voorjaarsmeet 600RR en 1000RR seizoen 2012

Baba-san

MF veteraan
17 jun 2003
8.672
0
Amsterdam
Kogel is door de kerk, wij hebben er ook één: datum geprikt: maandag 9 april it is :Y

voor wie: iedereen met (een verhaal over) een 600RR of een 1000RR.
waar: Harderwijk
Wanneer, 9 april, op een maandag, geen motorraces, geen moeder- of vaderdag, geen winkeldag. wel een paasdag *D

Voorgaande jaren waren we daar rond 13.00uur.
:]


70818882_1-Pictures-of-2007-Honda-CBR-600-RR.jpg


Honda%20CBR%201000RR%20Rrepsol%2009%20%202.jpg


Aanwezig zijn:

Rummer
Swifty
Gixxer-san
Muskito
Nosmo King
Mr Fireblade
Blade
Brander
Tetsu
JunioRR
AfalthapperJJ
Digger
KonradW
Cb-RR-ider
Willy46
Nameless
Supreme bad boy
Kea
Wollie Wonka
Jeronimerel
Esther
Marrioblade
W@llie
Boldbiker
22ram79
UPP-racing
Nitwith




tot dan! :W
 
Laatst bewerkt:
Ik hou 't in de gaten. Kom op zondag terug van een weekendje Eifel, dus timingstechnisch moet 't kunnen.

:W
 
Weet nog niet of ik moet werken, anders lijkt het mij erg gezellig is de mensen achter de nicknames te ontmoeten :)
 
Paaspop is die dag er precies voor afgelopen, dus weet niet of ik dan niet al te gesloopt ben, maar het staat in de agenda...lijkt me leuk! :Y
Tijden enz al bekend, of da komt later? Als het te vroeg is haal ik het sowieso niet, moet uit Eindhoven komen :9
 
Paaspop is die dag er precies voor afgelopen, dus weet niet of ik dan niet al te gesloopt ben, maar het staat in de agenda...lijkt me leuk! :Y
Tijden enz al bekend, of da komt later? Als het te vroeg is haal ik het sowieso niet, moet uit Eindhoven komen :9
We houden altijd vrij schappelijk tijden aan voor een meeting waardoor je niet om 07:00u uit je nest hoeft om bij een meeting te kunnen zijn ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan