Kouwe Klauwenrit Zwolle e.o

Gertie

MF veteraan
30 apr 2003
3.670
0
Zwolle (Overijssel)
Op zaterdag 18 februari is er de jaarlijkse Kouwe Klauwenrit. De rit zal ongeveer 100 km lang zijn en via GPS te rijden. Voor de liefhebber is de route ook op papier beschikbaar. De rit gaat onder alle omstandigheden door behalve als het glad (lees: sneeuw ligt of ijzel) is op de te rijden route. Ook als het gepekeld heeft, regent, vriest of anderszins ongemakkelijk is wordt er gereden. Het is een rit voor de "echte" doorrijder dus......... :+
Om de kou enigszins te weerstaan is er na terugkomst een superlekkere erwtensoep met worst. Voor vertrek is er voldoende koffie/thee met een plakje cake. Het start- en eindpunt is bij TT-Motoren in Zwolle, waarvoor hartelijk dank !! En met hartelijke dank aan Ted die voor mij de route middels Mapsource in ekaar heeft gezet.......... :} :}
Er zijn geen kosten aan verbonden. Je kunt de route ophalen vanaf 09.00 uur tot 10.00 uur. De erwtensoep is zolang de voorraad strekt en tot 16.30 uur. Graag vooraf opgeven, dit in verband met de hoeveelheid te regelen soep en cake. De inschrijving sluit op woensdag 15 februari a.s.

Nog even voor de volledigheid: Voor iedereen die gewoon komt aanwaaien, hartstikke gezellig, doen!! Alleen is de erwtensoep in eerste instantie bedoeld voor degenen die daadwerkelijk rijden............
De rit is geheel voor eigen risico en de organisator is nergens voor aansprakelijk.

De routes :

de GDB-route (standaard garmin):
http://members.home.nl/tedroben/KouweKlauweRit.gdb

de GPX-route, om om te zetten naar tomtom:
http://members.home.nl/tedroben/KouweKlauweRit.gpx

De KML-route, om te bekijken in google earth:
http://members.home.nl/tedroben/KouweKlauweRit.kml

Het zip-bestand, waarin alle 3 hierboven genoemde routes inzitten.
http://members.home.nl/tedroben/KouweKlauweRit.zip

Gertie
 
Laatst bewerkt:
*O* Ik noteer hem in de agenda, poging twee en hopelijk dit keer wel met (rijdende) motor :]
En anders kom ik gewoon effe een bakje koffie en soep ophalen :9

Is het de bedoeling om alleen te rijden of gaat er ook nog een gezamenlijke groep weg??
 
@Rebekka

De rit is van individueel karakter, er is geen voorrijder of zo. Je zou iets kunnen afspreken met anderen ofzo..................
 
Laatst bewerkt:
oeh ik kan niet 100% zeker zeggen dat ik mee kan.
ik word 14 februari geopereerd aan spataderen in de benen beide benen. en kan dan pas zeggen of ik mee kan die zaterdag of niet. ik hoop natuurlijk wel.

maar is het erg als ik het vrijdag ervoor laat weten of donderdag? kan nu wel zeggen ga mee. en straks kan ik niet eens lopen..
 
Kijk maar of je mee kunt Carlijn, de hoeveelheid inschrijvingen is niet zo heel belangrijk, het gaat me er een beetje om dat ik weet hoeveel mensen er komen, zodat ik rekening kan houden met het bestellen van de soep.

Geldt ook voor jou William. Als je wel komt, maar niet rijdt, is geen probleem, ik kan dan rekening houden met de bestelling.
 
ah leuk de KKRIT, meerijden denk ik niet, bakkie halen, denk het wel....!
super geregeld weer Gertie......
thumb.png
 
Gezellig! Ik zal er in de ochtend ff zijn, dan verplaats ik me richting binnenstad voor het carnavalsgebeuren......

Leuk dat je het weer organiseert!
 
Morge Gertie,
Wellicht is het makelijk om per link er bij te zetten voor welk systeem deze dan draait......??
 
Zijn voor verschillende systemen :)
GPX is een algemeen formaat, is ook in te lezen in google earth enzo. Die kun je in principe voor de meeste navigatiesystemen wel gebruiken.

GDB is voor Garmin Systemen.
 
nou ik kom ook wel even langs , en rijd de kkrit ook........

misschien wel leuk om met een groepje te gaan rijden ipv alleen

@gertie: heb je voor mij de route op papier ?? een bestandje die ik kan uitprinten ofzo ?? mag wel mailen naar Martendijkstra1979@hotmail punt com
 
kak...... B|



3x raden wie er toch moet werken...????





juist.... moi..! :(

probeer nog vrij te regelen, maar denk niet dat het gaat lukken.... -O-
 
op dit moment wordt er nog gewerkt aan de routebeschrijving. Het blijkt dat deze nog niet correct is. Zodra de definitieve (en correcte) versie er is, laat ik het weten.
 
De routes zijn aangepast door Ted en Ectholian en de links die er nu staan, zijn te gebruiken om de route te kunnen rijden..........

Mijn speciale dank gaat uit naar Ted en Ectholian zonder wie dit niet mogelijk zou zijn geweest............ :} :} :} :}
 
das balen voor je.....

maar scheelt mij waarschijnlijk een koppakking ;)


hahaha!!! :') daar kon je wel eens gelijk in hebben... :9


maar mssn dat ik toch nog aansluit... valt mssn wat te regelen :+

dus zet maar alvast wat in de bestelling bij TT Marten! :o })
 
begint zo onderhand meer een voorjaarsrit te worden, gezien de temperaturen van de laatste dagen...... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan