Maar wat moet ik me precies voorstellen bij een bezoek van Kedo?
Aanbetalen lijkt me een uitstekend idee!
Goed bezig!
 
1 Wat is een voorbeeld S10?
2 Wat mij betreft is iedereen op een S10 welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
3 Maar wat moet ik me precies voorstellen bij een bezoek van Kedo?
4 Aanbetalen lijkt me een uitstekend idee!
Goed bezig!

1:
retroraid-adv-tc3a9nc3a9rc3a9_022.jpg

Veel van die meuk kan je kopen, dus voor hen is het leuke reclame. Voor ons nuttige info.

2:
Vind ik ook. Het moet zuiver S10-750 zijn.

3:
Stand met meuk die je dan kan bekijken en kopen. Zonder verzendkosten uiteraard. Bijvoorbeeld sturen, handkappen, windchermen, valbeugels enz enz. Geen idee of ze dat uberhaubt willen hoor..

4:
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan