Rijden in Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denser

MF veteraan
2 aug 2002
5.803
1
Mijnsheerenland
Facebook
Zijn alle zeeuwse MF-ers een winterslaap aan het doen??

Vanvond ben ik op de bekende plekken, ik zie jullie wel verschijnen..... *D
 
Volgende keer ben ik er weer bij, vanavond zijn er weer een paar meldingen afgehandeld voor de MAG en dus kunnen we weer :]
 
Er lezen hier meer mensen mee dan alleen MF-ers...maar bij jou in de buurt in een bepaalde bocht welke in de volksmond ook wel naar een tabaksfirma wordt genoemd, dat is er één van....... *D Mail me maar even...das makkelijker...
 
Er lezen hier meer mensen mee dan alleen MF-ers...maar bij jou in de buurt in een bepaalde bocht welke in de volksmond ook wel naar een tabaksfirma wordt genoemd, dat is er één van....... *D Mail me maar even...das makkelijker...
denser, u've got mail .. BoZ is voor mij als belg ook aan me achterdeur, so..
:9~
 
Er lezen hier meer mensen mee dan alleen MF-ers...maar bij jou in de buurt in een bepaalde bocht welke in de volksmond ook wel naar een tabaksfirma wordt genoemd, dat is er één van....... *D Mail me maar even...das makkelijker...

Kap toch es met zulk soort dingen, zeg gewoon waar het op staat. je opent een topic, en nee we gaan zitten mailen :( |( .



D'r zijn er meer die wel wat over Zeeland willen weten. :]

Als het dan toch allemaal over de meel gaat: Mods, hij kan op slot :(
 
en als je dan rijden in zeeland als topic hebt ga dan niet over een bocht in het brabantse bergen op zoom lullen.. :(

Maar daar heb je wel een super bocht :9~
Met de ZZR met 170 op teller genomen met vriendin
achterop m'n motor dwarrelde wel een beetje. Werd
alleen ingehaald door 2 gsx-ren en een blauwe R1 :P .
Was toen ook op weg naar de zeeuwtjes alleen besloot
er toen n zatlap zijn auto om m'n brommerte parkeren.
Later nog een foto van het ongeluk met de
mail gehad (van motorfreak :} ).

mzzl'z Spank
 
Maar daar heb je wel een super bocht :9~
Met de ZZR met 170 op teller genomen met vriendin
achterop m'n motor dwarrelde wel een beetje. Werd
alleen ingehaald door 2 gsx-ren en een blauwe R1 :P .
Was toen ook op weg naar de zeeuwtjes alleen besloot
er toen n zatlap zijn auto om m'n brommerte parkeren.
Later nog een foto van het ongeluk met de
mail gehad (van motorfreak :} ).

mzzl'z Spank
Is het nog goed afgehandeld met de schade uit te keren bedrag........we hadden die kl**tzak eens even moeten spreken voor de blauwen hem hadden :(
 
Kap toch es met zulk soort dingen, zeg gewoon waar het op staat. je opent een topic, en nee we gaan zitten mailen :( |( .



D'r zijn er meer die wel wat over Zeeland willen weten. :]

Als het dan toch allemaal over de meel gaat: Mods, hij kan op slot :(

Ik zeg waar het op staat..ik wil nl geen extra aandacht van mn vrienden in het blauw.....en elke zeeuw weet op welke plekken ik doel, diegene die het niet weet (een brabander in dit geval) wil ik daar best op wijzen. Dat sommige mensen hier exact gaan aangeven waar ze in het oog van de wet verkeerde dingen gaan doen is niet bepaald slim.....

En rot op met je "kan op slot" :( , als dit topic je niet bevalt kom je er simpel weg toch niet kijken, en laat de zeeuwse MFers hier posten.... :X
 
en als je dan rijden in zeeland als topic hebt ga dan niet over een bocht in het brabantse bergen op zoom lullen.. :(

Hoezo??? Alleenrecht voor Eddie???...BOZ alleen voor de brabanders??...rot op zeg, die bochten sluiten aan op de "zeeuwse-route"...heb zelfs de indruk dat je geen idee hebt waar we het over hebben... |(
 
Maar daar heb je wel een super bocht :9~
Met de ZZR met 170 op teller genomen met vriendin
achterop m'n motor dwarrelde wel een beetje. Werd
alleen ingehaald door 2 gsx-ren en een blauwe R1 :P .
Was toen ook op weg naar de zeeuwtjes alleen besloot
er toen n zatlap zijn auto om m'n brommerte parkeren.
Later nog een foto van het ongeluk met de
mail gehad (van motorfreak :} ).

mzzl'z Spank

170???????????? wowwwwwwwwww.... :} :} Of bedoel je richting roosendaal ipv richting vlissingen.....dan is 170 nog steeds knap hard overigens... *D
 
Hoezo??? Alleenrecht voor Eddie???...BOZ alleen voor de brabanders??...rot op zeg, die bochten sluiten aan op de "zeeuwse-route"...heb zelfs de indruk dat je geen idee hebt waar we het over hebben... |(


Hoezo oprotten?, Tjonge jonge zeg. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je topic-titel misschien wat verkeerd gekozen is.
Ik weet trouwens precies waar jullie het over hebben.

no offence anyway :)
 
Maar daar heb je wel een super bocht :9~
Met de ZZR met 170 op teller genomen met vriendin
achterop m'n motor dwarrelde wel een beetje. Werd
alleen ingehaald door 2 gsx-ren en een blauwe R1 :P .
Was toen ook op weg naar de zeeuwtjes alleen besloot
er toen n zatlap zijn auto om m'n brommerte parkeren.
Later nog een foto van het ongeluk met de
mail gehad (van motorfreak :} ).

mzzl'z Spank
Yeah right!!!
De Philip Morrisbocht met 170???
 
Yeah right!!!
De Philip Morrisbocht met 170???

Ja, ik denk dat ze je dan wel met ZZR en al vanonder de vangrail kunnen schrapen, of van tussen de sigaretten kunnen plukken! Maar ik geef iedereen het voordeel van de twijfel, dus monteer een cam op je ZZR en laat ons weten wanneer we kunnen komen kijken.
 
De Philip Morrisbocht met 170km/h nemen is natuurlijk niet mogelijk.
Waarschijnlijk bedoeld hij een andere bocht, neem liever een andere bocht om het uit te proberen, die vangrails werk zeker niet mee.
 
De Philip Morrisbocht met 170km/h nemen is natuurlijk niet mogelijk.
Waarschijnlijk bedoeld hij een andere bocht, neem liever een andere bocht om het uit te proberen, die vangrails werk zeker niet mee.

:^

Phillip Morris met 170 doe je maar één keer. Hij is op zich wel leuk als het rustig is, die bocht.
 
zeg jongens als jullie foto's gemaakt willen hebben.. heb digi cam gekocht , maar ik denk niet dat ik jullie bij kan houden en zeker geen knie aan de grond werk..heb net mijn elleboog en enkel weer vast aan de rest van mijn lichaam en ben echt bang geworden.. woon wel on zeeland maar geen zeeuw :P
 
zeg jongens als jullie foto's gemaakt willen hebben.. heb digi cam gekocht , maar ik denk niet dat ik jullie bij kan houden en zeker geen knie aan de grond werk..heb net mijn elleboog en enkel weer vast aan de rest van mijn lichaam en ben echt bang geworden.. woon wel on zeeland maar geen zeeuw :P

Ha leuk. Mij hou je wel bij hoor.

Wie weet wil ik nog wel eens een keer een actie foto.

Ik denk dan aan vanuit een auto op de phillip morris o.i.d. :9
 
je roept maar........ moet iemand wel de auto besturen LOL ... we kunnen wel meteen kijken of ie gelukt is
 
Maarreh... waar is nou die bocht???

Lijkt me toch wel effe een keertje leuk. :]
 
Maarreh... waar is nou die bocht???

Lijkt me toch wel effe een keertje leuk. :]
De philip Morris bocht is de bocht welke je neemt op de A58 als je vanaf Roosendaal komt en naar Zeeland wil. Je kunt 'm niet missen. Hoewel, met 170 km/u kom je ongeveer er op 1/3 uit en lig je ergens tussen de sigaretten. Tja en sigaretten sponsorships mag niet meer in de motorsport dus, neem em wat langzamer. Dan mis je em zeker niet. :] :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan