Bandits On Tour 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

vester86

MF veteraan
6 aug 2007
12.859
115
tussen maas en waal
Beste bandieten,

Tijd om weer eens met een leuke club bandieten een weekendje mooie stuurwegen en prachtige uitzichten op te gaan zoeken

mcekol.jpg


Wanneer mag je mee??

- je rijdt op een bandit (doh)
- Je hebt in 2011 op een bandit gereden en wilt afscheid komen nemen van deze kei-gezellige club ;)

Wanneer gaan we:

zie hieronder

Waar gaan we heen?

voor dit jaar heb ik 3 ideeën, aangevuld met ideeën van andere bandieten.

Zwarte Woud

Eifel

Harz

Losse Ritjes

ff wat afspraken op een rij:

•Zorg dat je motor in orde is: in een weekend (nood)onderhoud regelen gaat niet werken. Liever een beurtje vantevoren, zorg voor goede remmen: we gaan immers wel de bergen in. Twijfel niet over je banden: monteer gewoon nieuwe
•De volgorde die bij het vertrek of na een stop ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er word niet ingehaald. Weet wie er voor je rijd maar ook wie er achter je rijd, wacht op ieder punt in de route waar twijfel kan zijn over de te volgen richting (kruisingen, splitsingen, rotondes) op de rijder achter je. Ga zo wachten dat je zeker weet dat degene die achter je rijdt jou ziet. Rijd pas verder als je zeker weet dat je gezien bent. De rijder achter je zet zijn knipperlicht aan waardoor je weet dat hij ook die richting op gaat. Op deze manier raken we niemand kwijt.
•in een noodgeval stop je meteen (dôh), als de nood minder hoog is, of omdat je degene achter je kwijt bent, zet je je koplamp uit. niet seinen met groot licht, dat heeft geen zin. als iedereen in de groep dat doet weet de voorrijder het snelste dat er wat aan de hand is en gestopt moet worden
•Rijdt je eigen tempo. Laat je niet verleiden om de rijder voor je bij te sloffen want voor je het weet rij je boven je kunnen en vlieg je eraf... Vertrouw erop dat men wel op je wacht.
•Laat je niet verleiden nét zo hard door de bocht te gaan als de rijder vóór je, rij je eigen snelheid.
•Rij voor jezelf. Bepaal zelf wanneer je kunt inhalen of oversteken, volg zeker niet zomaar de rijder vóór je.
•Rijdt baksteensgewijs (behalve in bochten), maar let op de onderlinge afstand.
•Iedereen die meerijdt gedraagt zich als een nette motorrijder. snel mag, asociaal niet.
 
Laatst bewerkt:
gereserveerd voor het Zwarte Woud

Het idee:

4 dagen richting zwarte woud (lang weekend)
31 mei t/m 3 juni

-Vester86
-unruled
-Empyrium
--rick-
-karazz
-WouterT
-Squishy
- dutchie90x
--- eigen gelegenheid ---
- lookslikeyou

De kamers zijn geboekt, 4 stuk van 2 personen.
zelfde als vorig jaar (zie foto uit de OP) want dat was best wel prima :Y
 
Laatst bewerkt:
gereserveerd voor De Eifel

het idee:

kamperen in de Eifel (hexenhaus??)
(en bij slecht weer slapen we lekker binnen ;) )

29 juni t/m 1 juli
-Vester
-unruled
--rick-
-dutchie
---ovb---
-wenko


6 juli t/m 8 juli
-vester
-dutchie90x
-unruled
--rick-
-karazz
---ovb---
-wenko

13 juli t/m 15 juli
-vester
-dutchie90x
-unruled
-empyrium
--rick-
-karazz
---ovb---
-wenko
 
Laatst bewerkt:
Hier alle losse ritjes en meetings op een rij

Duitsland 2-daagse

wat:
dag 1 heen, dag 2 terug
hotelovernachting
niks mee (behalve geld en een schone onderbroek).
veel kilometers maken op tempo (niet voor beginners).

wanneer: last minute, bij mooi weer.

Deelenemrs

-Vester86
-Unruled house
-Empyrium (31-07 t/m 01-08)
-karazz

gaarne aanmelding + tel-nr per PM, en even vermelden of je whatsapp hebt, maken we er een groepsgesprek van, of kan ik je bellen als ik wat ga boeken

----------------------------------------------------------------------------------------------

-Pre-meet (+BBQ)

"Begin van het seizoen rit" Utrechtse Heuvelrug Paasroute
Zondag 8 april
reserve: zondag 15 april

Verzamelen 12:00 bij Het Wapen Van Bunnik in..... Bunnik :+

dorpsstraat 9

- Vester86
- dutchie90x
- squishy??
- -rick-
- Unruled
- Stargazer
- Lookslikeyou ovb?


Route: (TomTom Bestand)

Route: (Garmin Bestand)
 
Laatst bewerkt:
Als ik kan ben ik er zeker weer bij! :Y

4 dagen zwarte woud is leuk, kamperen ben ik altijd voor. Moet dan wel geluk hebben dat het voor mij precies tussen m'n diensten door komt want m'n vakantie is al (vol) gepland. Daarom gaat 6 dagen sowieso niet lukken :N .
 
Als ik vrij kan krijgen ben ik zeker van de partij! *O*

Ik vind alle 3 de opties wel prima, maar denk dat 6 dagen een beetje lastig wordt met al die agenda's ;)
Vond de 4 dagen ZW wel voor herhaling vatbaar :Y

Misschien iets met hemelvaart doen? Valt net voor het weekend en dan zijn de meeste wel vrij ;) Dan heb je de do-vr-za-zo (17-20 mei)
 
Ga ik ff in de gaten houden, geen idee of het gaat lukken om vrij te krijgen gezien ik ook al een week in de Ardennen heb gepland en nog naar Afrika ga voor een week waarschijnlijk maar als het zou kunnen lijkt me het een leuk "tripje" :)
 
Als ik vrij kan krijgen ben ik zeker van de partij! *O*

Ik vind alle 3 de opties wel prima, maar denk dat 6 dagen een beetje lastig wordt met al die agenda's ;)
Vond de 4 dagen ZW wel voor herhaling vatbaar :Y

Misschien iets met hemelvaart doen? Valt net voor het weekend en dan zijn de meeste wel vrij ;) Dan heb je de do-vr-za-zo (17-20 mei)
hemelvaart zal je zelf moeten regelen, ik moet dan werken dus ik zal niet mee kunnen. (weekend wel vrij).
 
Volgens mij wilt er iemand graag naar het zwarte woud :P

Waarom pakken we niet in September is een keertje een heel ander gebied? Dat we daar 4 dagen pakken zodat we iets verder kunnen. Heb geen idee wat voor leuke gebieden er nog zijn, maar er zal vast wel wat te vinden zijn! (vogezen maybe??)
 
gereserveerd voor het Zwarte Woud

Het idee:

1: 4 dagen richting zwarte woud (lang weekend, do-zo of vr-ma)

Voorstel:
31 mei t/m 3 juni
1 juni t/m 4 juni

of

2: 6 dagen naar het zwarte woud (in een vakantie bijvoorbeeld) en daarin 2 hotels op 2 plekken aandoen. dus 3 dagen op plek 1 en 3 dagen op plek 2.

wie gaat er mee (optie 1)

-Vester86

Zwarte woud ga ik al heen van 6 juni t/m 20 juni (ongeveer). Dus ga niet nog een weekend ervoor er 4 dagen heen :P
 
gereserveerd voor De Eifel

het idee:

kamperen in de Eifel (hexenhaus??)
(en bij slecht weer slapen we lekker binnen ;) )

29 juni t/m 1 juli
6 juli t/m 8 juli
13 juli t/m 15 juli

Hier ga ik wel bij mee doen. Voorkeur ligt bij 6t/m8 of 13t/m15 omdat het anders best dicht bij mn 'echte' vakantie ligt. Als we 13t/m15 pakken kunnen we mn verjaardag daar vieren :D *O* (for the record: ben de 14e jarig)
 
Om af te maken waar je vorig jaar niet aan bent begonnen? ;)




iets met de dochter van de barvrouw...

Dat is misschien nog zelfs een goede van je ook! Zit nergens meer aan 'vast', dus waarom ook niet? :P

Alleen heb wel een probleem, ik denk dat degene met wie ik op vakantie ben het niet al te fijn vind als ik een dame in onze tent lok :+ _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan